Bekijk originele versie : Zeuren!
Waarom zeuren mensen altijd? >>Ligt dat aan de aard van de mens?
Nooit zijn wij gewoon" tevreden over wat we hebben, nooit kunnen wij gewoon" Hamdoelilah zeggen ,om hetgeen we hebben(bezitten) pfffffff ik word hier soms strontziek van ,althans van zeurende mensen
En waarom zeur jij over het zeuren? :)
Xperience
06-08-2002, 15:38
Origineel gepost door Sheraz
Waarom zeuren mensen altijd? >>Ligt dat aan de aard van de mens?
Nooit zijn wij gewoon" tevreden over wat we hebben, nooit kunnen wij gewoon" Hamdoelilah zeggen ,om hetgeen we hebben(bezitten) pfffffff ik word hier soms strontziek van ,althans van zeurende mensen
Is dit nou die langverwachte topic van je? :rolleyes:
Origineel gepost door Najib26
En waarom zeur jij over het zeuren? :)
:D
Hahahaha najib! :D
Dame het zit denk in in ons aard dat we nooit tevreden kunnen zijn met wat we hebben. ik denk dat het Hiernamaals ons pas echt 100 procent tevreden kan stellen.
Zolang we hier op aarde zijn moet je het volgende nooit vergeten:
U Dont know what u Got, till its gone...
:zwaai:
fatimael
06-08-2002, 15:38
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Origineel gepost door Xperience
Is dit nou die langverwachte topic van je? :rolleyes:
En wat vind je ervan? komop met je beoordeling!
mwahahaaa :D
saidaaatje
06-08-2002, 15:41
tja wat je vandaag hebt kan er morgen nie meer zyn.we willen gewoon meer en meer en meer omdat we bang zyn dat t op een dag allemaal foetsie is doess jah!!!!
Xperience
06-08-2002, 15:43
Origineel gepost door Bodylove
En nou zit jij te zeuren. :D
En jij ook omdat jij weer op mij zit te zeuren :D
Mensen kunnen niet zonder zeuren, ze zijn pas tevreden als ze een potje gezeurd hebben pfffff
Xperience
06-08-2002, 15:44
En wat vind je ervan? komop met je beoordeling!
mwahahaaa :D
Aangezien deze topic al eerder geopend was, vind ik hem dus niet echt origineel. Daarnaast vind ik hier ook een negatieve stemming heersen vanwege de topic. Desalniettemin, omdat je zonder inspiratie toch wat hebt weten te verzinnen, geef ik hier een 5,5 voor. Maar dan heb ik je echt gematst... :D
Xperience
06-08-2002, 15:46
Origineel gepost door saidaaatje
tja wat je vandaag hebt kan er morgen nie meer zyn.we willen gewoon meer en meer en meer omdat we bang zyn dat t op een dag allemaal foetsie is doess jah!!!!
Yep, ik wil ook altijd meer....:stout:
Xperience
06-08-2002, 15:47
Origineel gepost door Bodylove
En zo gaan we maar door. :D
Een mens is ook nooit tevreden. ;)
Hihihi...I agree... :)
Origineel gepost door Xperience
Aangezien deze topic al eerder geopend was, vind ik hem dus niet echt origineel. Daarnaast vind ik hier ook een negatieve stemming heersen vanwege de topic. Desalniettemin, omdat je zonder inspiratie toch wat hebt weten te verzinnen, geef ik hier een 5,5 voor. Maar dan heb ik je echt gematst... :D
Zeur! :lekkerpuh
Xperience
06-08-2002, 16:01
Zeur! :lekkerpuh
Zoals ik al verwacht had...het is moeilijk om de waarheid onder ogen te zien.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.