Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen met een buikje....

Pagina's : [1] 2

Xperience
06-08-2002, 16:48

De ene vrouw vindt het aantrekkelijk, de ander weer niet....Maar hoe zit het nou? Vinden vrouwen het over het algemeen aantrekkelijk als hun partner of een man in het algemeen een buikje heeft....of toch niet. Oh, en even voor alle duidelijkheid....ik heb zelf geen buikje....sorry (of toch maar gelukkig?)

Sheraz
06-08-2002, 16:51
MmmmmM zo sexy vind ik !het mmm vooral als het ook nog behaard is mwahahaha

Sheraz
06-08-2002, 16:52
Origineel gepost door Xperience Oh, en even voor alle duidelijkheid....ik heb zelf geen buikje....sorry (of toch maar gelukkig?) This is the sad thing i ever heard :(

Xperience
06-08-2002, 16:55
Origineel gepost door Sheraz MmmmmM zo sexy vind ik !het mmm vooral als het ook nog behaard is mwahahaha Wat vind je er dan zo sexy aan Sheraz?

Xperience
06-08-2002, 16:56

Origineel gepost door Sheraz This is the sad thing i ever heard :( Ik kan er wel eentje voor je beginnen te kweken hoor? :D

Sheraz
06-08-2002, 17:00
Origineel gepost door Xperience Ik kan er wel eentje voor je beginnen te kweken hoor? :D Ga je dat speciaal voor me doen :Iluvu:

Xperience
06-08-2002, 17:13
Origineel gepost door Sheraz Ga je dat speciaal voor me doen :Iluvu: Dacht je dat nou echt? :D

The_Jackal
06-08-2002, 17:17
ik haat dat zo erg, inshallah zal ik het nooit hebben, of allessinds niet vroeg, als je dat hebt dan past het niet echt op je uiterlijk, ik bedoel als je zo'n buikje ziet uitsteken dan is het toch geen mooi beeld? ik heb het niet graag omdat ik er mij niet goed bij voel anders just my opinion

SaraZena
06-08-2002, 17:23
ik vind het niet echt mooi, maar als het nou een heeeeel klein buikje is....dan heb ik er geen problemen mee:)

Sheraz
06-08-2002, 17:23
Origineel gepost door Sheraz MmmmmM zo sexy vind ik !het mmm vooral als het ook nog behaard is mwahahaha Plots stromen de Pm's binnen! mwahahaha dit was sarcastisch bedoeld ik val echt niet op mannen met buikjes maar wel op gespierde buiken :Iluvu:

The_Jackal
06-08-2002, 17:24
Origineel gepost door Sheraz Plots stromen de Pm's binnen! mwahahaha dit was sarcastisch bedoeld ik val echt niet op mannen met buikjes maar wel op gespierde buiken :Iluvu: whahahaha meen je dat echt?? of is dit ook een grap?

Xperience
06-08-2002, 17:27
Origineel gepost door The_Jackal whahahaha meen je dat echt?? of is dit ook een grap? Ze zegt dit omdat ik niet bereid ben om voor haar een buikje te kweken :D

Sheraz
06-08-2002, 17:32
Origineel gepost door The_Jackal whahahaha meen je dat echt?? of is dit ook een grap? Wallah! :D

The_Jackal
06-08-2002, 17:33
Origineel gepost door Sheraz Wallah! :D whahahahahahahhahahhahaaahahaahha wallah dit is grappig ik kom niet bij van het lachen hahahahahahha (ik zal snel zien welke mannelijke lden er aanwezig zijn, dan zijn het allen met n buikje hahaha)

Sheraz
06-08-2002, 17:35

Origineel gepost door Xperience Ze zegt dit omdat ik niet bereid ben om voor haar een buikje te kweken :D Dan ben je mij niet waard :ego:

Pagina's : [1] 2