Bekijk originele versie : Gewicht
LimburgseB
25-06-2007, 20:11
HoiHoi iedereen :D
Een vraagke, heeft gewicht ooit parte gespeelt tijdens jullie relaties/huwelijk?
Of was het niet bepaald belangrijk hoeveel de ander woog...?
Grtjes Lb
nadia2007
25-06-2007, 20:37
Bij ons niet..Alhamdoelilah
LimburgseB
25-06-2007, 20:43
Bij ons niet..Alhamdoelilah
Stel je man komt echt enorm veel bij. Zou je, je er niet aan storen? :o
Of neem je hem echt zoals hij is...?
nadia2007
25-06-2007, 20:49
Stel je man komt echt enorm veel bij. Zou je, je er niet aan storen? :o
Of neem je hem echt zoals hij is...?
:hihi:
Natuurlijk en ik zal hem inschrijven ergens om te sporten,gelukkig is hij van zich zelf sportief,Alhamdoelilah.
Maaar als het niet lukt,zal ik heb steunen en nemen zoals hij is..;)
gewoon houden van hem hoe die is als je lekker voor hem kookt wordt ie toch wat boller maar echt maakt toch niks uit joh als ie maar lief is
LimburgseB
25-06-2007, 20:56
:hihi:
Natuurlijk en ik zal hem inschrijven ergens om te sporten,gelukkig is hij van zich zelf sportief,Alhamdoelilah.
Maaar als het niet lukt,zal ik heb steunen en nemen zoals hij is..;)
Zo lief :D
Je man zal erg blij zijn met je reactie.
Als mijn man dik zou zijn, zou ik echt met plezier met hem gaan sporten . Of hem stimuleren om te sporten. Als hij dat niet wilt, tja zou ik er niet veel aan kunnen veranderen.:kweetnie: Zoals jij zei ''steunen en nemen zoals hij is'' :o
LimburgseB
25-06-2007, 21:00
gewoon houden van hem hoe die is als je lekker voor hem kookt wordt ie toch wat boller maar echt maakt toch niks uit joh als ie maar lief is
Dan zal ik maar niet lekker koken :hihi:
( in de toekomst heb nog geen man)
Moslima22
25-06-2007, 21:02
Ja, mijn man kwam in één keer heel erg veel aan :eek: , maar nu hij hard werkt is ie weer afgevallen ;)
En nu tijdens mijn zwangerschap ben ik tot nu toe 9 kilo aangekomen, maar dat gaat er na de zwangerschap insha allah vanaf, ben het beu dat kleding me niet meer past :lekkerpuh
Je kunt uitrekenen over je een normaal gewicht hebt of dat het teveel is door onderstaande formule:
http://users.pandora.be/recreazw/bmindex.htm
nadia2007
25-06-2007, 21:17
Zo lief :D
Je man zal erg blij zijn met je reactie.
Als mijn man dik zou zijn, zou ik echt met plezier met hem gaan sporten . Of hem stimuleren om te sporten. Als hij dat niet wilt, tja zou ik er niet veel aan kunnen veranderen.:kweetnie: Zoals jij zei ''steunen en nemen zoals hij is'' :o
;)
LimburgseB
26-06-2007, 10:24
En de rest?:rolleyes:
Ja, soms zeg ik voor de grap he bolle je moet weer eens meer gaan sporten.
En dan zie je hem ineens actief sporten haha.
maar het maakt helemaal niets uit. Ik bedoel als je éénmaal van iemand houdt kijk je bijna door zijn uiterlijk heen. Maar gezond is gewoon om minimaal 3 x per week te sporten en dan zeg ik er ook gewoon wat van.
OP EEN NORAMLE EN GRAPPIGE MANIER.
LimburgseB
26-06-2007, 15:39
Ja, soms zeg ik voor de grap he bolle je moet weer eens meer gaan sporten.
En dan zie je hem ineens actief sporten haha.
maar het maakt helemaal niets uit. Ik bedoel als je éénmaal van iemand houdt kijk je bijna door zijn uiterlijk heen. Maar gezond is gewoon om minimaal 3 x per week te sporten en dan zeg ik er ook gewoon wat van.
OP EEN NORAMLE EN GRAPPIGE MANIER.
:hihi:, ja daar heb je wel gelijk in. Als je van iemand houdt kijk je verder dan alleen het lichaam en ect...
Inderdaad je kan het beter op een normale en grappige manier zeggen dan op een arrogante wijze. Zo kan je hem namelijk 'kwetsen'...
:) thx vr de reactie
:hihi:, ja daar heb je wel gelijk in. Als je van iemand houdt kijk je verder dan alleen het lichaam en ect...
Inderdaad je kan het beter op een normale en grappige manier zeggen dan op een arrogante wijze. Zo kan je hem namelijk 'kwetsen'...
:) thx vr de reactie
Ja hij vat het op als een grap en hij doet er ook gelijk nog eens wat mee..
Maar meid ik heb het gevoel dat meschien jou "man"als je getrouwd ben dan jou onzeker maakt over je lichaam? is dat het?:(
HoiHoi iedereen :D
Een vraagke, heeft gewicht ooit parte gespeelt tijdens jullie relaties/huwelijk?
Of was het niet bepaald belangrijk hoeveel de ander woog...?
Grtjes Lb
Ik vind het niet echt belangerijk zolang hij zijn eigen bed uit kan komen en zichzelf kan wassen en geen speciale kleding nodig heeft:hihi: . Maar heb nog geen man...dus we zullen zien:o
:sjans: Noonaa....
Ik vind het niet echt belangerijk zolang hij zijn eigen bed uit kan komen en zichzelf kan wassen en geen speciale kleding nodig heeft:hihi: . Maar heb nog geen man...dus we zullen zien:o
:sjans: Noonaa....
hahaha wallahila haaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.