Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blunder van de dag!

Pagina's : [1] 2

Miss_Magrebia
25-06-2007, 15:09

Blunder van de dag! Zit op werk en denk : laat ik mijn man eens een mail sturen. Zo gezegd zo gedaan… Blijkt dus dat er iemand anders hier werkt met ook de voornaam als mijn man. In mijn haast naar hem verstuurd :moe:

UitZicht
25-06-2007, 15:09
Wat heb je gestuurd dan :)

maysa84
25-06-2007, 15:10
Alatief er stond geen geheimen er in? :hihi:

Miss_Magrebia
25-06-2007, 15:10
Wat heb je gestuurd dan :) Een leuke mail die niet bij een vreemde terecht mocht komen :jammer: ik neem ontslag! :hihi:

nissrin
25-06-2007, 15:11

hahahha had ik ook een keer maar wilde een mail sturen naar een collega maar heb het naar een vriendin gestuurd. die begreep er niets van.

nova
25-06-2007, 15:25
Heb ik ook een keer gehad. Mailde mijn man dat mijn directe leidinggevende de hele tijd aan het hoesten was en ik er kotsmisselijk van werd en over mijn nek ging van zijn vieze hoest. Mijn man mailde niets terug, terwijl hij dat altijd wel deed...dus ik weer mailen..Met hallo, waarom reageer je niet. Hij had niets ontvangen mailde hij. Ik keek bij mijn verzonden berichten en ja hoor, had ik het verstuurd naar Petertje, mijn leidinggevende. Ik heb hem niet meer horen hoesten die dag en we hebben er met geen woord over gerept.

VoteForKerry_
25-06-2007, 15:28
Heb ik ook een keer gehad. Mailde mijn man dat mijn directe leidinggevende de hele tijd aan het hoesten was en ik er kotsmisselijk van werd en over mijn nek ging van zijn vieze hoest. Mijn man mailde niets terug, terwijl hij dat altijd wel deed...dus ik weer mailen..Met hallo, waarom reageer je niet. Hij had niets ontvangen mailde hij. Ik keek bij mijn verzonden berichten en ja hoor, had ik het verstuurd naar Petertje, mijn leidinggevende. Ik heb hem niet meer horen hoesten die dag en we hebben er met geen woord over gerept. :lol:

VoteForKerry_
25-06-2007, 15:30
Blunder van de dag! Zit op werk en denk : laat ik mijn man eens een mail sturen. Zo gezegd zo gedaan… Blijkt dus dat er iemand anders hier werkt met ook de voornaam als mijn man. In mijn haast naar hem verstuurd :moe: werken jij en je man samen? Leuk!!

Marisah
25-06-2007, 15:31
De naam van mijn man begint met een a en hij krijgt heel vaak sms-jes van vrienden die eigenlijk gericht zijn aan iemand anders (liefde ofzo), maar in hun haast selecteren ze dan de eerste naam in hun telefoonlijst en drukken op send..... haha...

schems
25-06-2007, 15:33
Heb ik ook een keer gehad. Mailde mijn man dat mijn directe leidinggevende de hele tijd aan het hoesten was en ik er kotsmisselijk van werd en over mijn nek ging van zijn vieze hoest. Mijn man mailde niets terug, terwijl hij dat altijd wel deed...dus ik weer mailen..Met hallo, waarom reageer je niet. Hij had niets ontvangen mailde hij. Ik keek bij mijn verzonden berichten en ja hoor, had ik het verstuurd naar Petertje, mijn leidinggevende. Ik heb hem niet meer horen hoesten die dag en we hebben er met geen woord over gerept. Deze is erg.... :hihi:

Maroc_Meissie
25-06-2007, 15:38
Blunder van de dag! Zit op werk en denk : laat ik mijn man eens een mail sturen. Zo gezegd zo gedaan… Blijkt dus dat er iemand anders hier werkt met ook de voornaam als mijn man. In mijn haast naar hem verstuurd :moe: Jeh slimpie...:hihi:

RENTMEESTER
25-06-2007, 15:41
Blunder van de dag! Zit op werk en denk : laat ik mijn man eens een mail sturen. Zo gezegd zo gedaan… Blijkt dus dat er iemand anders hier werkt met ook de voornaam als mijn man. In mijn haast naar hem verstuurd :moe: Waarom moet je liegen... Je moet niet zoveel liegen om je zielig leventje spannender te doen lijken :rolleyes: Ten eerste moet je eerst op het verificatie knopje drukken voor hij een mail kan sturen naar iemand wanneer hij meerdere contacten heeft gevonden met dezelfe voornaam :rolleyes:

Miss_Magrebia
25-06-2007, 15:54
Waarom moet je liegen... Je moet niet zoveel liegen om je zielig leventje spannender te doen lijken :rolleyes: Ten eerste moet je eerst op het verificatie knopje drukken voor hij een mail kan sturen naar iemand wanneer hij meerdere contacten heeft gevonden met dezelfe voornaam :rolleyes: Liegen? :rolleyes: Shie leugendetector gekoppeld aan mijn topic? Mijn leven is MIJN leven, spannend of niet spannend… voor mij een weet ;) Weet niet met welke programma jij werkt , maar ik met Lotus, dan pakt ie automatisch de eerste volgens alfabetische volgorde ;) Verder nog iets?

Maroc_Meissie
25-06-2007, 17:05
Ik haat Lotus :kwaad: ben meer van de Microsoft

Miss_Magrebia
25-06-2007, 17:15

Ik haat Lotus :kwaad: ben meer van de Microsoft Erg he! ik denk niet dat ze alleen voor mij een andere programma gaan invoeren :hihi:

Pagina's : [1] 2