Bekijk originele versie : dames help me even als je kan
Salaam ahlikoum
Nou dames nu zit ik met een vraag.
Ik ben gestopt met de pil en nu is mijn vraag als ik zwanger ben hoe kan ik mijn man vertellen dat ik zwanger ben.
Met ons eerste hadden we de test samen gedaan maar nu wil ik hem verassen.
Enig idee hoe ik het kan doen.
Laat jullie ideetjes maar alvast komen
Shokran
Gypsymeid
27-06-2007, 00:51
Gewoon wanneer ie thuis komt van werk beschuit met blauwe of roze muisjes of beide en de test op tafel erbij.. i dont know
Gewoon wanneer ie thuis komt van werk beschuit met blauwe of roze muisjes of beide en de test op tafel erbij.. i dont know
nee ni echt origineel maar toch bedankt:kus:
Koop hele kleine babysokjes of schoentjes en bind er een leuke strik omheen of pak het in cadeaupapier die schoentjes of pak de positieve test in cadeau papier. :D
sihamkleuter
27-06-2007, 08:38
Ik heb een minispeentje gekocht, ingepakt en siham (mijn dochter) heeft het hem gegeven.
Ik heb een minispeentje gekocht, ingepakt en siham (mijn dochter) heeft het hem gegeven.
ja dat lijkt me wel leuk
bedankt voor je reactie:kus:
ik kon het niet voor me houden en heb meteen gesms-ed: ga maar wat harder werken want we hebben over 9 maanden een bugaboo nodig... zoiets. Maar ja, wij zijn niet zo romantisch volgens mij...
Om nou samen in de wc die test te gaan doen, lijkt me niets. Vind het wel leuk als ie thuiskomt dat er een pakje of sokjes klaarliggen of hem gewoon bellen, guess whatttt????
Salamalikoum
27-06-2007, 11:32
Misschien een taart bakken/kopen met een leuke tekst erop? Als je 's avonds samen met hem lekker op de bank zit met koffie of thee, een leuke sfeer om jullie heen en dan zeg je dat je iets lekkers hebt voor bij de koffie en kom je met die taart. Op die taart staat bijv alleen de tekst Gefeliciteerd en verder niets anders erbij. Hij mag lekker raden wat het is ;)
ik zou het dus niet volhouden tot de avond... ik zou meteen bellen...
Salamalikoum
27-06-2007, 11:35
ik kon het niet voor me houden en heb meteen gesms-ed: ga maar wat harder werken want we hebben over 9 maanden een bugaboo nodig... zoiets. Maar ja, wij zijn niet zo romantisch volgens mij...
Om nou samen in de wc die test te gaan doen, lijkt me niets. Vind het wel leuk als ie thuiskomt dat er een pakje of sokjes klaarliggen of hem gewoon bellen, guess whatttt????
haha samen op de wc de test doen lijkt me ook zeker niets. Bij ons ging het anders. Ik ging naar de wc had een bekertje met urine... en daarna gingen we naar de badkamer om de test te doen. Ik deed de test, maar durfde niet te kijken bang voor een teleurstelling. Hij mocht dus over 5 min zelf kijken. Dus hij was degene die mij feliciteerde niet ik hem :maf:
sihamkleuter
27-06-2007, 11:50
het is juist leuk om zijn eerste reactie TE ZIEN.
Vooral als je man niet zo romatisch is als de mijne, ishet real live vertellen leuker, dan zie jde die glinstering in zijn ogen en die big smile
Overigens kreeg siham als eerste een zoen vanhem :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.