Bekijk originele versie : beautysalon in tetouan
excesivo
25-06-2007, 11:57
Alle dames van tetouan, kennen jullie een beautysalon in tetouan, zo ja waar kan ik die vinden.
En als er een nagelstudio is ook graag vermelden, want ik moet echt een adresje hebben deze summer.
chaikar_islam
30-12-2008, 11:30
eh meid had je gevonden want ik ben ook op zoek naar een nagelstudio in marokko of een beatysalon maar ik wil eentje dat heel goed is
ik ook in tetouan ben altijd op zoek , maar kan geen goeie vinden, en vooral een een kapster ga altijd naar de verkeerde, had ik eindelijk een salon gevonden, bleek het een transekueel te zijn heb ik weer.
Er is een nieuwe salon geopend vorig jaar het heet ELLE
tri9 d safir. Mooi salon. Ben er zelf niet geweest. Ik ga meestal naar amal of asmaa voor make up en haar.
ik ook in tetouan ben altijd op zoek , maar kan geen goeie vinden, en vooral een een kapster ga altijd naar de verkeerde, had ik eindelijk een salon gevonden, bleek het een transekueel te zijn heb ik weer.
:lol: haha ja dat is ELLE, die gast woonde toch jaren in frankrijk ofiets.
Maar ze schijnen wel goed zijn:kweetnie:
ja klopt maar ik schrok wel, ik hoorde het later pas, ja hij/zij zit daar en ook een homo, die wilde eerst mijn haar doen en toen zei ik nee dacht het effe niet, ze zijn niet zo super maar goed je hoeft niet te w8, ze werken daar met een groepje
chaikar_islam
30-12-2008, 12:06
maar wie wil op haar bruiloft niet de mooiste zijn dus je moet net zo lang zoeken als je kan totdat je de beste vindt naar jou smaak .
en weet je ook of ze een nagelstudio hebben want haren doen ze op elke hoek van de straat maar nagelstudios dat hebben ze niet allemaal
tetounia2008
30-12-2008, 12:08
nee, helaas geen nagelstudio. maar die transexueel kan wel goed fohnen
safi die transsexueel ga ik onthouden aankomende zomer:gniffel: , ik woon daar juist dichtbij
ik ook dan zijn we buren garza
chaikar_islam
30-12-2008, 13:16
ik dus niet maar waar ziiten ze precies
ik woon bij touila3 ik weet ook niet hoe ik daarnaartoe moet
kan iemand mij daarbij helpen
Amatoelaah
30-12-2008, 13:49
Er is één beautysalon in Rincon niet ver van 't strand.
Weet wel niet hoe het heet, ben het vergeten.
sweety_neda
30-12-2008, 13:54
:hihi:
Ik laat mijn haar altijd doen door een jongen fe barrio (Heeft kappers opleiding in frankrijk gehad). Maar die gaat binnenkort ook naar Nederland :verdriet:
(
tetounia2008
30-12-2008, 13:55
ik dus niet maar waar ziiten ze precies
ik woon bij touila3 ik weet ook niet hoe ik daarnaartoe moet
kan iemand mij daarbij helpen
de kapsalon zit in een appartmentencomplex. op safir aan de kant van cafe sara dream, eerste etage en aan de buitenkant zie je met grote letters elle couiffure ofzo staan!
sweety nada, jouw ondertekening:love:
mag ik m overnemen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.