Bekijk originele versie : mijn ogen zijn mijn probleem
eyes_of_maroc
28-09-2003, 01:12
mijn probleem is:
als ik op straat loop en er komt een jongen tegemoet lopen kijk ik altijd en dan gaan de jongens denken dat ik ze leuk vind en gaan ze me dus versieren, mijn moeder heeft het ook al opgemerkt, er zijn soms zelfs vrienden van me die me niet in mijn ogen willen aankijken omdat ze vinden dat ik ze versier met mijn ogen, maar ik doe het echt niet expres, de meeste mooie jongens versier ik dus ook met mijn ogen, maar dat wil ik helemaal niet.
zelfs mijn neef die altijd als een broer voor me was, denkt dat ik hem versier met mijn ogen, en ieder vrouw die komt ( die ik dan ken) zeggen altijd iets over me ogen ow wat heb je mooie ogen maar zonder ma asha allah ofzo en ik vind dat heel erg want ik ben bang dat ik het jaloerse oog krijg.
maar wat moet ik doen, ik doe geen make up ofzo!!
000Zina000
28-09-2003, 01:22
Meid ik weet waarover je praat,ik heb het zelfde,mensen zegge dan jy hoeft nog niets te zeggen,door naar je ogen te kijken wete we al genoeg...
Hanaetje
Jongens die je niet kent, gewoon negeren er zelfs geen blik gunnen
Het feit je "versiert" met je ogen zal wel nix te maken hebben met je ogenz elf maar de MANIER hoe je kijkt...
kijk eens zelf hoe je kijkt door de spiegel....want ik ken bepaalde meisjes en die kijken altijd bewust of soms onbewust zo stom met hun ogen zehma ze gaan iemand versieren....
Ik bedoel heb ook zo iets...ik ja moeilijk om te vertellen maar heb zo'n bepaalde manier van men lippen die zooo verleidelijk is dat ik het zelf nie door heb...zo'n zwoele gebruik van lippen en dat gebeurd alleen als ik zo ergens staar of ergens denk...men zussen en vrienden diie ik ken zeggen het zelf, hebben het zelf gezien ...
Maar zoals ik zeg
het is de MANIER....change it!
samira_el
Je moet relaxen...
Als je het erg vind, sla dan je ogen neer als je voorbij een jongen loopt
eyes_of_maroc
28-09-2003, 01:34
je hebt gelijk Hanaetje,
maar soms weet je gewoon nie hoe je kijkt, bijvoorbeeld ik was vandaag aan het werk en er kwam een mooie jongen (niet dat ik daar op let, ik ga inshallah verloven dus...) maar ik vroeg of hij wat wou bestellen, hij bleef gewoon aankijken en zei niets pas toen ik tweede keer vroeg werd hij wakker!!! maar ik doe het niet expres. en soms okay dan doe je het expres om een keer aandacht te krijgen, maar soms kan ik er echt niets aan doen!!
en hoe jij misschien met je lippen doet, kan je een keer gewoon doen zonder dat je weet dat je het doet, ik hoef maar naar een persoon te kijken en ik krijg meteen opmerkingen of er word naar me ogen gestaard.
ook vandaag, soms komt er een marokkaanse jongen in de shoarma tent werken ( en ik ben nieuw daar dus ik kende hem nog niet) dus ik kennis wou maken keek hij me in de ogen aan, maar die jongen was verloofd, en telkens als ik voorbij liep keek hij me in de ogen aan. ik voelde zo schuldig... ik deed het niet expres maar ik had het gewoon nie in de gaten.
hahaha dat heb ik ook, dat komt doordat ik velblauwe ogen heb en zwart/ bruin haar. Vooral als ik in marokko ben krijg ik veel opmerkingen. Het lijkt wel of ik de mensen daar hypnotiseer of zo, ze blijven kijken. En als ik met ze over iets praat, dan kletsen ze gewoon weer verder over mijn ogen. Tja, je kan er gewoon niets aan doen.
-xxx-Rachida
28-09-2003, 11:25
Hahaha....hoe bedoel je ego-streling:hihi:
Net zoals iemannd al zei, tis de manier hoe je kijkt.
eyes_of_maroc
28-09-2003, 23:37
hey thx voor jullie berichtjes
MissChica
28-09-2003, 23:40
eyes_of_maroc dat heb ik ook soms dan heb je egt nie in de gaten hoe je kijkt voor je zelf kijk je normaal en voor andere kijk je weer anders
eyes_of_maroc
28-09-2003, 23:45
ja was vandaag weer, er kwam zo'n jongen, een vriend van de eigenaar van de shoarma zaak,
en ik wou expres niet naar hem kijken en als ik keek, keek ik boos, maar hij had dat in de gaten en zei tegen me, ook al kijk je boos je ogen worden daar alleen maar mooier en ik word verlegen van jou ogen. en die jongen heeft al een vriendin, ik voel me echt schuldig
MissChica
28-09-2003, 23:47
eyes_of_maroc
Ja zeggen ze ook tegen mij ookal kijk je boos tog zijn je ogen nog zo mooi als ze al waren pfffffffff :jammer: ik doe egt me best om nie te vaak te kijken naar iedereen wuahhah
eyes_of_maroc
29-09-2003, 00:05
net als mij he
te erg voor woorden
eyes_of_maroc en 000Zina000 hebben jullie een foto van jullie ogen voor mij ? ik val op ogen :D
eyes_of_maroc
29-09-2003, 22:09
ik ga wel maken van mijn ogen dan stuur ik wel op:toink: maar nie verliefd :love: worden he
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.