Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : even serieus jullie mening

Pagina's : [1] 2

praatjes
28-09-2003, 12:20

Ik heb een baantje en bij mijn op de afdeling werken er een aantal vrouwen. Ik doe voor hun beleefd de deur open en meer van dat soort dingen. Maar zij de dames daar, vertikken het om koffie te schenken. Ik snap dat niet??

amianis
28-09-2003, 12:21
wat valt daar niet te snappen aan?

sweet_karima
28-09-2003, 12:22
gewoon zelf koffie zetten he...

cheima
28-09-2003, 12:23
Origineel gepost door sweet_karima gewoon zelf koffie zetten he... Percies, je hebt toch handen...

aSunnyFriend
28-09-2003, 12:24

WIL JE EEN KOPJE SOMS??

Shahinez
28-09-2003, 12:26
Ewa safi kat3ajek ... safi volgende keer sla de deur tegen hun gezicht ... dan voel jij je niet verplicht iets te doen,en zij ook niet ...

praatjes
28-09-2003, 12:28
Oke ik zeg het dan zo, hoe zouden jullie dames het vinden wanneer ik de deur hard voor jullie neus dicht sla, op het punt wanneer je naar binnen wil stapen. Voor wat hoort wat, dus ik vraag alleen een beetje beleefdheid terug. Wat is er nou mis mee als je koffie voor mijn inschenkt. :)

chicamaroquia
28-09-2003, 12:33
Origineel gepost door praatjes Oke ik zeg het dan zo, hoe zouden jullie dames het vinden wanneer ik de deur hard voor jullie neus dicht sla, op het punt wanneer je naar binnen wil stapen. Voor wat hoort wat, dus ik vraag alleen een beetje beleefdheid terug. Wat is er nou mis mee als je koffie voor mijn inschenkt. :) Ja hè, ik snap die vrouwen op je werk echt niet! Ik had mijn kans gegrepen hoor!! Maar troost je met de gedachte dat als ik er was ik elke dag koffie OVER je heem zou schenken, speciaal voor jou... :) Lief hè... :o :rolleyes:

praatjes
28-09-2003, 12:39
Origineel gepost door chica*******a Ja hè, ik snap die vrouwen op je werk echt niet! Ik had mijn kans gegrepen hoor!! Maar troost je met de gedachte dat als ik er was ik elke dag koffie OVER je heem zou schenken, speciaal voor jou... :) Lief hè... :o :rolleyes: Ik snap jou geaarheid niet, hoe ben jij in dit complot verzeild geraakt.

praatjes
28-09-2003, 12:41
Origineel gepost door NadinaNadina Als je wilt dat er koffie voor je word ingeschonken dan moet je maar gaan trouwen!!!!! Alle vrouwen hebben de rol om koffie in te schenken, een getrouwde vrouw moet meer geven dan alleen koffie. :)

chicamaroquia
28-09-2003, 12:41
Origineel gepost door praatjes Ik snap jou geaarheid niet, hoe ben jij in dit complot verzeild geraakt. Het is jouw geaardheid, want het is een bezittelijk voornaamwoord. Leer eerst maar normaal te communiceren voordat je eisen gaat stellen als koffie inschenken en dergelijke... :) En het enige complot wat hier heerst is het complot tegen vrouwen tussen je hersens en je p**meltje... :rolleyes:

praatjes
28-09-2003, 12:45
Origineel gepost door chica*******a Het is jouw geaardheid, want het is een bezittelijk voornaamwoord. Leer eerst maar normaal te communiceren voordat je eisen gaat stellen als koffie inschenken en dergelijke... :) En het enige complot wat hier heerst is het complot tegen vrouwen tussen je hersens en je p**meltje... :rolleyes: Nog zo een ben jij, met een te hoog negatieve energy gehalte. Ik weet niet waar ik je moet plaatsen want je verschijnt te veel gebrekken. Je mankeerd iets laten we dat eerst maar eens opsporen. :)

samira_el
28-09-2003, 12:48
Met welke intensie maak jij de deur voor hun open.. Voor een beter uitzicht :giechel:

amianis
28-09-2003, 12:49
Origineel gepost door praatjes Alle vrouwen hebben de rol om koffie in te schenken, een getrouwde vrouw moet meer geven dan alleen koffie. :) :boos: Ik zou niet eens door die deur lopen die jij geopend houdt! En dan verbaasd het je dat ze geen koffie voor je willen inschenken??? :jammer:

praatjes
28-09-2003, 12:53

Telkens blijkt het weer dat ik mijn gelijk heb. Het is echt terecht dat ik jullie laag aanzie. Niemand verdiend omgaan met jullie.

Pagina's : [1] 2