Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moskee Sirat in Nieuwegein heeft hulp nodig !!

gwn_nadoria18
24-06-2007, 00:57

Bismillah rahmen arahiem Salaam 3likoum, Ik zag deze topic net ergens staan en ik dacht ik plaatste hem maar even hier in de hoop dat broeders en zusters de moskee kun helpen door middel van een kleine bedrage te geven Moskee "Sirat" moet de deuren sluiten. In het gebouw waar ze nu gevestigd zijn, kunnen er niet meer dan vijftig personen in i.v.m brandveiligheid. Terwijl er in Nieuwegein meer dan 500 moslim families zijn. Daarom zijn ze nu bezig met het bouwen van een nieuwe locatie, maar genoodzaakt om het toekomstige pand (zie hierboven) zo snel mogelijk klaar te hebben. Maar de leden kunnen alléén niet het nodige bedrage bij elkaar brengen. Hulp van buitenaf is dus zeer noodzakkelijk. http://img91.imageshack.us/img91/8352/siratrm2.jpg ALLAH, de Verhevene zegt in de Heilige Qoraan Soera 9:18: "Alleen hij kan de Moskeeën onderhouden die in Allah en de laatste Dag gelooft en het gebed houdt en de Zakaat betaalt en niemand vreest behalve God. Dezen zijn het die tot de geleiden behoren" "en wat u weggeeft om Allah`s welbehagen te zoeken, en welke schatten u ook weggeeft, het zal u ten volle worden terugbetaald" (Surah Al Baqarah 2:272) Onze Profeet vrede zij met hem heeft gezegd: "Voor degene, die een Masdjied (Moskee) bouwt omwille van Allah`s goedkeuring, zal voor hem of haar een Paleis in Djannah (het Paradijs) door Allah, de Verhevene worden gebouwd" En Abu Hurayrah heeft een hadieth overgeleverd in de Sahihain waarin Rasuulullaah s.a.s heeft gezegd: "Er zijn zeven aan wie Allaah schaduw onder Zijn Schaduw (van Zijn `Arsh) zal geven op een Dag wanneer er alleen schaduw van Hem zal zijn" Bij deze zeven worden genoemd: "en een man die in het geheim sadaqah gaf, zodat zijn linker hand niet weet wat zijn rechter hand uit geeft" Al-Ahnaf bin Qays zag eens een dirham in iemands hand en vroeg diegene: "Van wie is deze dirham? "Hij zei: "Van mij" Al-Ahnaf zei: "Het is niet van jou totdat je het weggeeft op een manier dat het je zegeningen en waardering brengt" Steun daarom moskee "Sirat" met een financieele bijdrage! Moge Allah jullie belonen met de hoogste rang in het Paradijs! Abn 504665057 t.n.v SIRAT in Nieuwegein

gwn_nadoria18
24-06-2007, 01:06
up

tangaouia_12
24-06-2007, 09:29
InchAllah zullen ze het bedrag bij elkaar krijgen, ik zal m voor je uppen. iehawnkoem Allah.

gwn_nadoria18
24-06-2007, 12:54
InchAllah zullen ze het bedrag bij elkaar krijgen, ik zal m voor je uppen. iehawnkoem Allah. Inshallaah, bedankt voor het uppen djazaakiAllah oegayraan :kus:

76Noortje76
24-06-2007, 15:14

uppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppp

Gizmodo
24-06-2007, 15:48
Waaa waaa, geef geld met jullie upnnn ze3maaa helpen met uupppeen agwiee jaybkoem galik uupppen :boos:

gwn_nadoria18
24-06-2007, 16:32
uppp !!!

gwn_nadoria18
24-06-2007, 16:33
Waaa waaa, geef geld met jullie upnnn ze3maaa helpen met uupppeen agwiee jaybkoem galik uupppen :boos: Wollahhillaaaa