Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn schattige broertje

Pagina's : [1] 2 3 4

noona
26-06-2007, 15:45

Achtien is ie geworden. Dat kleine mensje dat voor de pubertijd maar niet wilde groeien en altijd als kleinste van de klas door het leven ging is nu een flinkerd. De brede schouders zijn in aantocht maar de lichaamsbeharing is volop aanwezig. Volgens hem, zeker iets om trots op te zijn. Dit jaar gaat ie alweer voor de 2e keer alleen met vrienden op vakantie naar Marokko. De vrienden komen uit Tanger, Tetouan, al hoceima, Nador en hijzelf uit Berkane. De trip loopt natuurlijk ook langs al deze plaatsen en met name die plekken waar zich een thuis met moeder bevind. Mijn moeder gaat dit jaar dus ook en ook haar staat de taak te wachten 5 jongens van 18 op te vangen. Mijn moeder is daar gelukkig goed tegenop gewassen. Laconiek reageerd ze, frietjes bakken en matrassen op de grond leggen is geen kunst! Want voor de rest van de dag zullen ze zich in Saidia bevinden. De jongen, helemaal in vakantiestemming al, heeft voor zijn verjaardag een vakantieoutfit gekregen van zijn vrienden. En natuurlijk moest ie dat showen. ‘kijk eens wat ik gekregen heb! Van mijn vrienden! Staat me goed hè? Oooo, ik ga lekker dit jaar op vakantie, ik ben groot, sterk lichaam, lang, dikke kont (ze3ma mannen hebben er geen)’ Zo trots als een pauw, wat zeg ik, de pauw zou verbleken!

noona
26-06-2007, 15:58
ben ik de enige met een schattig broertje?:rolleyes:

FesRose
26-06-2007, 16:19
Ik heb er ook zo een, ben gek op hem en z'n praatjes :o

76Noortje76
26-06-2007, 16:21
haha nou gefeliciteerd met de verjaardag van je schattige broertje en moge allah hem een goede vakantie bezorgen met zijn vrienden meskiena je moeder zal zeker haar handen vol hebben dit jaar in berkane met de jongenlui als ze terugkomen van saidia die vieze handoeken zwembroeken moet er niet aan denken waar kom jij vandaan in berkane want ik kom ook daarvandaan

hanane_13
26-06-2007, 16:23

Typisch jongens:hihi: Ik heb ook een schatige broertje van 11 jaar nou zn puberteit zit vol op gang:lol: Altijd als hij naar buiten gaat moet tie perse zn lievelings gel gebruiken en geurtje zo niet dan gaat hij de deur niet uit:hihi:

noona
26-06-2007, 16:26
haha nou gefeliciteerd met de verjaardag van je schattige broertje en moge allah hem een goede vakantie bezorgen met zijn vrienden meskiena je moeder zal zeker haar handen vol hebben dit jaar in berkane met de jongenlui als ze terugkomen van saidia die vieze handoeken zwembroeken moet er niet aan denken waar kom jij vandaan in berkane want ik kom ook daarvandaan ik ben de eerste 3 jaar opgegroeid in legrabba, een beetje de armenbuurt van Berkane. achter de te7ta77a (bekend woord?;)) ja ze heeft nog een extra badkamer waar ze hun gang kunnen gaan en ze gaat dit jaar een wasmachine kopen dus minimale stress. het zijn verder allemaal even leuke jongens dus dan is het allemaal minder erg. als ze allemaal een leuke tijd hebben en we weten waar ze uithangen dan is het goed

noona
26-06-2007, 16:27
Typisch jongens:hihi: Ik heb ook een schatige broertje van 11 jaar nou zn puberteit zit vol op gang:lol: Altijd als hij naar buiten gaat moet tie perse zn lievelings gel gebruiken en geurtje zo niet dan gaat hij de deur niet uit:hihi: mijn broertje gebruikt AXE en hij voelt zich echt een man!:hihi:

noona
26-06-2007, 16:29
Ik heb er ook zo een, ben gek op hem en z'n praatjes :o praatjes, jaaaa!! zegt ie: noon, jij was toch jarig? ik heb zooo iets leuks gezien voor je! geef me geld dan ga ik het halen!:maf2:

hanane_13
26-06-2007, 16:30
mijn broertje gebruikt AXE en hij voelt zich echt een man!:hihi: Haha de mijne is gek op zn dolce&cabanna geurtje:hihi:

noona
26-06-2007, 16:35
:haha: poehpoeh!

nadia2007
26-06-2007, 16:47
Ow,hou op... Ik heb ook eentje van bijna 22jaar...pppffff Alleen maar praatjes..ha ha ha Hij is de hele dag bezig met zijn uiterlijk...Als hij de trap op komt naar beneden,ruik je na 2 uur nog steeds zijn parfumgeur..

nadia2007
26-06-2007, 16:48
praatjes, jaaaa!! zegt ie: noon, jij was toch jarig? ik heb zooo iets leuks gezien voor je! geef me geld dan ga ik het halen!:maf2: Vorige week,kwam hij naar mij en zei;Kom mee naar me kamer,ik heb een goeie creme tegen wallen:hihi:

noona
26-06-2007, 16:50
Vorige week,kwam hij naar mij en zei;Kom mee naar me kamer,ik heb een goeie creme tegen wallen:hihi: whuaaahahahahaaa!!! hoezo hint hint!

nadia2007
26-06-2007, 16:52
whuaaahahahahaaa!!! hoezo hint hint! :hihi: Ja,en toen zei hij; kom probeer maar en ik zat zo te kijken:moe: Meestal willen ze iets...Tenminste bij hem:nerd: Hij wou zehma een tip geven...;)

noona
26-06-2007, 16:59

:hihi: Ja,en toen zei hij; kom probeer maar en ik zat zo te kijken:moe: Meestal willen ze iets...Tenminste bij hem:nerd: Hij wou zehma een tip geven...;) haha! meskien! hij bedoelde het goed!

Pagina's : [1] 2 3 4