Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo hey...

Gypsymeid
25-06-2007, 12:29

Ik was in de macdonalds met me dochtertje en klein nichtje, we zaten aan een tafeltje wat te eten en het tafeltje tegenover me zaten twee jonge meiden van een jaar of 13-14, nederlands en eentje hindoestaans ofzo, geen idee. Mohim stukje verder tafeltje met 4 meiden nederlands, marokkaans en weet ik veel.... een van die meiden had schijnbaar ruzie met die hindoestaanse en stond de hele tijd haar te bedreigen enzo. Ik keek een keer op, keek ze me echt bijdehand aan, wollah ik wilde echt er echt wat van zeggen, maar ik keek gewoon lang genoeg terug en ze keek snel weg. Dat hindoestaanse meisje was duidelijk bang, kom op hun waren met 4en en ze ging iemand bellen. Komt 5 min later haar moeder met ook moeder van nederlandse meid en ze zegt kom we gaan. Toen vroeg ze met wie heb je ruzie dan en haar dochter wees dat bijdehande wijf aan. Die vrouw loopt erheen, ik dacht ze gaat wat zeggen. VUIST zo tegen haar neus en ze liep op haar gemakje weg:maf: Ik schrok wel, en het mag niet, maar goed, ik denk niet dat dat groepje die meid nog gaat vervelen en terecht

Ewaywaa
25-06-2007, 12:34
Wat een monster is die vrouw, ugh! Kijk dit zou dus een moment zijn waarbij ik opsta en die vrouw eens goed bij d'r handen zou pakken. In zo'n geval interesseert het me niet en meng ik me er echt in en hard ook. Maar ik had het van het begin al geprobeerd te sussen, dreigen ain't nothing.

Riema20
25-06-2007, 12:38
nou als ik 13 was en er was een grote groep die me straks misschien bont en blauw zou slaan, dan zou ik mijn zus of zo hebben gebeld en geloof me die zou hetzelfde doen. niet meteen slaan maar wel als het nodig is. Ze kunne heel ver gaan hoor. Ik heb het vaak gezien hier in Amsterdam. hoe banger je word hoe stoerder ze doen

Gypsymeid
25-06-2007, 12:39
ja sommige mensen, een man had een keer me neefje, hij was toen 11 zijn keel dichtgeknepen en ik stond erbij. Me vader liep toevallig een stuk verder me de hond en ik gilde om hem en me pa kwam er aan gerend en die man werd mew toch hard tegen de boom opgesmeten en hij kneep ook zijn keel dicht en vroeg of dat fijn voelde... Zelfs nu nog 12 jaar later als ik die man tegen kom durft ie me niet aan te kijken. Vuile klootzak

Riema20
25-06-2007, 12:42

ja bij mij op school jaren geleden waren rond leeftijd van 15 jaar. begon tussen 2 klasgenoten ruzie om oordopjes. nou 1 haalde haar vriendin en viel het meisje buiten aan. ze had verschillende botbreukjes in haar gezicht, plukken haar lagen op de grond en ze had veel bloed verloren, onderweg naar school terug viel ze paar keer flauw. die meiden gooiden ook haar tas in het water. alles was weg later (tel, portomonee etc) en het meisje die geslagen is, was nog wel rustig gebleven ook tijden de ruzie, want die ander viel haar hele tijd aan

roemaisa78
25-06-2007, 12:43
ik heb een hekel aan volwassene die kinderen slaan. gewoon niet normaal meer.

roemaisa78
25-06-2007, 12:48
ik kan me nog herinneren dat we een jaar of 10 met een groepje aan het knikkeren waren. en 2 jongens gingen tegen elkaar knikkeren. de ene won van de andere. en de verliezer kon niet tegen z'n verlies. en ging ze vader er bij halen. komt die vader aan lopen. zo'n hele grote vent. en die loopt naar dat jongetje en geeft hem een mega schop. en nog een paar klappen tegen z'n achterhoofd. ik heb het nooit vergeten. en ik zal het nooit vergeten. elke keer als ik die man weer tegen kom. dan moet ik er aan denken. en hij is het volgens mij helemaal vergeten. het was trouwens een marokkaanse vader. en de kinderen die aan het knikkeren waren ook allemaal marokkaans. maar ik vind een kind aanspreken op z'n gedrag oke. maar slaan. ik word er misselijk als ik er aan denk.

ellouisa
25-06-2007, 12:55
ik zie mn moeder al voor me :haha: Mn ouders zouden nooit iemand slaan, lekker voorbeeld ben je dan voor je kinderen :jammer: Tenzij ik helemaal in mekaar getimmerd wordt of zoiets....

AnJari
25-06-2007, 14:27
Ik heb een keer een tik gehad van een Turkse man in de speeltuin omdat ik niet van de schommel afwilde voor zijn precious kleine meid. Ging ze ook haar vader halen. Nou heb mijn vader gehaald en die heeft die man helemaal aan gort geslagen. Tanden uit zijn bek. Zie die Turk nu nog en kijk hem dan heel stoer aan..:hihi: Iedereen moet met zijn fikken van ieders kind afblijven.

Gypsymeid
25-06-2007, 14:34
Ja vind ik ook, een andere keer is me broertje gemept met een knuppel achter op zijn kop hij was toen 14?? En die jongen was in de 20, dus eigenlijk een man. Me pa weer er heen die knuppel afgepakt en heeft die jongen ook acter op zijn kop gemept. Geen uur later politie aan de deur wegens mishandeling whaha. Dus me pa zegt is goed, dan doet mijn zoon ook aangifte.... Nog geen uur later was het ingetrokken door die gast. Rare mensen soms. Als een volwassenen mijn kind iets zou doen geloof me mijn man of mijn vader gaat er achteraan. Ik weet dat het fout is, maar sommige mensen moeten het gewoon voelen

AnJari
25-06-2007, 14:40
Ja vind ik ook, een andere keer is me broertje gemept met een knuppel achter op zijn kop hij was toen 14?? En die jongen was in de 20, dus eigenlijk een man. Me pa weer er heen die knuppel afgepakt en heeft die jongen ook acter op zijn kop gemept. Geen uur later politie aan de deur wegens mishandeling whaha. Dus me pa zegt is goed, dan doet mijn zoon ook aangifte.... Nog geen uur later was het ingetrokken door die gast. Rare mensen soms. Als een volwassenen mijn kind iets zou doen geloof me mijn man of mijn vader gaat er achteraan. Ik weet dat het fout is, maar sommige mensen moeten het gewoon voelen Nee, bij ons heeft ie toen geen aangifte gedaan. Inderdaad, volwassenen hebben gewoon met hun fikken van andermans kinderen af te blijven. Kan me er zo boos over maken.