Bekijk originele versie : O H M..
Hebben jullie die hindu programma na NMO gezien.
Waarin een groep jongeren vanuit hun religieuze beleving met elkaar spraken en discusseerden.
Corleone
28-09-2003, 14:15
Ja ik hem het ook net gezien ik vond die Abul-Jabbar een goeie vent
ik kijk niet eens naar NMO, laat staan dat ik naar hindoe's kijk die daarna komen :rolleyes:
Waar kijk je wel naar ?
NMO kan soms heel nuttig zijn. Dit keer ging het over doofheid onder islm kinderen en het gebrek aan gebaren taal die gaan over religieuze symbolen en Islaam aan het algemeen. Moet jou als toekomstige arts wel interesseren.
Het is ook weleens interessant om te kijken hoe niet-moslims hun religie ervaren. Of je t er nou mee eens bent of niet. Dit keer was er een dialoog tussen, christenen, hindu's en moslims.
SweetRose
28-09-2003, 14:23
Nope. Niet gezien.
prettiggestoord
28-09-2003, 14:25
ik had het ook gezien en ja het was inderdaad interesant. volgende week weer he (inscha allah)
Origineel gepost door MüeZli
Waar kijk je wel naar ?
NMO kan soms heel nuttig zijn. Dit keer ging het over doofheid onder islm kinderen en het gebrek aan gebaren taal die gaan over religieuze symbolen en Islaam aan het algemeen. Moet jou als toekomstige arts wel interesseren.
Het is ook weleens interessant om te kijken hoe niet-moslims hun religie ervaren. Of je t er nou mee eens bent of niet. Dit keer was er een dialoog tussen, christenen, hindu's en moslims.
meestal is het gewoon crap !!
ik ga niet 20 keer kijken in de hoop dat er 1 keer iets nuttigs komt.
Op de "PARABOL" heb je kanalen die vele betere programma's hebben ;)
Origineel gepost door doc25
meestal is het gewoon crap !!
ik ga niet 20 keer kijken in de hoop dat er 1 keer iets nuttigs komt.
Op de "PARABOL" heb je kanalen die vele betere programma's hebben ;)
Parabol gaat niet over de NLse situatie ( ik weet ik weet..in een paar jaar ben jij weg hiero :D)..
Ik kijk allebei. Ned 1 2 en 3 plus parabol-programma's zijn mijn favo's.
ChOcOtOfFfF
28-09-2003, 14:44
Ik had het wel gezien
Dat christelijke meisje kon echt niet goed praten zeg, ze klemde zichzelf vast. Ik vond Abul Jabbar Masha Allah (vorige week) deze keer was hij niet zoveel aan het woord.
Parabol gaat niet over de NLse situatie ( ik weet ik weet..in een paar jaar ben jij weg hiero :D)..
Ik kijk allebei. Ned 1 2 en 3 plus parabol-programma's zijn mijn favo's.
en NMO praat over de nederlandse situatie ? uhm :rolleyes:
ik hou het maar bij de parabol
Origineel gepost door doc25
en NMO praat over de nederlandse situatie ? uhm :rolleyes:
ik hou het maar bij de parabol
Meestal wel. Het praat meer vanuit hoe moslims zich hier manifesteren. Kan je niet ok vinden. Maar zo staat het er wel voor. Soms kaarten ze ook hele belangrijke dingen aan. NMO moet zeker bekritiseerd worden maar ze doen positieve dingen.
Kan ook.
Meestal wel. Het praat meer vanuit hoe moslims zich hier manifesteren. Kan je niet ok vinden. Maar zo staat het er wel voor. Soms kaarten ze ook hele belangrijke dingen aan. NMO moet zeker bekritiseerd worden maar ze doen positieve dingen.
Kan ook.
NMO is troep. Wordt gemaakt door atheïsten.
Zenden soms programma's over muzieksterren uit :rolleyes:
Origineel gepost door Najib26
Jij en doc25 kunnen soms zulke pessimisten zijn.
Geen gram nuance. Wat een arrogantie.
Je kan zeggen de programma's die gaan over die en die onderwerpen gaan staan me niet aan, maar die en die kan ik wel waarderen.
ChOcOtOfFfF
28-09-2003, 15:06
Origineel gepost door Najib26
dit ben ik met je eens, het heeft weinig met Islam te maken. Maar ja zij hebben dan ook niet de moslims als doelgroep maar de nederlandse niet moslims als je het mij vraagt.
ChOcOtOfFfF
28-09-2003, 15:09
Jij en doc25 kunnen soms zulke pessimisten zijn.
Geen gram nuance. Wat een arrogantie.
Je kan zeggen de programma's die gaan over die en die onderwerpen gaan staan me niet aan, maar die en die kan ik wel waarderen.
Muezli, sinds wanneer zijn er interressante lerzame dingen uitgezonden bij de NMO? Het gaat vaak over shieten/kunstenaars en zangeressen etc. Als het nou eens over het leven van de profeet Saws ging of iets anders dan zou ik het veel beter vinden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.