Bekijk originele versie : Wat trekken jullie aan onderweg naar marokko?
Just_Besb0esa
26-06-2007, 18:24
Hoofdoekdragende meiden Tell me!!:hihi:
BarakaBaraka
26-06-2007, 19:03
InchAllah lang kleed en lange hidjaab
BarakaBaraka
26-06-2007, 19:03
en jij zuster?
Just_Besb0esa
26-06-2007, 19:18
InchAllah lang kleed en lange hidjaab
InshaAllah! Ik weet nog niet Maar in iedergeval wel iets wat lang is en bedekt :)
tiztoutinegirl
26-06-2007, 19:20
wil ik ook wel wete
aangezien et de eerste keer is dat ik met hoofdoek naar marokko ga
alhoceimagek
26-06-2007, 19:42
# Men zus draagt ook hoofddoek.
Ze gaat gewoon zo een lange rode jurkje aan doen.
Met zwarte truitje, zwarte truitje & volgens mij zwrate hoofdoek met rood ofzo.
BarakaBaraka
26-06-2007, 19:47
MashaAllah,zolang we maar bedekt zyn lieve zusters
tiztoutinegirl
26-06-2007, 19:47
# Men zus draagt ook hoofddoek.
Ze gaat gewoon zo een lange rode jurkje aan doen.
Met zwarte truitje, zwarte truitje & volgens mij zwrate hoofdoek met rood ofzo.
is dat niet te warm truitje en dan jurkje
ik denk dat ik een jurkje aan ga doen en daaronder een bolero ietjes minder warm :hihi::maf2:
Ik ga denk ik dit jaar weer voor een portief outfit...bedekt uiteraard :)
het zit fijner voor onderweg vooral die broeken...kan je lekker in bewegen.
voor mij geen rok/jurk onderweg...straks vliegt het omhoog bij de boot als het hard waait...dat wil ik dus echt niet meemaken :hihi:
Fatoushka
28-06-2007, 13:25
Salaamalaikom warhmatoe Allah...
Een sportbroek ( standaard!!) een mocro pyama erboven en een vestje en mijn hijaab! LEkker wijd niet warm en elhamdolilaah bedekkend! Zusters je bent op reis je hoeft er niet ze3ma chickie uit te zien joh!
Gair inshaALlah! Vergeet de reden van ons hijaab niet... kuss
In ieder geval een joggingsbroek.... en wat er op moet ... een marokkaanse geval hihi met hoofddoek.
Wa alaikoem asalaam.
Esselaamu alaikoem damensss!!
hmm ik denk niet dat ik jurk of rok ga aandoen, is moeilijk. En k ben nogal onhandig met kleren onderweg:P
Ik denk gwn een jogging broek, met zon lang jurkje tot knieeën erboven, mohiem t is bedekt :P en van die ronde hoofddoeken. klaar dat was t denk ik...
Just_Besb0esa
18-07-2007, 16:46
Ow masaAllah!! ik denk dat de meeste al onderweg zijn hahaha!
K weet nog steeds niet wat k aaan moet hahaha is het niet warm met een joggingsbroek?? en wat voor marokkaans ding doe je er boven dan tot je knieen of langer?
iemand17
18-07-2007, 18:21
een rok met een truitje en hoofddoek en met makkelijke schoenen..(ik heb van die gympen bij de schoenreus gekocht 3euro maar...lekker handig)
en een rok is handig voor als je woedoe onderweg gaat doen
Miss_PickY
18-07-2007, 20:05
eey draag gewoon een dunne ghimaar die zijn echt dun je kan een hemd eronder aan trekken of helemaal niks :hihi: en als je soms je armen tevoorschijn moet halen kun je armhoezen halen die zijn te koop bij de markt of winkels waar ze ook juist een ghimaar verkopen dus gewoon islamitische winkels.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.