Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijken of er nog sterke meiden met pit en moed nu aanwezig zijn

Pagina's : [1] 2

praatjes
28-09-2003, 20:31

Ik wil eens van jullie dames horen hoe het nou voelt om 1 keer gebruikt te zijn en daarna opzijgezet?? Kom en vertel :)

praatjes
28-09-2003, 20:34
Origineel gepost door TemsamniHustler :giechel: Dat heb ik al vaak genoeg van ze gehoord! Een keer kwam er zelfs een achter me aan met een stiletto...dus het zal wel niet fijn voelen! :D Haha :) heb je toen de politie gebeld?

000Zina000
28-09-2003, 20:35
Ik snap niet wat je bedoeld.... :confused:

Bachelorette
28-09-2003, 20:39
klote :rolleyes:

Miss_Honey
28-09-2003, 20:42

Ey praatjes...misschien dat JIJ ons een beetje kunt vertellen hoe dat voelt...volgens mij heb je dit namelijk best vaak meegemaakt! Tja...dat komt ervan als je je praatjes niet kunt waarmaken :rolleyes:

praatjes
28-09-2003, 20:45
Origineel gepost door Bachelorette klote :rolleyes: Kom vertel meer tot in de details, schaam je niet. Ik ben trots op je...je bent een vrouw met pit en moed. :)

liquiddreams
28-09-2003, 20:47
Het voelt rot als je erachter komt dat die persoon je 'gebruikt' heeft.. heel erg rot..

praatjes
28-09-2003, 20:48
Origineel gepost door Miss_Honey Ey praatjes...misschien dat JIJ ons een beetje kunt vertellen hoe dat voelt...volgens mij heb je dit namelijk best vaak meegemaakt! Tja...dat komt ervan als je je praatjes niet kunt waarmaken :rolleyes: Je poging om me aan te vallen, is weer mislukt. Ga even terug en probeer het met wat beters. Gebruik iets waar ik helemaal woest van word. Dit is je kans, probeer het nogmaals.

liquiddreams
28-09-2003, 20:49
En al de dames die beweren dat ze het nooit hebben meegemaakt... :rolleyes: schijnheilig.. :jammer: iedereen is weleens verliefd geweest ;)

praatjes
28-09-2003, 20:50
Origineel gepost door nadiaede Ewa vertel waar gaat dit over details misgien kan ik wat vertellen :rolleyes: heb namelijk heeeeel veeeel meegemaakt Hoe is het wanneer jij iemands vriendin bent geweest voor maar een dag, waarna hij jou aan de kant heeft gezet. Oke vertel het nu maar en stel me niet teleur. :)

praatjes
28-09-2003, 20:53
Origineel gepost door liquiddreams En al de dames die beweren dat ze het nooit hebben meegemaakt... :rolleyes: schijnheilig.. :jammer: iedereen is weleens verliefd geweest ;) Vergeet even die verliefdheid. De dingen waar jij later spijt van hebt gehad, dat is het :)

liquiddreams
28-09-2003, 20:54
Origineel gepost door lady_cassis meid verliefd en gebruikt worden staat los van elkaar... of space ik nu... :confused: Dat is waar, maar je kan ook verliefd op de verkeerde worden die er misbruik van maakt van je gevoelens voor hem. En ik kreeg even de indruk dat degenen die zeiden het nooit meegemaakt te hebben dat puur zeggen om bij meneer 'praatjes' in de smaak te vallen als bent a ness

liquiddreams
28-09-2003, 20:55
Origineel gepost door praatjes Vergeet even die verliefdheid. De dingen waar jij later spijt van hebt gehad, dat is het :) Spijt dat ik hem ooit ben tegengekomen :)

Miss_Honey
28-09-2003, 20:56
Origineel gepost door praatjes Je poging om me aan te vallen, is weer mislukt. Ga even terug en probeer het met wat beters. Gebruik iets waar ik helemaal woest van word. Dit is je kans, probeer het nogmaals. ;) :D

praatjes
28-09-2003, 21:02

Jullie hebben hier helemaal niets meegemaakt, ik verdoe mijn tijd.

Pagina's : [1] 2