Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jullie zijn allemaal schijnheilig

Pagina's : [1] 2

LQwaad4life
28-09-2003, 20:17

alle maroc jongens die ik ken, en die met een maroc meisje omgaan, hebben seks met elkaar, of het nou van voren is of van achteren. Sommige meisjes die ik ken, zeggen dat ook gewoon eerlijk tegen mij. dat allemaal, en nog vind ik het niet erg. wat ik erg vind is dat wanneer iemand zegt ik vast niet( hotlady en sexy moi), dat ze dan door iedereen voor h0er worden uitgemaakt..waar halen jullie het recht anderen te veroordelen, terwijl je zelf niet perfect bent? marocs zijn schijnheilig, het ontbreekt hun aan logica en consequentie is ver te zoeken.

LQwaad4life
28-09-2003, 20:25
Origineel gepost door TemsamniHustler Waar zijn die twee trouwens...? :confused: We gaan ze ervanlangs geven met shie fles bacardi in onze handen! :D a zmar ik probeer hier interessant te doen en jij verpest het voor mij, nu moet ik weer kinderachtig gaan reageren :( ja we geven ze ervan langs :D

praatjes
28-09-2003, 20:28
Ik haat het soort meisjes!!

zinnakarima
28-09-2003, 20:30
ik haat het soort jongens man denken heeeel snel door

zinnakarima
28-09-2003, 20:35

wie is allemaal ????....

LQwaad4life
28-09-2003, 20:36
Origineel gepost door je_weet_toch :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: het is niks nieuws mensen met het vingertje wijzen en je zelf vergeten we doen het allemaal dus ga het niet ontkennen ik heb nog nooit iemand openlijk veroordeeld, ook niet in het bijzijn van anderen. omdat ik weet dat ik zelf ook niet perfect ben.

Bachelorette
28-09-2003, 20:38
Origineel gepost door LQwaad4life alle maroc jongens die ik ken, en die met een maroc meisje omgaan, hebben seks met elkaar, of het nou van voren is of van achteren. Sommige meisjes die ik ken, zeggen dat ook gewoon eerlijk tegen mij. dat allemaal, en nog vind ik het niet erg. wat ik erg vind is dat wanneer iemand zegt ik vast niet( hotlady en sexy moi), dat ze dan door iedereen voor h0er worden uitgemaakt..waar halen jullie het recht anderen te veroordelen, terwijl je zelf niet perfect bent? marocs zijn schijnheilig, het ontbreekt hun aan logica en consequentie is ver te zoeken. hmm, je doet nu precies hetzelfde door te zeggen dat iedereen het doet. Het is misschien wel zo, maar ik ken ook een paar mensen die daar geen oordeel over vellen, zoals ik :D snel hoor je mensen zeggen dat alleen Allah sob7anahu wa ta3ala mag oordelen, maar ondertussen :jammer: ik ken ook dames die ontmaagd zijn en dat betekent echt niet dat k ze anders ga behandelen. ach jaaaaaaa....tis maar net hoe je jezelf hebt ontwikkeld

Chyhaan
28-09-2003, 21:31
Origineel gepost door TemsamniHustler Waar zijn die twee trouwens...? :confused: We gaan ze ervanlangs geven met shie fles bacardi in onze handen! :D Is toch ook respectloos.. Om zo te praten over de ramadan.. Zijn mensen die er waarde aan hechten en het belangrijk vinden... En dan komen zei met zo een rare opmerking lekker zuipen.. Dan snap ik best dat meisjes zo reageren...

salouatje_13
28-09-2003, 21:39
me vriendin ze zit pas in groep 8 en word de grooste **** uit onze wijk genmoemd miskien ze heeft met een turk en die playt haar gewoon en ze gaat gewoon bij hem binnen enso en het ergste is ze is marokkaans en heeft so een lieve moeder!

