Bekijk originele versie : Geldautomaat
Indien U ooit gedwongen wordt om geld af te halen aan een geldautomaat om daarna te overhandigen aan uw belager, weet dat ALS U UW PINCODE ACHTERSTE VOREN INBRENGT ( b.v. indien uw code 1234 is dient U 4321 als code in te tikken) de machine erkent dat U de code met opzet achterste voren hebt ingevoerd.U krijgt inderdaad het geld maar tegelijkertijd wordt de politie verwittigd dat U bedreigd/bestolen wordt. De politie kan U in dit geval dus ter hulp komen. Deze nuttige informatie werd via de TV vrijgegeven en het blijkt dat slechts weinig mensen hiervan op de hoogte zijn.
Ik wist dit niet :hihi:
samya223
27-06-2007, 19:55
huh is dit echt
Dounyaaa
27-06-2007, 20:38
Wist dit ook niet.. Ben benieuwd of dit wel waar is..
Ik weet t niet :hihi:
Kreeg t in m'n mail
LellaNaima
27-06-2007, 23:51
hahahaha wel goed van ze.
ik bedoel je belager laat je vast niet even de politie bellen :rolleyes:
Goldielox
28-06-2007, 11:00
serieussss.. haha dan sta ik daar eerst te denken uuh ff kijke 5 9... :haha:
I_smahane_I
30-06-2007, 23:02
??echt
eenzaampje
30-06-2007, 23:09
Ik heb dat mailtje ook gekregen, maar ik vraag het voor de zekerheid na bij de bank. Soms krijg je de gekste mailtjes en je moet niet alles geloven.
zinalady80
30-06-2007, 23:21
Maar Hoe Kan Je Als Je Verkeerde Piun Doet Wel Geld Krijgen Dat Vat Ik Niet
maghrebi
30-06-2007, 23:31
onzin,,,,
wat doe je dan als je pincode bestaat uit 4 dezelfde nummers...:rolleyes:
bv 4x 2222
thallla....
niet te veel geloven.....
dit is niet waar.
De boodschap ‘GEWELDDADIGE GELDAFHALING AAN BANKAUTOMAAT’ (hieronder vermeld) circuleert op het internet. Hij laat de kaarthouders geloven dat het mogelijk is om de politie te verwittigen door hun pincode omgekeerd in te geven, in het geval zij overvallen worden tijdens een geldafhaling. Dit bericht is volkomen fout. Het gaat om een hoax (een foute of achterhaalde informatie dat vrijwillig door internetgebruikers wordt verspreid). Wij vragen u om deze mails niet door te sturen naar anderen. U kan de afzender wel laten weten dat het om een foutieve informatie gaat.
INHOUD VAN DE BOODSCHAP
GEWELDDADIGE GELDAFHALING AAN BANKAUTOMAAT
Als u zich ooit in de situatie bevindt waarbij u onder bedreiging van wapens of geweld wordt gedwongen geld van uw rekening te halen aan een bankautomaat om dan aan de overvaller te geven, handel als volgt :
Indien u uw geheime code achterstevoren intypt, (vb uw code is 1234 en u typt ze in 4321) herkent de machine uw code toch en weet dat u deze omgekeerd heeft ingetypt. De machine zal u het gevraagde geld toch geven, maar terzelfdertijd zal de POLITIE GEWAARSCHUWD WORDEN DAT MEN U BEROOFT. De politie zou dus nog op tijd kunnen komen om u te helpen.
Deze informatie is via de Televisie verspreid, maar niet veel mensen zouden op de hoogte zijn van dit systeem. Weet dat deze tip u ooit van pas zou kunnen komen.
latifa_soussia
01-07-2007, 13:24
onzin,,,,
wat doe je dan als je pincode bestaat uit 4 dezelfde nummers...:rolleyes:
bv 4x 2222
thallla....
niet te veel geloven.....
:gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.