Bekijk originele versie : marokaanse thee
Beste leden,
Ik hoop dat iedereen in goede gezondheid verkeert........
Ik heb een vraagje voor de moeders onder ons of te wel de vlekke kampioenen......mijn dochter drinkt heel graag marokaanse thee maar nu is het probleem dat ik het niet uit haar kleren krijg....ik heb van alles geprobeed.....aub help mij, ze had het gemorst op een heel leuk jurkje en die heb je niet meer in de winkel dus aub help me en kom maar op met jullie tips...
schoukran
dikke kus
DessertRose15
27-06-2007, 12:24
je zou ossegal kunnen proberen, kan je bij de kruidvat kopen.
ze mag thee drinken op voorwaarde dat ze een slabbetje omdoet. en doe het in ene fles.
ik geef het ze ook al van kleinsafaan.
mogen jullie kinderen thee?...............en met suiker?, van noona kan ik t begrijpen haar kinderen zijn oud, maar hoe oud is jou dochter topicstarter
Mijn dochter is 1 jaar....hahahaha ik kom uit ouarzazate en daar wordt het gegeven als ze nog klein zijn, maar wel zonder suiker......schijnt goed te zijn........ja ik doe haar ook een slabetje om maar wel zonde als ik het er niet uit krijgt.....
Mijn dochter is 1 jaar....hahahaha ik kom uit ouarzazate en daar wordt het gegeven als ze nog klein zijn, maar wel zonder suiker......schijnt goed te zijn........ja ik doe haar ook een slabetje om maar wel zonde als ik het er niet uit krijgt.....
vindt t wel jong als ik eerlijk moet...............op t kdv gaven wij ze thee zonder suiker en met water...........dan hebt ik t over de bijna 3 jarige en ouder...............maar wel goed dat je t geeft zonder suiker, je moet wel oppassen want er is bewezen dat na3na3 heel slecht is...............
mogen jullie kinderen thee?...............en met suiker?, van noona kan ik t begrijpen haar kinderen zijn oud, maar hoe oud is jou dochter topicstarter
ik heb ze rond hun eerste jaar al thee gegeven maar wel aangelengd met water. zeker 1 op 1
en nu nog leng ik het aan
Rachida84
27-06-2007, 13:46
vindt t wel jong als ik eerlijk moet...............op t kdv gaven wij ze thee zonder suiker en met water...........dan hebt ik t over de bijna 3 jarige en ouder...............maar wel goed dat je t geeft zonder suiker, je moet wel oppassen want er is bewezen dat na3na3 heel slecht is...............
Slecht voor wat? Wie heeft dat onderzocht dan?
Slecht voor wat? Wie heeft dat onderzocht dan?
dat weet ik niet meer, t was lang geleden op de marokaanse tv dat t slecht is.............er zijn ook veel marokanen in marokko die het niet meer gebruiken, als t goed is was t slecht voor een of ander orgaan! maar precies kan ik me niet meer herinneren...................
groene thee is gezond, het schijnt meerdere vormen van kanker te voorkomen.
maar ne3ne3 kan darmklachten veroorzaken. je kunt verschillende dingen in je thee doen zoals, saffraan, kardemom, mazhar of shieba
ik geef mijn kinderen al heel vroeg thee zonder suiker dat wel. Soms gewoon zakje earl grey met neh neh en soms echte marokkaanse thee verdund met water en zonder suiker. Ik zou niet weten waarom dit schadelijk voor kinderen zou zijn?
Voor de vlek zou je vanisch kunnen proberen gewoon onverdund erop smeren en dan in wasmachine of groene zeep.
samira59
14-07-2007, 10:26
Beste leden,
Ik hoop dat iedereen in goede gezondheid verkeert........
Ik heb een vraagje voor de moeders onder ons of te wel de vlekke kampioenen......mijn dochter drinkt heel graag marokaanse thee maar nu is het probleem dat ik het niet uit haar kleren krijg....ik heb van alles geprobeed.....aub help mij, ze had het gemorst op een heel leuk jurkje en die heb je niet meer in de winkel dus aub help me en kom maar op met jullie tips...
schoukran
dikke kus salaam,probeer het te wassen met natuurazijn hoop dat het helpt of kijk rond in kruitvat heb je van die vlekkenverwijderaars groetjes
Mijn dochtertje is bijna 10 maanden en die krijgt gewoon ne3ne3 thee en ze vind het heeerlijk. Ik wist niet dat het zo slecht was voor de darmen, wat denken jullie moet ik ermee stoppen?
bollebuik
14-07-2007, 11:41
nehneh thee :rolleyes: nog nooit gegeven. ik koop bij de apotheek van die theekorreltjes van venke, kamille, etc.
iets anders krijgt ie niet
en morgen cola zeker? :rolleyes:
Nee geen cola :rolleyes: misschien word het wel koffie :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.