Bekijk originele versie : Je Wordt Gewurgd In Je Slaap!!!!!
fatimael
06-08-2002, 13:25
Heb je het al es meegemaakt:
Je bent nèt niet in slaap gevallen, maar bijna......
Opeens wordt je precies gewurgd, 1 probleem: je kan je ogen niet opendoen, je kan niets zeggen, je kan gewoon niet bewegen....... :(
De meeste mesen spreken wel es van een soort , I don't know ....
Ooit al is van WOEKEBAZ gehoord...... :rolleyes:
I'm listening.........
Miss_Banana
06-08-2002, 13:27
Origineel gepost door fatimael
Opeens wordt je precies gewurgd, 1 probleem: je kan je ogen niet opendoen, je kan niets zeggen, je kan gewoon niet bewegen....... :(
I'm listening.........
Boegetat heet dat. Ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt. Je wilt schreeuwe... kan niet. Je wilt je bewegen... kan niet. Je wilt... niks kan.
Wat helpt is om dan de koran te reciteren. Helpt bij mij wel.
Missrapster
06-08-2002, 13:28
ik wil jullie niet bang maken hoor,maar ik hoorde een keer dat er dan shitan op je zit een hele dikke..en zoals miss_banana al zei lees de koran..en het gaat over..
Origineel gepost door fatimael
I'm listening.........
Zoeis heb ik één keer meegemaakt in mijn slaap.Woelah ik wist niet wat me overkwam.Ik weet ook niet van waar het komt en hoe.
fatimael
06-08-2002, 13:31
Ik heb dat heel dikwijls.... :(
Sommige mensen beweren dat het komt doordat je zwaar hebt gegeten en dat het gewoon je maag is.
Ik heb het meestal als ik alleen ben, en dan is het echt geen pretje.
Het helpt om koran verzen stil op te zeggen.
Zijn er nog die het kunnen beamen???
ja ik heb er van gehoordt die boegetas als je bang bent dat het weer gebeurt moet je met een mes onder je kussen slapen ik weet niet of het werkt of het bijgeloof is of dat het maar tussen je oren zit maar je kan het proberen.
fatimael
06-08-2002, 13:34
alvast bedankt bodylove!!
fatimael
06-08-2002, 13:36
Hey shyguy ,
ik heb dat een tijdje gedaan, maar het scheen niet te helpen.....
Ondertussen heb ik daar een kleine Koran liggen (onder m'n kussen), maar soms gebeurt het wel....
Ik weet niet waarom maar als ik in maroc ben
zeggen ze altijd gekke dinge jonge waarmee ze
je bang willen maken dan maar met een mes of
een kleine koran onder je kussen.
In maroc kun je niets doen of er komt shitan
aan te pas of shie gin
roosje22
06-08-2002, 13:51
Origineel gepost door Bodylove
Er was hier ook een Topic geopend over Boekebazzz.
Hij staat alleen helemaal achteraan. Ik kijk eventjes of ik die topic kan terughalen.
Juist Boekebazz, dat heb ik helaas een keer mogen ervaren. Ik lag in bed op mijn rug en lag half in slaap. Vervolgens zag ik een zwart donker gezicht en werd mijn keel dicht geknepen. Ik voelde twee handen om mijn nek, ik kreeg geen lucht meer en voelde mijn gezicht rood worden. Ik kon me niet bewegen of schreeuwen. Helemaal niets. Ik riep Allah in mijn hoofd en toen ging het weg.
Ik zweer je dat dit het engste is wat ik ooit heb meegemaakt.
groetjes,
roosje22
06-08-2002, 13:54
Ik heb ook een tijdje last gehad van als ik licht sliep dat ik dan een soort van zwarte geesten of verschijningen zag die dan allemaal op me af kwamen, dat vond ik zo eng.
Ik heb een zakje met zout onder mijn kussen gelegd en nu heb ik dat niet meer.
The_Jackal
06-08-2002, 14:32
a3oedoebillah!
een mes onder je kussen?????
een koran onder je kussen??
is de koran dan van zo'n lage waarde dat je er mag op slapen??
ten eerste
die boegetas komt als je in een oreine staat bent gaan slapen (je bent naar de wc geweest zonder handen af te wassen of je hebt niet gebeden of je sliep verkeerd (op je rug of buik of linkerzijde)
het enige dat hier kan voor gebruikt worden is de rituele wassing(lwoedoe) en daarna n beetje koran reciteren
roosje22
06-08-2002, 14:35
Origineel gepost door The_Jackal
a3oedoebillah!
een mes onder je kussen?????
een koran onder je kussen??
is de koran dan van zo'n lage waarde dat je er mag op slapen??
ten eerste
die boegetas komt als je in een oreine staat bent gaan slapen (je bent naar de wc geweest zonder handen af te wassen of je hebt niet gebeden of je sliep verkeerd (op je rug of buik of linkerzijde)
het enige dat hier kan voor gebruikt worden is de rituele wassing(lwoedoe) en daarna n beetje koran reciteren
Het gekke is dat ik nooit op mijn rug slaap maar altijd op mn zij, maar op de een of andere manier ben ik zo in mijn slaap gaan liggen.
Miss_Banana
06-08-2002, 14:36
Sinds het bij mij is gebeurt... *iew, de gedachten alleen al* slaap ik op mijn recterzijde. En het helpt zeker! Ik heb er elhamdoulah geen last meer van gehad.
En ja.... zoals ik al zei: reciteer de Koran.
MoCrO_MaGiC
07-08-2002, 02:16
Shyguy
ja ik heb er van gehoordt die boegetas als je bang bent dat het weer gebeurt moet je met een mes onder je kussen slapen ik weet niet of het werkt of het bijgeloof is of dat het maar tussen je oren zit maar je kan het proberen.
Neej niet doen. Geen messen onder je kussen. Het is namelijk allemaal gezichtsbedrog. Het kan zijn dat je in je slaap zo diep bent en in die droom zit van Boekebes en dat je echt met hem vecht als het ware. Als je dan zover komt dat je het mes te pakken kan krijgen, kan het zo zijn dat je jezelf verwond. Er is namelijk niet egt iets, niet een lichamelijk persoon dat je kan raken en alles dat je naar hem uithaalt zal gewoon op jezelf afkomen. Dus geen messen!!
Al helpen ze wel moet ik toegeven, omdat het inderdaad in het hoofd zit. Het mes geeft geruststellend gevoel door de gedacht: nu ben ik veilig. Maar geloof me, je bent veiliger zonder dat mes!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.