Bekijk originele versie : Heb jij daar ook zo'n hekel aan?
Safira75
06-08-2002, 14:06
Aan welke eigenschap in een persoon heb je echt een HEKEL..
of laat ik het positief formuleren...
Welke eigenschappen in mensen stellen je geduld en tolerantie erg op de proef ??
Voor mij is dat bijv.:
Mensen die zich niet aan hun beloftes houden
Mensen die laf zijn
Miss_Banana
06-08-2002, 14:07
Origineel gepost door Safira75
Welke eigenschappen in mensen stellen je geduld en tolerantie erg op de proef ??
Voor mij is dat bijv.:
Mensen die laf zijn
Mensen die LIEGEN ! Ik kan het niet uitstaan als iemand leugens tegen me zit te vertellen!
Safira75
06-08-2002, 14:08
ja heb ik ook een hekel aan. Al kan ik er in sommige gevallen wel een pietsie begrip voor op brengen....maar meestal is het gewoon laffigheid!! en daar had ik al een hekel aan!:)
fatimael
06-08-2002, 14:08
Mensen die liegen :kwaad:
Als ik voor 100% weet dat ze liegen , en zij doen gewoon verder....
daar wordt ik echt pissed offf van.... :iblies:
Safira75
06-08-2002, 14:10
I hate quitters too!
Mensen die zomaar opgeven omdat ze lui en/of laf zijn...bah
als je ergens aan begint....maak het dan af...be a man (of woman!!)
Miss_Banana
06-08-2002, 14:14
Voor mij is dat bijv.:
Mensen die laf zijn
Waar ik me ook om kan ergeren is als iemand me dingen probeert te laten doen waar ik geen zin in heb. Bijv als iemand met je af wil spreken and he won't take NO for an answer. Eigenlijk dus mensen die jouw mening niet respecteren!
Gelukkig sta ik stevig genoeg in mijn schoenen om NEE te zeggen, maar ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die makkelijker ove zich heen laten lopen.
fikriaatje
06-08-2002, 14:17
I hate quitters too!
Mensen die zomaar opgeven omdat ze lui en/of laf zijn...bah
als je ergens aan begint....maak het dan af...be a man (of woman!!)
Ja,dat is iets waar ik ook een hekel aan heb!!!!!
Verder heb ik een hekel aan liegen en mensen die dingen achter je rug dingen over je zeggen en het niet recht in je gezicht durven,laf zijn dus!!!!
Verder heb ik een hekel aan mensen die altijd de makkelijkste weg zoeken,mensen die niet durven te vechten voor iets!!!!!!
Safira75
06-08-2002, 14:18
Origineel gepost door fikriaatje
Verder heb ik een hekel aan mensen die altijd de makkelijkste weg zoeken,mensen die niet durven te vechten voor iets!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA helemaal mee eens!!!!!
freemale
06-08-2002, 15:12
Weet je waar ik een bloedhekel aan heb? Jongeren die hun ouders onrespectvol behandelen. Of andere mensen die ECHT respect verdienen.
Safira75
06-08-2002, 15:13
Origineel gepost door freemale
Weet je waar ik een bloedhekel aan heb? Jongeren die hun ouders onrespectvol behandelen. Of andere mensen die ECHT respect verdienen.
ja van die ronduit BRUTALE mensen. Je kan je mening ook met respect duidelijk maken....pffffffffffff
ben het helemaal met je eens!
Ik haat het als mensen hun beloftes niet nakomen, daar kan ik echt NIET tegen. En ook niet als mensen staan liegen of opscheppen over iets dat niet waar is :verdomme:
-xxx- :zwaai:
saidaaatje
06-08-2002, 15:21
hmm mensen die liegen,mensen die liever lui dan moe zyn,mensen die altyd te laat komen om domme redenen als je afspreekt,en ja ook mensen die laf zyn
layla222
06-08-2002, 15:28
Ik zelf kan me heel erg irriteren als mensen Egoïstisch zijn !!!!
en alleen aan zich zelf denken .....!!!!!
Mensen die liegen zijn voor mij niet veel waard als het in eigen belang is .........behalve als ze liegen om een ander niet te kwetsen ...dus in goede zin .
B.v. stel dat er iemand iets afschuwelijks over een bekende zegt en diegene vraagt me of ik er meer van weet ...
Dan zou ik wel liegen ..want ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om iemand dan dat afschuwelijke te vertellen ...
Gewoon omdat je diegene niet wilt kwetsen ..
Bijv. er was eens een vriendin van mij die hopeloos verliefd was op een jongen .........
Ik moest hem vragen wat hij van haar vond ..
Hij zei dat ie haar lelijk vond en dat ze beter bij hem uit de buurt kon blijven .dat ie haar niet moest ...
Nou ,ik heb tegen haar gelogen en gezegd dat hij al verliefd was op iemand anders .....
alleen omdat ik haar niet wou kwetsen...........
Deze vorm van liegen vind ik niet erg ........
Safira75
06-08-2002, 15:29
Origineel gepost door layla222
Mensen die liegen zijn voor mij niet veel waard als het in eigen belang is .........behalve als ze liegen om een ander niet te kwetsen ...dus in goede zin .
B.v. stel dat er iemand iets afschuwelijks over een bekende zegt en diegene vraagt me of ik er meer van weet ...
Dan zou ik wel liegen ..want ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om iemand dan dat afschuwelijke te vertellen ...
Bijv. er was eens een vriendin van mij die hopeloos verliefd was op een jongen .........
Hij zei dat ie haar lelijk vond en dat ze beter bij hem uit de buurt kon blijven .dat ie haar niet moest ...
Nou ,ik heb tegen haar gelogen en gezegd dat hij al verliefd was op iemand anders .....
jaaaa dat bedoelde ik met leugens die ik wel kan begrijpen...
fikriaatje
06-08-2002, 15:42
Origineel gepost door layla222
Nou,ik hoop dat die vriendin van je dit nu niet leest!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.