Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welk muziek/liedje is mooi voor op je bruiloft ??

Pagina's : [1] 2 3

MwSAMLIMA
28-09-2003, 19:09

ik hoor het graag!!!!!!!!!

beppie_truus
28-09-2003, 20:25
lila lobeki ya lila

Liloesh
28-09-2003, 21:06
Je doet me net aan wat denken...Staat er goede trouwfeestmuziek op kazaa?? of heeft iemand wat leuks op pc staan, laat me wat weten !! Ik moet me voorbereiden op volgend vakantie in maroc ;)

Liloesh
28-09-2003, 21:07
En "Lala la3rousa " wordt ook overal gedraaid ;)

beppie_truus
28-09-2003, 21:15

Origineel gepost door Liloesh Je doet me net aan wat denken...Staat er goede trouwfeestmuziek op kazaa?? of heeft iemand wat leuks op pc staan, laat me wat weten !! Ik moet me voorbereiden op volgend vakantie in maroc ;) als je in kazaa zoekt op chaabi of chaabia dan kan je ook heel veel vinden ;)

oem_roekaya
28-09-2003, 21:50
salaam eleykoem wr wb muziek is haram in de islam hoe kan je nu verwachten dat Allah swt je huwelijk zal zegenen als je sjetaan op bezoek vraagt?

MwSAMLIMA
29-09-2003, 08:49
en negaffa is zeker wel halal yek???

oem_roekaya
29-09-2003, 13:16
ja dat is het ja!! als je maar niet je haren laat zwart verven of je wenkbrauwen epileert als er alleen vrouwen zijn is een neggefa niet haram zuster!!

emsoem
29-09-2003, 15:36
jah jah jah muziek is haram.....en SOOO WHATE:D je moet muziek draaien van orchestra faisal:) jah die doet het altijd wel goed:) of gewoon regadda en chaabia:) =emsoem=

MwSAMLIMA
29-09-2003, 18:51
ach ja , muziek is haram maar ja niet iedereen IS een PERFECTE MOSLIM/MOSLIMA!!!

MiSs_TaNgEr24
29-09-2003, 20:15
muziek met beschaafde muziek kan toch wel:(

oem_roekaya
29-09-2003, 20:50
zusters toch!!!!!!!!! wat zeggen jullie nou? hoe kan je nou iets goed keuren wat de profeet (vrzmh) heeft verboden hij heeft gezegd als iets anders gebruikt dan de doef doef (soort trommel) dan nodig je sjetaan uit nou gezellig op je bruiloft en ja als jullie geen moslims zijn oke dan kan ik het begrijken als je zegt soo what als het haram is maar ik dacht jullie zijn moslims.... owww (zucht) het gaat echt slecht met de marokkanen en de islam

MwSAMLIMA
29-09-2003, 21:12
Origineel gepost door oem_roekaya zusters toch!!!!!!!!! wat zeggen jullie nou? hoe kan je nou iets goed keuren wat de profeet (vrzmh) heeft verboden hij heeft gezegd als iets anders gebruikt dan de doef doef (soort trommel) dan nodig je sjetaan uit nou gezellig op je bruiloft en ja als jullie geen moslims zijn oke dan kan ik het begrijken als je zegt soo what als het haram is maar ik dacht jullie zijn moslims.... owww (zucht) het gaat echt slecht met de marokkanen en de islam luister meid , de topic was wat vind JIJ leuk, nou zo zie je dat anderen ook een mening hebben ik heb jouw mening gezien dat je daaar niet van houdt, maar je kan ook Anasheed op je bruiloft hebben,of muziek zonder dat ze het over liefde hebben want daarom mag muziek niet meid. :belgie:

yesmina19
30-09-2003, 21:25
chebba nassira is goed

oem_roekaya
04-10-2003, 17:23

Origineel gepost door MwSAMLIMA luister meid , de topic was wat vind JIJ leuk, nou zo zie je dat anderen ook een mening hebben ik heb jouw mening gezien dat je daaar niet van houdt, maar je kan ook Anasheed op je bruiloft hebben,of muziek zonder dat ze het over liefde hebben want daarom mag muziek niet meid. :belgie: salaam eleykoem zuster denk je nou echt dat dat de reden is dat het alleen over liefde gaat dat het daarom niet mag? nee bijvoorbeeld de viool alleen die klank al is van sjetaan. waarom is alleen de doef doef toegestaan dan? muziek is haram dat is een feit dat we er misschien naar luisteren zeg dan ik ben een zwakker dienaar van Allah swt maar ik geef toe dat het haram is,uit angst dat je niet alleen zelf dwaald maar ook anderen laat dwalen

Pagina's : [1] 2 3