Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die een bruiloft hebben gegeven in MAROKKO???

Pagina's : [1] 2

zine_maghreb
28-09-2003, 15:01

salam meisjes, ik heb een vraagje...hoe is het om in marokko te trouwen....daar bedoel ik dus mee is het wel goed te organiseren....hoe zijn die neggafa's daar....de make-up...hoe word het haar gedaan... de jurken en het belangrijkste....DE BRUIDJURKEN....????...dus alles wt j nodig hebt...is het beter van hier mee te nemen.... of is het wel te doen met die van marokko???? mohim ik hoop dat jullie me kunnen helpen..... :D alvast bedanktttttttttttttttttttttttttttttt :zwaai:

najet
28-09-2003, 16:14
salam alikoum ik heb mijn bruiloft in marokko gehouden maar met ene neggafa uit nederland met haar make-up had wel mijn eigen kleren heb ze in marokko laten maken en mijn bruidsjurk heb ik in frankrijk gekocht. maar alles is in marokko te krijgen heb ook een een bruiloft van mijn nichtje meegemaakt uit marokko en ze hebben alles daar de kleren waren heel mooi van de neggafa ook de make-up en alle andere dingen. in principe hebben ze alles daar maar dat is in het noorden van marokko ik weet niet waar je zelf vandaan komt maar in tanger tetouan larache en de grote steden is alles te verkrijgen en in principe net zo goed als hier of nog wel beter. als je een nummer nodig hebt ken nog een hele goede neggafa uit marokko ze heeft ook mooie kleren spullen. groetjes zineb

zine_maghreb
28-09-2003, 16:30
Origineel gepost door najet salam alikoum ik heb mijn bruiloft in marokko gehouden maar met ene neggafa uit nederland met haar make-up had wel mijn eigen kleren heb ze in marokko laten maken en mijn bruidsjurk heb ik in frankrijk gekocht. maar alles is in marokko te krijgen heb ook een een bruiloft van mijn nichtje meegemaakt uit marokko en ze hebben alles daar de kleren waren heel mooi van de neggafa ook de make-up en alle andere dingen. in principe hebben ze alles daar maar dat is in het noorden van marokko ik weet niet waar je zelf vandaan komt maar in tanger tetouan larache en de grote steden is alles te verkrijgen en in principe net zo goed als hier of nog wel beter. als je een nummer nodig hebt ken nog een hele goede neggafa uit marokko ze heeft ook mooie kleren spullen. groetjes zineb salammmm....bedankt voor je reactie en je info. :sjans: ik wist niet dat een negafa uit nl...haar werk ook doet in marokko??? wie had jij als ik vragen mag??? ik zelf kom uit elhoceima...maar desnoods ga ik naar tanger om al mn spullen te halen...dat is geen probleem. en als j me die nr kan geven...HEEEEEELLLLLLLL GRAAG....waar komt die negafa vandaan in marokko als ik vragen mag??? en trouwens bruidsjurken in marokko......zijn die wel te doen of is het beter om er 1 te huren/kopen uit nl???? mohim heeeeeellll erg bedankt v j info en ik hoop dt ik die nr kan krijgen van je.........:blauwkus: ik hoor van je.....

Meryam20
28-09-2003, 18:50
He zine_maghreb, Ik zit met hetzelfde probleem als dat van jouw. Ik ga trouwen van de zomer in Marokko (al Hoceima) en ik wil graag een negaffa nemen die uit nederland komt, maar die ook haar werk op vakantie uitvoert. Ik heb me bruidjurk al. Die heb ik uit Nederland maar een negaffa en catering ontbreekt er nog. En zoals je weet is de enige catering in Al Hoceima, afrah al hoceima maar daat zitten een rare tussen. Die helemaal niks uitvoeren.!!! Aangezien we in hetzelfde schuitje zitten, ik denk dat het handig is dat we elkaar helpen qau info enzo. Bijdeze vraag ik je om het nummer door te mailen van de negaffa. Veel succes met het regelen van je mooiste dag!! Groetjes Meryam

