Bekijk originele versie : River Island?
Wie ken voor mij iets halen.
en dan ergens afspreke en dan geef k je het geld terug
sommige denke nu van egt nie.. je gaat me flashe.. maar
als je zo denkt.. denk dan ook gwn na over.. dat je dan nog altijd de bon hebt. en dat je het dan altijd nog kan terug brenge
k zou graag deze tas en rok willen ... Alleen probleem is .. k ken niet nar den haag & amsterdam gaan om het te kopen
dus zou iemand aub deze rok voor me hale en de tas..zodat we ergens kunne afspreke.. dan geef k jouw het geld en jij mij de spullen
winkel : river island
maat : M = 40
Kledingstukke? : 1 rok en 1 tas
Waar k woon : Rotterdam
zou het hardstikke leuk vinde als de persoon hier ook woont..
dit is wat k graag zou willen!
http://img509.imageshack.us/img509/8569/riverdl7.png
kuusjjes
adam_marocgirl
25-06-2007, 19:01
zo grappig zo'n topic heb ik nog nooit gezien. ik denk niet dat iemand dat voor jou gaat doen hoor. tenzij diegene geen leven heeft ofzo. maar heb je geen vriendinen of zussen en nichten die het voor je kunnen halen ??????????is toch raar dat je dit op marokko.nl vraagt.
samya223
25-06-2007, 19:04
slaat toch nergens op wat jij nu typt, ik heb het zelf ook een keertje gedaan voor een m.nl lid
adam_marocgirl
25-06-2007, 19:10
oke vreemd
\
zo grappig zo'n topic heb ik nog nooit gezien. ik denk niet dat iemand dat voor jou gaat doen hoor. tenzij diegene geen leven heeft ofzo. maar heb je geen vriendinen of zussen en nichten die het voor je kunnen halen ??????????is toch raar dat je dit op marokko.nl vraagt.
uhm hoeso geen leve heeft.. als iemand zo aardig is om dat te doen.. dat noemje niet levenloos ofzo.. maar iemand met een hart! ... en het is wat jij raar vind.. k vind het niet raar ..:rolleyes: 3
tog bedankt voor je reactie.. kon je net zo goed voor je zelf houde..want heb er geen drol aan :goedzo: :jammer:
slaat toch nergens op wat jij nu typt, ik heb het zelf ook een keertje gedaan voor een m.nl lid
:goedzo:
UPP!
Ladyx1983
25-06-2007, 19:30
hoezo geen leven, ik heb het ook wel eens gedaan voor een lid.
Sorry meid, het is dat ik nu Fulltime werk, anders was ik graag voor jou naar river island geweest.
succes
hoezo geen leven, ik heb het ook wel eens gedaan voor een lid.
Sorry meid, het is dat ik nu Fulltime werk, anders was ik graag voor jou naar river island geweest.
succes
bedankt:goedzo: eindijl paar mense die het niet zo erg vinde haha..
hoop dat k iemand vind..:goedzo:
Sunshine_h
25-06-2007, 20:09
Waar is die winkel in den haag? en hebben ze een website
Mar0cia_17
25-06-2007, 20:26
Wat is de echte prijs ervan?
En waar ongeveer ligt het in Den Haag
Ik ga binnenkort, Maar ik weet nog niet wanneer
maar als ik van de week ga
wil ik hem best wel voorschieten:)
heeej...
dats gwn de egte prijs ervan wat je op die foto ziet..
.. dus als je kan.. zou k t heel lief vinde
http://xml.riverisland.com/flash/content.php
ditsdie site
tetouania_Hamka
26-06-2007, 03:59
heeej...
dats gwn de egte prijs ervan wat je op die foto ziet..
.. dus als je kan.. zou k t heel lief vinde
Nee dat klopt niet meid, in de winkel is het duurder. Heb vaak daar iets op de site gezien dat duurder bleek te zijn in de winkel.
Succes anyway!
2_Heartbreak_3
26-06-2007, 04:25
Het is wel duurder dan op de foto hé want op de foto zyn dat Britse Ponds
NL is héééél ver als je van Belgie was had ik het wel gedaan want ik ken iemand die dat merk ook in de store heeft.
ej waar is river island?
Meschien kan ik voor je gaan ik wil die rok namelijk ook wel :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.