Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zitte die serieuze gaste nou...??

Pagina's : [1] 2

000Zina000
28-09-2003, 01:36

Gistere was er gast me echt aan het versiere,hij was best knap maar voorral heel lief.Hij is de broer van mijn vriendin haar vriend... Hij vroeg of ik iets met hem wou beginne en als ik nee ging zegge ging ik er veel spijt van krijgen.Maar ik ben een trouwe meid en ging zeker mijn vriendje niet bedriegen.Hij knuffelde me constant en zei lieve woordjes,zodat ik toch voor hem zou kiezen.Hij zei als het antwoord nee is dan is dit echt je laatste kans.Ik heb het bij nee gehoude.Dan probeerde de vriend van 1 van mijn vriendinne me te kussen waar ik zeker niet ben op ingegaan. Hij vertelde me dat hij ook al iets met me wou beginne en m'n vriendin niet meer zag zitte... Nu vandaag komt het uit dat het allemaal afgesproken spel was. Ik ben aan de ene kant echt ontzettend gelukkig dat ik me niet heb late vangen maar aan de andere kant ben ik gekwetst dat ze zo met me gehandeld hebben.Als ik nu een ****tje was dan zou ik het mss normaal vinden maar ik ben een doodgewoon meisje en dat ze dan zo doen,kan ik echt ni begrijpen... Zijn er dan echt geen goede gaste meer op deze wereld,die een meisje met respect kunne behandelen??? :(

Hanaetje
28-09-2003, 01:37
hmmm :(

eyes_of_maroc
28-09-2003, 01:45
goed dat je hebt gekozen toch voor die nee, nu weten iedergeval je vriendinnen dat je een goed persoon bent, maar aan de ene kant wat je ook zei het is jammer dat ze je zo behandeld hebben.

000Zina000
28-09-2003, 01:48
Ja mijn vriendin weet het niet hoor,amai ze zou zot worden.En die gast zei ook als je het tege mijn vriendin zegt ga ik toch zegge dat ik van niets weet...

Bachelorette
28-09-2003, 02:37

Origineel gepost door 000Zina000 Ja mijn vriendin weet het niet hoor,amai ze zou zot worden.En die gast zei ook als je het tege mijn vriendin zegt ga ik toch zegge dat ik van niets weet... vies spelletje spelen ze. jongens zijn sneaky en willen zoveel mogelijk wijven tegelijkertijd. ze zeggen de juiste dingen en weten precies wat een meisje wil. Een jongen zal altijd een meisje testen. Bij de een is het makkelijker dan de ander. hoe moeilijker ze is hoe beter!

-xxx-Rachida
28-09-2003, 11:30
Als meisje moet je gewoon niet in die 'gladde' praatjes geloven....... Ik zou eerder over mijn nek als een jongen mij zo zou benaderen als hoe de starter van deze topic het beschreef....en als hij iets zou proberen..dan :zweep:

Shahinez
28-09-2003, 12:04
Ewa zinna,echt je moet oppassen met jongend wallah ... maar ik zou dat meteen doorhebben,als hij me al zo snel wou kussen,en lieve woordjes zei.Je kunt toch moeilijk iemand kussen als je er nog geen gevoelens voor hebt???? Ik kan niemand kussen,als ik niet verliefd ben.Bij jongens is dat een normale zaak,hoe sneller kussen hoe beter ... Ik ben trots op je dat je je niet hebt laten vangen,voor hetzelfde geldt dat je er wel bent ingetrapt,dan was het een zware afgang voor je.Ik zou zeggen,play hen dubbel zo hard ...

000Zina000
28-09-2003, 14:28
Weet je wat volgens mij nu hun probleem is,die ene gast hoeft maar met zijn vingers te knippen en er staan 10 meisjes aan zijn voeten. En ja ik heb hem afgewezen en nu wilt die gewoon geen afgang make daarom dat hij zegt dat het afgesproke spel was.... En van die andere gast wringt het zo aan mij dat ik moet zwijgen tege mijn vriendin,maar ja wie ben ik om dit te kunne bewijzen.

Shokker7
28-09-2003, 15:57
Wat een *** verhaal zeg was me aan het versieren. Moet je maar niet met die gast weg gaan a schijnheilige wijf, van twee walletjes eten en dan zeggen dat je nee heb gezeg rot toch op wijf. Schijnheilig als de pest ( Qalek kultlu nee) sodemieterop zeg. en dat over kussen .............. Je bent gek.

000Zina000
28-09-2003, 16:24
Ten eerste was ik niet met die gast weg gegaan maar wel met mijn vriendin.Als hij mee komt met de vriend van mijn vriendin is niet mijn probleem. En ten tweede je kent me niet dus hoef je die woorden niet te gebruiken gebruik die dan maar tege je zuster als je die hebt. :regie: Of is dat ni normaal dat een meisje eens serieus is,tja blijkbaar ben je niet veel gewoon... :aftel:

000Zina000
28-09-2003, 16:35
Hoor knuffelen is niet aan je laten zitten,zij weten 100% dat ik geen h0ertje ben... Zij hebben zelfs geen reden om te denken dat ik een h0ertje ben,want ik doe totaal niets verkeerd... Was ik dan tog een **** dan had ik me laten gaan en dit is zeker niet gebeurd.

chicamaroquia
28-09-2003, 16:37
Origineel gepost door 000Zina000 Hoor knuffelen is niet aan je laten zitten,zij weten 100% dat ik geen h0ertje ben... Zij hebben zelfs geen reden om te denken dat ik een h0ertje ben,want ik doe totaal niets verkeerd... Was ik dan tog een **** dan had ik me laten gaan en dit is zeker niet gebeurd. Knuffelen is niet aan je laten zitten??! :confused: Interressante beredenering heb jij zeg... :jammer:

000Zina000
28-09-2003, 16:41
Als mijn vader me knuffelt zit hij ook aan mijn lijf ofwat... Wat is het probleem met iemand knuffelen,al goed dat het bij dat gebleven is,al ben ik daar ook ni tevreden mee.

chicamaroquia
28-09-2003, 16:46
Origineel gepost door 000Zina000 Als mijn vader me knuffelt zit hij ook aan mijn lijf ofwat... Wat is het probleem met iemand knuffelen,al goed dat het bij dat gebleven is,al ben ik daar ook ni tevreden mee. Jouw vader is een ma7ram, daar mag je inderdaad mee knuffelen! Maar een niet-ma7ram, daar mag je niet eens mee alleen zijn, laat staan knuffelen!! Dat het daarbij is gebleven daar heb jij voor gekozen ja, moet ik nu gaan juichen en zeggen hoe trots ik op je ben?! Meid, jouw leven, jouw verantwoordelijkheid. Het enige wat mij opviel was dat je knuffelen niet als lichamelijk contact beschouwde en dat heb ik even verhelderd... :)

000Zina000
28-09-2003, 16:51

Oké ik begrijp wat je bedoeld chica*******a,het is ieder zijn mening :)

Pagina's : [1] 2