Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boeken Aanraders! Voor Marokko!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:17

Je kent wel die dagen wanneer je in marokko bent, en niks te doen hebt. Zappen op de tv verveelt ook na een tijdje, uit het raam kijken wie er allemaal langs lopen ook. Daarom wil ik boeken lenen uit de bieb en dan die meenemen! Hebben jullie echt aanraders! Waarvan je echt aan 1 stuk door gaat lezen. Genre: Chiklits (grappig), Liefde of een boek waarvan je gaat huilen! Laat het me weten!

Fliefla
25-06-2007, 14:21
:hihi: lijkt me stug dat ik me verveel in marokko! mijn favo boek allertijden: Malika Oufkir - de gevangene (deel 1) en vervolg in vrijheid :goedzo: :rolleyes: alhoewel iedere marokkaan dit boek wel gelezen zal hebben :D

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:23
:hihi: lijkt me stug dat ik me verveel in marokko! mijn favo boek allertijden: Malika Oufkir - de gevangene (deel 1) en vervolg in vrijheid :goedzo: :rolleyes: alhoewel iedere marokkaan dit boek wel gelezen zal hebben :D TnQ ik zet hem in mijn lijstje:hihi: Heb hem nog niet gelezen:rolleyes:

Pessimist_
25-06-2007, 14:25
Goed idee voor het maken van een topic. Boeken zijn iets wat ik zeker weten mee ga nemen, anders zullen er dagen zijn wanneer ik gek word van verveling.

missy_tamza
25-06-2007, 14:30

" Nog eenmaal mijn moeder zien " van Zana Muhsen " Verboden Liefde " :traan1: " Monddood " " Een bruid van thuis " " Verborgen tralies" " Ik was 12 en ik fietste naar school" Allemaal waargebeurde verhalen, prachtige boeken!! Ik heb nog meer leuke, spannende verhalen gelezen maar kan nu even niet op de titel komen.. (ben op stage) :kus:

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:31
Goed idee voor het maken van een topic. Boeken zijn iets wat ik zeker weten mee ga nemen, anders zullen er dagen zijn wanneer ik gek word van verveling. Klopt en meestal als je boeken leest met een moraal en je zit lekker op je balkon te lezen of op het strand Is het heel relaxend en kom je tot rust na een dag vol familie en kleine kinderen die schreeuwen om aandacht :hihi: :sjans:!

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:33
" Nog eenmaal mijn moeder zien " van Zana Muhsen " Verboden Liefde " :traan1: " Monddood " " Een bruid van thuis " " Verborgen tralies" " Ik was 12 en ik fietste naar school" Allemaal waargebeurde verhalen, prachtige boeken!! Ik heb nog meer leuke, spannende verhalen gelezen maar kan nu even niet op de titel komen.. (ben op stage) :kus: :goedzo:!!! Ik ga ze ff opzoeken of ze hem hebben! Super bedankt! Ik hoop dat ik ze ook prachtige boeken ga vinden!

Pessimist_
25-06-2007, 14:36
Klopt en meestal als je boeken leest met een moraal en je zit lekker op je balkon te lezen of op het strand Is het heel relaxend en kom je tot rust na een dag vol familie en kleine kinderen die schreeuwen om aandacht :hihi: :sjans:! Exactly! :gniffel:

choco2
25-06-2007, 14:38
Komt een vrouw bij de dokter van Kluun Mijn Woestijn van Waris Diri ( als ik me niet vergis ) Op weg naar het noorden Ik zelf heb een tijd lang geen boek meer aangeraakt, terwijl ik voorheen echt een boekenwurm was. Merk echt aan mezelf dat ik qua ontwikkeling achteruit ben gegaan, daarom een slimme topic Dame meeste meiden nemen een ipod mee maar een boek is veel leuker

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:38
Exactly! :gniffel: :sjans: Als je een goed boek weet! Laat het me weten!

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:40
Komt een vrouw bij de dokter van Kluun Mijn Woestijn van Waris Diri ( als ik me niet vergis ) Op weg naar het noorden Ik zelf heb een tijd lang geen boek meer aangeraakt, terwijl ik voorheen echt een boekenwurm was. Merk echt aan mezelf dat ik qua ontwikkeling achteruit ben gegaan, daarom een slimme topic Dame meeste meiden nemen een ipod mee maar een boek is veel leuker Bedankt! Klopt ik zie dat mijn nederlands ook best achteruit is gegaan, eerst las ik echt om de drie dagen een boek Nu alleen als het moet Maar ik ga weer beginnen met elke week een boek te lezen!

missy_tamza
25-06-2007, 14:43
Komt een vrouw bij de dokter van Kluun Mijn Woestijn van Waris Diri ( als ik me niet vergis ) Op weg naar het noorden Ik zelf heb een tijd lang geen boek meer aangeraakt, terwijl ik voorheen echt een boekenwurm was. Merk echt aan mezelf dat ik qua ontwikkeling achteruit ben gegaan, daarom een slimme topic Dame meeste meiden nemen een ipod mee maar een boek is veel leuker Heb je ook "Dochter van de Nomaden" gelezen? ook van Waris Diri.. Mooi boek! Ik heb er trauma's aan overgehouden (vrouwenbesnijdenis) brrrr :maf2:

Gypsymeid
25-06-2007, 14:44
:hihi: lijkt me stug dat ik me verveel in marokko! mijn favo boek allertijden: Malika Oufkir - de gevangene (deel 1) en vervolg in vrijheid :goedzo: :rolleyes: alhoewel iedere marokkaan dit boek wel gelezen zal hebben :D Ik heb dat boek weggelegd om Niemand hoort mijn tranen te lezen. Het is echt een heftig boek, heel zielig. De gevangenen lijkt me ook erg mooi, die ga ik verder aflezen in de zomer nadat ik Niemand hoort mijn tranen uit heb. Sultana alle 3 de delen vond ik ook goed, maar die zal ook vrijwel elke marokkaan kennen hihi

Pessimist_
25-06-2007, 14:47
Sultana, Sultana's dochters, ( en er was er nog een.) - Jean P. Sasson Gestolen gezicht - Latifa

Mar0cia_17
25-06-2007, 14:48

Ik heb dat boek weggelegd om Niemand hoort mijn tranen te lezen. Het is echt een heftig boek, heel zielig. De gevangenen lijkt me ook erg mooi, die ga ik verder aflezen in de zomer nadat ik Niemand hoort mijn tranen uit heb. Sultana alle 3 de delen vond ik ook goed, maar die zal ook vrijwel elke marokkaan kennen hihi Wie heeft dat boek geschreven?:)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6