zine_maghreb
28-09-2003, 19:26

Origineel gepost door Meryam20 He zine_maghreb, Ik zit met hetzelfde probleem als dat van jouw. Ik ga trouwen van de zomer in Marokko (al Hoceima) en ik wil graag een neggafa nemen die uit nederland komt, maar die ook haar werk op vakantie uitvoert. Ik heb me bruidjurk al. Die heb ik uit Nederland maar een neggafa en catering ontbreekt er nog. En zoals je weet is de enige catering in Al Hoceima, afrah al hoceima maar daat zitten een rare tussen. Die helemaal niks uitvoeren.!!! Aangezien we in hetzelfde schuitje zitten, ik denk dat het handig is dat we elkaar helpen qau info enzo. Bijdeze vraag ik je om het nummer door te mailen van de neggafa. Veel succes met het regelen van je mooiste dag!! Groetjes Meryam salam meryam, bedankt v j reactie meid, en aangezien we in het hetzelfde putje zitten....is het mooi meegenomen qwa info. ja ik zou ook heel graag een neggafa hebben van nl...maar denk niet dt je er 1 makkelijk kan vinden...jammer genoeg :( jij hebt al een bruidsjurk dus......huur jij hem vanaf hier.....want veel doen daar moeilijk om...vooral omdat je hem dan 4 weken hebt...dus zit echt in de knoop...qwa bruidsjurk...:huil: maar als ik die nr krijg van die neggafa zal ik je die wel door mailen..... :D en jij ook VEEEEEELLLLL SUCCES met het regelen van j mooiste daggggggggggggg!!!! beslema :zwaai:

Meryam20
28-09-2003, 19:42
Hoi, Nou meid ik heb me bruidsjurk gekocht!!! Huren gaat wat moeilijk aangezien we lang weg blijven!!!! :rolleyes: qau neggafa ga we gewoon ze allemaal afbellen en dan moet er gewoon eentje bij zitten die ook in Marokko werkt!!!! Mohim we mailen!!! :zwaai:

zine_maghreb
28-09-2003, 20:02
Origineel gepost door Meryam20 Hoi, Nou meid ik heb me bruidsjurk gekocht!!! Huren gaat wat moeilijk aangezien we lang weg blijven!!!! :rolleyes: qau neggafa ga we gewoon ze allemaal afbellen en dan moet er gewoon eentje bij zitten die ook in Marokko werkt!!!! Mohim we mailen!!! :zwaai: ja inderdaad huren gaat wat moeilijker......:verdriet: en als er negafa's van nl ook in marokko hun werk doen...is dat egt mooi meegenomen...duss dat word bellen meissieeee :D mohim we mailen nog wel.....beslema :zwaai:

zine_maghreb
29-09-2003, 23:51
is er dan niemand die me kan helpen.......???? :confused: :verdriet:

bruidje
30-09-2003, 11:40
hallo dames, ik ben afgelopen zomer getrouwd in Marokko. had eigenlijk een negaffa vanuit hier geregeld maar door omstandigheden kon zij oo het laatste moment niet meer. Zij heeft mij toen een negaffa uit Arouit aangeraden en de afspraken geregeld. Ik kan je het nummer geven van zowel de negaffa uit Nederland als die in Marokko die ik heb gehad. Het werk van de negaffa hier ken ik niet was nog niet wezen kijken, maar over het werk van de negaffa die ik heb gehad, kan ik natuurlijk alles vertellen. Ik zelf was meer dan tevreden, was prachtig opgemaakt op een hele mooie moderne manier. Ik had zelf make-up meegenomen vanuit hier, die is vaak van betere kwaliteit als de marokkaanse make-up. Dus neem veel verschillende kleuren oogschaduw mee, goede basis dus foundation en conceeler, goede mascara en ze werken daar vaak met eyeliner dus ook meenemen. Nogmaals je kunt ook de makeup van de negaffa gebruiken maar besef wel dat zij dat dus bij iedereen gebruiken niet echt hygienisch en vaak net niet jouw kleur. Ik heb zowel jurken laten maken als jurken van de negaffa aangehad. De hennakleding heb ik gekocht en de negaffa hoefde alleen mijn henna te doen. De tweede dag heeft ze dus alles gedaan kleding, makeup en haar en de laatste dag toen mijn man me kmwam halen heeft ze mijn makeup en haar gedaan. Ik wilde geen bruidsjurk maar heb een eserhem laten maken met een trouwtekchita ergmooi al zeg ik het zelf. Wat wil je nog meer weten????????

