Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nette Versace Broek!!

zina_dinaaa
24-06-2007, 14:38

Nette zwarte dames (Versace) broek! Weet iemand waar je die nog kan halen?

nadii
24-06-2007, 18:12
zit er niet een winkeltje in de P.C hoofdstraat ? kijk anders ff op de site naar hun collectie

zina_dinaaa
24-06-2007, 21:43
zit er niet een winkeltje in de P.C hoofdstraat ? kijk anders ff op de site naar hun collectie Dat zal best wel kunnen!! Maar kan geen site vinden van hun? :(

Naanaa
24-06-2007, 22:21
Nette zwarte dames (Versace) broek! Weet iemand waar je die nog kan halen? Zoek je echt een specifieke pantalon van Versace of gewoon omdat het van Versace moet zijn? Ga anders naar Londen voor een dagje ;) . Anders raad ik jou gewoon de ZARA aan... goedkoper en dezelfde pantalon behalve de labeltje die binnen in de broek zal zitten ;) . Ik heb zelf een prachtige donker bruine Hugo Boss dames pantalon voor € 185,- gekocht in de P.C. hoofstraat ... nou ehmm.. ik heb hem nog nooit ergens aangedaan en ik heb het 2 jaar geleden gekocht :moe: .

rifianumber1
24-06-2007, 22:25

R0tterdam he ... korte lijbaan: london city club, pour toi, dona guy enz

zina_dinaaa
25-06-2007, 15:40
Zoek je echt een specifieke pantalon van Versace of gewoon omdat het van Versace moet zijn? Ga anders naar Londen voor een dagje ;) . Anders raad ik jou gewoon de ZARA aan... goedkoper en dezelfde pantalon behalve de labeltje die binnen in de broek zal zitten ;) . Ik heb zelf een prachtige donker bruine Hugo Boss dames pantalon voor € 185,- gekocht in de P.C. hoofstraat ... nou ehmm.. ik heb hem nog nooit ergens aangedaan en ik heb het 2 jaar geleden gekocht :moe: . Nou meid,een dagje London zie ik niet echt zitten!! Ik kom weleens regelmatig bij de Zara,maar het labeltje doet het hem. Het labeltje van Versace zit trouwens aan de achterkant op je kontzak! (wel zichtbaar dus) Maar zal binnenkort even langs de P.C hoofdstr. gaan Insha allah.. Heb je trouwens een foto van je broek :D Ben wel benieuwd hoe die eruit zie! Die is trouwens ook niet echt goedkoop! Ps:Nog bedankt voor je reactie xxx

Chance
25-06-2007, 15:42
Dus het gaat je om het merk?

zina_dinaaa
25-06-2007, 16:38
Dus het gaat je om het merk? Yep..