Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SprookjesHuwelijk = Huwelijk from Hell

loeloesch
28-09-2003, 12:41

Pas getrouwd, met wat jij denkt de man van je dromen........................dol gelukkig........ :Iluvu: Maar een week na je sprookjes huwelijk, blijkt hij helemaal niet zo prinsachtig te zijn... :kwaad: ...............jullie krijgen ruzie over iets onbenulligs (het eten is te zout :maf: ) En meneertje geeft je een rechtse hoek.......... :eek: Wat doe jij???

chicamaroquia
28-09-2003, 12:42
Spullen pakken en naar mijn ouders gaan, binnen een week wordt het huwelijk ontbonden... :kwaad: :ego:

sweet_karima
28-09-2003, 12:43
hem buitenzetten... niemand heeft het recht me te slaan zelf hij niet...

loeloesch
28-09-2003, 12:44
Origineel gepost door chica*******a Spullen pakken en naar mijn ouders gaan, binnen een week wordt het huwelijk ontbonden... :kwaad: :ego: Maar je familie vindt het maar raar, een weekje getrouwd en ze is nu al weg, ze heeft waarschijnlijk een vriend......... :ego:............ En als je familie zo begint te praten............ ;)

loeloesch
28-09-2003, 12:45

Origineel gepost door Kadieja Ik hoor zo'n verhalen vaak en heb het ook gezien in de omgeving en ik moet zeggen ja de mannen zijn in het begin lief maar eenmaal getrouwt laten ze de ware aard zien :D :hihi: De monster laat zijn lelijke gezicht zien.......... :D

amianis
28-09-2003, 12:47
I'll show himmy teeth! :boos:

chicamaroquia
28-09-2003, 12:53
Origineel gepost door loeloesch Maar je familie vindt het maar raar, een weekje getrouwd en ze is nu al weg, ze heeft waarschijnlijk een vriend......... :ego:............ En als je familie zo begint te praten............ ;) Zo is mijn familie niet en als ze wel zo waren dan zou ik mijn onderkomen ergens anders zoeken, maar nogmaals, zo is mijn familie gelukkig niet! Ik zou het in geen enkel geval pikken dat hij me zou slaan!!

loeloesch
28-09-2003, 12:55
Origineel gepost door chica*******a Zo is mijn familie niet en als ze wel zo waren dan zou ik mijn onderkomen ergens anders zoeken, maar nogmaals, zo is mijn familie gelukkig niet! Ik zou het in geen enkel geval pikken dat hij me zou slaan!! :goedzo:

just_fouad
28-09-2003, 12:59
dus ik ben ook een monster?? :giechel: in bed zeker

samira_el
28-09-2003, 13:04
Ik ga hem zeker niet terug slaan, zo sterk ben ik niet :D In ieder geval hij gaat het huis uit (want het huis is natuurlijk van mij) Dan ben ik gescheiden en bel mijn vriendin op, die gaat dan ook scheiden en die komt bij mij wonen :giechel: Solly ik ben een beetje gek

ChaChie
28-09-2003, 16:24
Als het na een week al zo begint.... hmm...ik zou ook weg zijn denk ik.

assie
28-09-2003, 19:12
Origineel gepost door chica*******a Spullen pakken en naar mijn ouders gaan, binnen een week wordt het huwelijk ontbonden... :kwaad: :ego: Dan weigert hij natuurlijk te scheiden!!! Gewoon mijn 4 broers op hem af sturen, ben ik ook gelijk van dát probleem af.

salimma19
28-09-2003, 19:24
Ik zou absoluut zonder twijfel terugslaan. Maar gelijk scheiden.......nee als hij er spijt van heeft krijgt hij nog een kans. Maar hij moet het niet nog een keer proberen. Trouwens..........hij mag dan voortaan zelf koken en hij kan er op rekenen dat ik heb een hele lange tijd als lucht beschouw. dat zou ik doen denk ik

loeloesch
28-09-2003, 20:35
Ik zou absoluut niet terug slaan, als hij al gek genoeg is om je die eerste klap te geven, wie weet wat hij doet als je m terug slaat. Gewoon stilletjes je spullen pakken en wegwezen.................. :p