Meryam20
01-10-2003, 01:21
Origineel gepost door Kadieja Waar woont ze in Marokko en wat is haar adres en telefoonnummer? Dat wil ik ook heel graag weten!!!! :D

zine_maghreb
01-10-2003, 12:31
Origineel gepost door Meryam20 Dat wil ik ook heel graag weten!!!! :D JAAAA EN IK OOK AUBBBBBBBBBBBBB... mohim ik hoop dat ik gauw wat hoor... :zwaai:

zine_maghreb
01-10-2003, 12:46
Origineel gepost door bruidje hallo dames, ik ben afgelopen zomer getrouwd in Marokko. had eigenlijk een neggafa vanuit hier geregeld maar door omstandigheden kon zij oo het laatste moment niet meer. Zij heeft mij toen een neggafa uit Arouit aangeraden en de afspraken geregeld. Ik kan je het nummer geven van zowel de neggafa uit Nederland als die in Marokko die ik heb gehad. Het werk van de neggafa hier ken ik niet was nog niet wezen kijken, maar over het werk van de neggafa die ik heb gehad, kan ik natuurlijk alles vertellen. Ik zelf was meer dan tevreden, was prachtig opgemaakt op een hele mooie moderne manier. Ik had zelf make-up meegenomen vanuit hier, die is vaak van betere kwaliteit als de marokkaanse make-up. Dus neem veel verschillende kleuren oogschaduw mee, goede basis dus foundation en conceeler, goede mascara en ze werken daar vaak met eyeliner dus ook meenemen. Nogmaals je kunt ook de makeup van de neggafa gebruiken maar besef wel dat zij dat dus bij iedereen gebruiken niet echt hygienisch en vaak net niet jouw kleur. Ik heb zowel jurken laten maken als jurken van de neggafa aangehad. De hennakleding heb ik gekocht en de neggafa hoefde alleen mijn henna te doen. De tweede dag heeft ze dus alles gedaan kleding, makeup en haar en de laatste dag toen mijn man me kmwam halen heeft ze mijn makeup en haar gedaan. Ik wilde geen bruidsjurk maar heb een eserhem laten maken met een trouwtekchita ergmooi al zeg ik het zelf. Wat wil je nog meer weten???????? salammm bedankt v j reactie en j info... alleen wt weet j over die bruidjurken daar.....is het wel te doen?? :confused: of is het beterrrrr om hier 1 te huren of te kopennnnnnn :confused: alvast bedankt :D :D :D

zine_maghreb
02-10-2003, 17:37
:regie:nou nou dames......kunnen jullie me egt niet helpen......?????? :regie: groetjes van een hopeloos bruidje......:verdriet: :(

easyfarid
03-10-2003, 00:07
salaam, wat denken jullie van marokko?!! dat het een afgelegen eiland ofzo??? soebhanallah!!!, jullie weten toch dat het woord neggafa daar vandaan komt, dus als jullie een beetje nadenken , dan kunnen jullie inzien dat neggafa's uit nl. hun ideeen en kollekties uit marokko halen, dus ik zou zeggen trouw ik marokko,van dakka tot bruidsjurken in alle maten en kleuren, tot make-up en noem maar wat. daar is meer te krijgen dan je denkt wollah. Alvast een gezegend huwelijk.

bruidje
03-10-2003, 12:06

Origineel gepost door zine_maghreb salammm bedankt v j reactie en j info... alleen wt weet j over die bruidjurken daar.....is het wel te doen?? :confused: of is het beterrrrr om hier 1 te huren of te kopennnnnnn :confused: alvast bedankt :D :D :D daar kan ik weinig over zeggen, de jurken die ik in Nador heb gezien waren niet mijn smaak, maar smaken verschillen. Ik ben zelf dus niet in een westerse bruidsjurk getrouwd, maar in een witte met zilveren trouwteckshita en eserhem. Ik zelf zou hier een jurk hebben gekocht als ik een bruidsjurk zou dragen, vind ze van hier mooier en simpeler. Succes

Pagina's : [1] 2