Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de reden waarom ik ging scheiden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

LQwaad4life
28-09-2003, 20:44

zoals sommigen van jullie al weten was ik getrouwd geweest,voor een paar maanden. in het begin ging het goed, tot ik een keer mijn vrouw heb betrapt met s7oer. ze ging rare dingen in mijn eten gooien. ik was gelijk afgeknapt en ik hoefde haar niet meer. Om niet overhaast te handelen nam ik de tijd. Later ging ik met haar naar bed, omdat ik haar niet meer vertrouwde over haar maagdelijkheid, ging ik tijdens de seks een vinger in haar reeeet stoppen om te kijken hoe wijd het is en of ze het eerder met iemand van achteren heeft gedaan. mijn middel vinger verdween erin met alle gemak, de tweede en derde ook. toen wist ik het. Later volgde een scheiding. mijn vraag aan de heren, wie van jullie gaat tijdens de huwelijksnacht een vinger in de reeet van zijn vrouw stoppen?

LQwaad4life
28-09-2003, 20:46
Origineel gepost door Miss_Honey :rolleyes: :(

QueenBiatchII
28-09-2003, 20:48
Hahahahahahahahahahahaha ik ga hier helemaal stuk!!!!!!!!!!!! Jij bent echt grappig hahahahaha :D

snoesje
28-09-2003, 20:50
hahahahahahahahah ik lig ook helemaal in een deuk

LQwaad4life
28-09-2003, 20:51

Origineel gepost door QueenBiatchII Hahahahahahahahahahahaha ik ga hier helemaal stuk!!!!!!!!!!!! Jij bent echt grappig hahahahaha :D :D :kwaad: :( ik voel mij gebruikt, ik voelde mij zo goedkoop toen mijn vingers met alle gemak in haar reeet verdwenen. en ik had er geen eens spug op mijn vingers gezet. :( :huil:

Bachelorette
28-09-2003, 20:53
je zegt net nog dat je het allemala niet erg vindt??????

LQwaad4life
28-09-2003, 20:58
Origineel gepost door Bachelorette je zegt net nog dat je het allemala niet erg vindt?????? heb ik niet gezegd, lees nogmaals. en het is een andere verhaal als iemand eerlijk tegen jou is geweest.

Miss_Honey
28-09-2003, 21:00
Origineel gepost door LQwaad4life :( Is altijd lachen met jou man :hihi:

Bachelorette
28-09-2003, 21:01
Origineel gepost door LQwaad4life heb ik niet gezegd, lees nogmaals. en het is een andere verhaal als iemand eerlijk tegen jou is geweest. in je andere topic gaf je dat aan en jah, als iemand oneerlijk is geweest, is vertrouwen ook niet meer wat het was.

LQwaad4life
28-09-2003, 21:04
Origineel gepost door Bachelorette in je andere topic gaf je dat aan en jah, als iemand oneerlijk is geweest, is vertrouwen ook niet meer wat het was. ik gaf niks aan, ik zei dat ik van jongens hoor dat zij het met hun vriendin doen. en ik vond het niet erg dat zij het met elkaar doen. als je hieruit kan halen, dat ik het niet erg vind, om met een onmaagde te trouwen dan ben je Einstein.

LQwaad4life
28-09-2003, 21:06
Origineel gepost door Miss_Honey Is altijd lachen met jou man :hihi: zelfs als ik serieuze ben, wordt ik uitgelachen :( :kwaad:

LQwaad4life
28-09-2003, 21:08
Origineel gepost door nadiaede :hihi: hahahhahahhhhhaaa ik ga kapot van het lachen man.Oke sorry is niet grappig :( je vinger in d'r reet stopen ahhahahhahahaah oke sorry is wel grappig.Maar niet voor jou.Meskien hopelijk kom je eimand tegen die je verdient :D ik hoop dat diegene dan een strakke anoes heeft :( meisjes met een strakke anoes zijn schaars tegenwoordig.

LQwaad4life
28-09-2003, 21:09
Origineel gepost door TemsamniHustler :lol: :maf2: ook zoiets meegemaakt oela?

LQwaad4life
28-09-2003, 21:12
Origineel gepost door _DaLilatje_ wilieeeeee waar gaat dit heen ...damn.. de geen met wie je trouwt ..daar trouw je tog mee omdat je die gene vertrouwd of heb ik het mis..en je weet toch met wie je trouwt.. niemand gaat zn vinger ofzo in mn ass stoppen ..ja sjorrie hoor..maar dat bewijst al dat die gene me niet vertrouwt....en zo'n iemand is nergens voor nodig... we hebbe het hier steeds over "alle meisjes" die geen maagd meer zouden zijn en weet ik het wat voor blaa nog meer..what about the guys..? de MEESTE jongens ..pakken in hun jeugd enzo wat ze pakken kunnnen..Maarrrrr Later als ze ze3ma "serieus" worden..willen ze een vrouw die maagd is daar willen ze mee trouwen.. HALLOOOOOOOOOOOOo wij(de meeste) meisjes willen ook een jongen die nog maagd is..geloof het of nniet..maar het is well zo.. anyway ..ik dat wou ik ff kwijt .. buhbye.. :melig: als zij eerlijk was geweest, oke. ik heb haar eerlijk vertelt dat ik niet meer maagd ben, en zij beweerde van wel, terwijl ik een vuist in haar reeeet kon stoppen.

C_warrior
28-09-2003, 21:12

dude that's Freaking Hot Dat zou chau hebben gezegd :p

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9