Bekijk originele versie : jonger broertje of zusje
fatimael
06-08-2002, 14:01
Wie van jullie heeft er een jonger broertje of zusje dat heel irriterend is L :kwaad:
Toen ik een jaar of 19/20 was deed mijn jonger zusje zo truttig.
als ik wat mascara aandeed, ging ze dat gelijk vertellen aan m'n ma
(het was ten strengste verboden van mijn moeder om make up te gebruiken)en nog zo van die stomme dingen.
En echt alles wat ik deed ging ze vertellen, bv dat ik vroeger gedaan had van school, en dat ik ergens anders was geweest, en dat ik met die jongen aan het praten was enz....... (zij was toen een jaar of 16)echt klikken aan m'n ma.... In die tijd vond ik dat echt shit!!!!
Tot op een mooie zomerdag ik iets vond van haar.
Ik vond een hele mooie brief, waar zij haar gevoelens neerschreef over een jongen, en dat was voor my:HEAVEN !!!!!!!!
Mijn Black male ding.....ze deed gewoon alles wat ik zei , ik had haar in mijn power, .....was echt zalig...
Iemand het ook meegemaakt???
Miss_Hexie
06-08-2002, 14:04
Ik denk dat jongere broertjes of zusjes gaan tegenwerken als ze zich buitengesloten voelen, je moet ze enigzins wel betrekken in je leven om dat ze toch 24/7 in de buurt zijn. Want alhamdoellilah heb ik daar geen problemen mee, ik kan juist heel goed met mijn jongere zusje opschieten en mijn oudere zus ook weer met ons.
LELIJKERD
06-08-2002, 14:07
ECHT IETS WOOR JOU WEER HE, ZO EEN STOMME TOPIC :D
MAAR IK HERKEN DAT WEL JA
IK HEB 2 VAN DIE IRRITANTE ZUSJES
VROEGER NAM IK ALTIJD STIEKEM DE AUTO VAN MIJN VADER , ALS MIJN VADER NAAR DE MOSKEE GING
EN DIE SPICE GIRLS WANNABE'S HADDEN GEWOON HET LEF OM MIJN VADER OPTEBELLEN (DIE MIDDEN IN HET GEBED ZAT) OM MIJ TE VERRADEN
MAAR NU ZE WAT OUDER ZIJN, MAAK IK HUN LEVEN EEN HEL :iblies:
Angel_fatima
06-08-2002, 14:09
hahaha meid ik weet precies wat je bedoeld alleen als mijn zusje iets wist van mij dan ging ik dreigen en al, maar soms sloeg ik haar echt verrot want als ik iets had verstopt echt op een plek waarvan je denk daar komt niet aan, ewa als ik de deur uit was begon zij te friemelen en echt alles ging ze doorzoeken ze vond het zo leuk om aan mijn spullen te zitten was niet normaal. maar ik merkte gelijk dat ze ergens aan heeft gezeten en dan ging ik haar slaan maar tegenwoordig is ze3ma ook een dame en det ze ook dingen stiekem, en ik ben nu een heilige vergeleken met haar, ewa als zij wat doet ik roep mijn moeder gelijk, het is niet dat ik haar wil verraden maar zodra mijn ouders er achter komen als ze iets heeft geflikt krijg ik gelijk de schuld, dan krijg ik preken terwijl ik helemaal van niks weet. Dus heb ik zoiets van als jij je niet normaal kan gedragen dan ga ik wel alles vertellen aan mijn moeder. ben ik nou zo'n gemeene zus of zijn er meerdere meiden die dit hebben
liefs fatima
fatimael
06-08-2002, 14:14
Bij mij was het gewoon de leeftijd, ik was dan al wat ouder, zij nog puber. Maar jah, na dat ik die mooie brief had gevonden, piepte zij wel anders.......Dan had ik Freedom.
Na een 1.5 jaar konden we weer goed opschieten met elkaar,vertelden echt alles aan elkaar........
Hmmmmm en wat als je zelf het jongere zusje bent ?? ;) :D Hihihi !!
fatimael
06-08-2002, 14:49
Origineel gepost door JENIAA
Hmmmmm en wat als je zelf het jongere zusje bent ?? ;) :D Hihihi !!
Dan mag je blij zijn !!!!! :p
Missrapster
07-08-2002, 22:30
ik heb 3 zusjes...en die zij echt errug.....ze zitten altijd aan me spullen...ze weten dat ze er niet aan moeten zitten en dat ze klappen krijgen...geloof me ik heb 2 keer achter elkaar mijn zusje een blauw oog gegeven...mijn ouders waren razend op me...maar zij kreeg ook op haar donder...ik heb mijn zusje letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien van heel dichtbij...ze dacht dat ik een van haar 'vriendinnen' was om zo tegen te praten...ik heb haar tegen ieder muur gegooid...en haar laten zien wat ik heb opgepikt van karate kid...
ik heb zoveel brieven van haar gevonden...over jongens..over alles..ik las een keer in een brief dat een vriendin aan haar vroeg of ze ontmaagd was...meestal verraad ik haar of chanteer ik haar..maar ik had het zo gelaten..ik wilde haar zelf betrappen..ik had haar verboden om te gaan met die meisjes..en ja hoor....volgende dag zat ze met hun te praten...ik zwoor haar dat ik haar op straat inelkaar zou slaan..nou dat heb ik meteen gedaan..ze zei dat ze het tegen mama zou zeggen...haha..echt niet dus....
Ze las mn dagboek..en wist alles over me...ik heb het nu goed opgeborgen ...ik lees nu die van haar...maar soms doet het me pijn..als ik lees wat ze over me schrijft..over hoe gemeen ik doe...
Ik wil haar beschermen maar zij denkt dat ik haar haat....dat is niet echt een lekker gevoel...
ik zou werkelijk een moord doen voor een klein zusje!!!
Ik zou haar vreselijk verwennen....van die tuttige jurkjes kopen....met strikjes en bloementjes! Haar haar 20 keer per dag kammen!!
Persoonlijk vond ik dit vreselijk...toen ik nog het slachtoffer was van mijn oudere zus....so now its my turn......
maar ja...moederlief wilde niet meewerken. Heb wel een broertje (18) (from hell) maar ehh...hij houdt niet zo van roze jurkjes met strikjes :(
Bigga kiss,
Alabama
Missrapster
07-08-2002, 22:47
ik heb een halfbroer en hij vertelt me wel alles ik help hem met alles...hij weet dat ik nog een 'kleintje' ben..hij vertelt me over zijn nieuwe vriendinnen,over exen..over zijn verleden(allebei een erge verleden gehad)hij vraagt me meestal of ik een meisje voor hem kan regelen..doe ik heel braafjes...maar hij verbied me altijd alles...ik mag dat niet doen..ik mag niet met die jongen om gaan..ik mag niet naar hem kijken..anders zwaait er wat voor me...terwijl hij alle slechte dingen doet..hij rookt,blowt,drinkt alcohol..enzo kan ik wel verder..ik weet ten minste nog wat goed is en wat slecht is...gelukkig behandelen me ouders me als een jongen en een meisje tegelijk...mijn 'broer' is het niet met hun eens en dat vind ik altijd zo sh*t...omdat hij ze op een verkeerde gedachte breng...ik help hem altijd..zodat mijn ouders er niet achterkomen..mijn moeder weet ondertussen ook alles..maar als me papa het hoort...dan zullen er rake klappen vallen...
younesel18
08-08-2002, 19:59
Ik ben de oudste. Die krijgt van alles de schuld. De oudsten onder ons weten wel wat het is om de oudste te zijn. Ik heb genoeg gezegd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.