douniaberkania
28-09-2003, 21:40
Origineel gepost door LQwaad4life alle maroc jongens die ik ken, en die met een maroc meisje omgaan, hebben seks met elkaar, of het nou van voren is of van achteren. Sommige meisjes die ik ken, zeggen dat ook gewoon eerlijk tegen mij. dat allemaal, en nog vind ik het niet erg. wat ik erg vind is dat wanneer iemand zegt ik vast niet( hotlady en sexy moi), dat ze dan door iedereen voor h0er worden uitgemaakt..waar halen jullie het recht anderen te veroordelen, terwijl je zelf niet perfect bent? marocs zijn schijnheilig, het ontbreekt hun aan logica en consequentie is ver te zoeken. Je hebt gelijk als ze een in staat zijn om een relatie ben je ook in staat sex te hebben bij de meeste....maar ik hou ook niet van scheinheilige mensen :jammer:

zinalady
28-09-2003, 21:41
WE maken zeker weten allemaal fouten......maar wil dat dan niet zeggen dat we het niet tegen elkaar mogen zeggen? TSsssss HEll YEAH..... IK bedoel ik doe misschien wel elke dag iets fouts maar als niemand mij daarop aanspreekt dan zal ik die fout maybe wel heel mijn leven blijven maken toch?! DOessss ik vind je mag elkaar zeker wel vertellen waar je het wel of niet mee eens bent is niks schijnheiligs aan...SChijnheilig ben je pas als je iets tegen iemand zegt dat hij doet terwijl je precies hetzelfde ook doet dan heb je geen recht van spreken.... EN sorry hoor maar toen ik die reacties van die meiden las dacht ik ook........tssssss Doelloos. Kom op zeg die komen echt aandacht te kort. EN zeker dat wedie mogen aanspreken want VAsten staat als 1 van de belangrijkste dingen voor een moslima....en dus mogen wij die ons zoveel mogelijk proberen nateleven in de islam zeker wel laten weten dat dit soort types fout bezig zijn.EN plus daarnaast nog zij hebben geen zelfrespect...los van alles vind ik! Beslama :zwaai:

ze3maze3ma
28-09-2003, 21:51
STINK MAROKKANEN OPDONDEREN NAAR JULLIE EIGEN LAND :maf: moes er effe uit

Marrakchia_86
29-09-2003, 15:24
Origineel gepost door LQwaad4life alle maroc jongens die ik ken, en die met een maroc meisje omgaan, hebben seks met elkaar, of het nou van voren is of van achteren. Sommige meisjes die ik ken, zeggen dat ook gewoon eerlijk tegen mij. dat allemaal, en nog vind ik het niet erg. wat ik erg vind is dat wanneer iemand zegt ik vast niet( hotlady en sexy moi), dat ze dan door iedereen voor h0er worden uitgemaakt..waar halen jullie het recht anderen te veroordelen, terwijl je zelf niet perfect bent? marocs zijn schijnheilig, het ontbreekt hun aan logica en consequentie is ver te zoeken. Dus JIJ vindt dit erg??? Zal ik je vertellen wat ik erg vindt jongen; Dat je IEDEREEN over één kam scheert!!! En zegt dat iedereen scheinheilig is... blablablabla, terwijl jij gewoon uit ervaring spreekt, als we het over sexuele gemeenschap hebben. Dus als jij iets verkeerds doet, wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat doet!!!

doudia
29-09-2003, 15:45
Origineel gepost door LQwaad4life alle maroc jongens die ik ken, en die met een maroc meisje omgaan, hebben seks met elkaar, of het nou van voren is of van achteren. Sommige meisjes die ik ken, zeggen dat ook gewoon eerlijk tegen mij. dat allemaal, en nog vind ik het niet erg. wat ik erg vind is dat wanneer iemand zegt ik vast niet( hotlady en sexy moi), dat ze dan door iedereen voor h0er worden uitgemaakt..waar halen jullie het recht anderen te veroordelen, terwijl je zelf niet perfect bent? marocs zijn schijnheilig, het ontbreekt hun aan logica en consequentie is ver te zoeken. dat je zo reageert zegt al genoeg over je. En voor iemand die getrouwd is geweest verwacht ik wel een hoog nivaue. Maar ja

Atlas_Gebergte
29-09-2003, 16:13

Sallaam ik zeg niet dat ze h.oeren zijn, maar ze hebben geen respect voor zichzelf en voor Allah(swt) zijn zijn gewoon te diep gedaald en afgedwaald van de islam, ze leven net als de khuffaars, als ze dat leuk vinden en willen, dan wens ik ze succes, maar ze worden later wel zwaar gestraft door Allah (swt), gelukkig word iedereen voor zijn zondige daden gestraft. Insha allah worden hun ogen geopend en gaan ze de pad van Allah op voor het te laat is. Maar zeg niet dat iedereen hier schijnheilig is, want nu oordeel jij ook snel. Allah WaHalem. Wa Sallaam Alikoum

Pagina's : [1] 2