Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Papieren Maken!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
28-09-2003, 15:21

HOI ALLEMAAL, IK HEB EVEN EEN VRAAGJE, IK GA MET EEN JONGEN UIT MAROKKO TROUWEN, HIJ IS WEL WEL AL 3JAAR IN NEDERLAND MET EEN VISUM VOOR ZIJN STUDIE. MIJN VRAAG IS WAT MOET IK HEBBEN EN WAT MOET IK BEZITTEN EN HOEVEEL MOET IK VERDIENEN EN AL DIE ANDERE SHITZOOI OM PAPIEREN TE KUNNEN MAKEN VOOR MIJN TOEKOMSTIGE MAN. EN AANGEZIEN HIJ HIER IS MET EEN VISUM IS MIJN VRAAG OOK MOET HIJ DAN TOCH NOG TERUG NAAR MAROKKO OM ZIJN VISUM OP TE HALEN OF WORD ZIJN HUIDIGE VISUM GEWOON VERLENGD? HOE GAAT DAT ALLEMAAL TE WERK PLEASE HELP ME.

000Zina000
28-09-2003, 15:32
Ik wou dat ik je kon helpen,mijn moeder is juist getrouwd in roemenië die man heeft ook geen papieren...En hij was al 7 jaar ofzo in belgië en moest inneens het land verlate.Ze lieten niet toe dat hij in belgië trouwde,dus zijn ze maar naar roemenië gegaan,en ik weet wel dat er veel papieren aan te pas kome.Ik kan er eigelijk zelf niet aanuit.Ik heb van vele mensen gehoord die hier geen papieren hebben dat ze dan terug naar hun land van herkomst moeten gaan om alles in orde te make meer weet ik niet...Voor de ene is het gemakkelijker dan voor de andere. :zwaai:

bedaouia
28-09-2003, 15:33
als ik jou was, dan zou ik naar het stadsdeel gaan daar eerst informeren, maar ook bij de vreemdeling plolitie. ( en vergeet niet om het 3x te vragen) want ze kunnen verschillende antworden geven... dus goed informeren en veel succes! beslama

Shokker7
28-09-2003, 16:04
Je moet heel veel doen en trouwens waarom moeten jullie altijd van marokko trouwen alsof er weinig jongens in nederland zijn. Ik snap jullie marokkanen echt niet.

power_flower
28-09-2003, 16:07

www.ind.nl vind je al je nodige informatie op. met al je vragen naar die site!!

elmoemien
28-09-2003, 16:18
dat die meisjes dan willen trouwen met iemand uit marokko, heeft ook te maken met de druk die op ze wordt uitgeoefend:) tja het is een kunst om hiermee om te gaan:D

ChaChie
28-09-2003, 16:37
NO OFFENSE maar ik vraag me af wrm je met een jongen uit Marokko wil trouwen? kan je me dat vertellen? (zonder je aangevallen te voelen en kwaad te worden)

0uidath
28-09-2003, 16:40
TEVEEL OM OP TE NOEMEN:)

ChaChie
28-09-2003, 16:41
whahaha aan jou reactie te lezen weet je hier dus zelf ook geen goed antwoord op.. Je hoeft niet kwaad te worden omdat je weet dat ik gelijk heb. (zie andere topic)

numidiya25
28-09-2003, 16:55
goed zo nadina

ChaChie
28-09-2003, 16:55
Ik geloof best wel dat echte liefde tussen en dame van hier en een man van daar bestaat maar het lijkt me moeilijk en niet echt handig. maar...Ik mijn leven Jij jou leven! Het was gewoon een normale vraag, omdat ik een keer het standpunt wil horen van iemand die een man van daar gehaald heeft/ of gaat doen. En zo dom is die vraag niet,vind ik persoonlijk. Maar aan de manier hoe jij erop reageerd word heel veel duidelijk.. :D

Bent_Fes
28-09-2003, 17:17
Origineel gepost door ChaChie NO OFFENSE maar ik vraag me af wrm je met een jongen uit Marokko wil trouwen? kan je me dat vertellen? (zonder je aangevallen te voelen en kwaad te worden) Als je haar bericht goed leest, dan zou je ook hebben gelezen dat hij HIER woont....en niet IN marokko. Maar goed dat was dus niet haar vraag!

salimma19
28-09-2003, 18:16
Origineel gepost door Shokker7 Je moet heel veel doen en trouwens waarom moeten jullie altijd van marokko trouwen alsof er weinig jongens in nederland zijn. Ik snap jullie marokkanen echt niet. Waar bemoei jij je mee?????? Als Allah swt wil dan trouw je met een Chinees. Het is almakteb klaar. Meid het beste is om te informeren bij de vreemdelingen politie of bij een stadsdeelkantoor. Ik weet wel dat je een vaste baan moet hebben en een woning. Maar ja dat wist je zelf vast ook wel. In ieder geval veel succes met het regelen van jullie huwelijk.

salimma19
28-09-2003, 18:18
Origineel gepost door lhaqiqa Salaam aleikoum, Weten jullie mensen ik word hier zo ziek van! Net alsof die jongens of meisjes in Marokko geen mensen met hersens zijn. Waar slaat dat op om steeds maar te vragen: waarom een jongen uit marokko? het is dat ik jou nu citeer, maar er zijn er genoeg hier die zo denken. Bedenk wel dat het onze landgenoten en zelfs familieleden zijn die daar wonen. Aan velen kunnen wij hier een voorbeeld nemen, neem dat maar van mij aan. Waarom zou je niet met een jongen of meisje uit Marokko kunnen trouwen? hebben die mensen daar geen gevoelens? Zijn het geen mensen van vlees en bloed? Wow doe 's effe rustig. Ze zet er toch bij dat je je niet aangevallen moet voelen en niet kwaad moet worden.

ChaChie
28-09-2003, 18:28

Origineel gepost door salimma19 Wow doe 's effe rustig. Ze zet er toch bij dat je je niet aangevallen moet voelen en niet kwaad moet worden. thnx :bluekiss:

Pagina's : [1] 2