Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belangrijk: initiatief nemen?Dames en heren lees effe aub..

Pagina's : [1] 2

shliehaatje
23-06-2007, 23:49

Heb nl. erg moeite met initiatief tonen om een man waar je mogelijkerwijs een oogje op zou hebben( voor iets serieus natuurlijk) dit te laten weten. Iets van trots is wat veel meiden, waaronder ik, tegenhoudt. Is dit pure aanstellerij en moet je vandaag de dag het hele romantische de-man-maakt-je-'t-hof beeld loslaten? :confused: Aan de mannen: Hoe denken jullie hierover?:confused: Aan de vrouwen: Zijn er vrouwen die er totaal geen moeite mee hebben om een man duidelijk te maken dat ze hem ziet zitten? Hoe ga je dan te werk? :confused: Wie zijn er getrouwd door het genomen initiatief van de vrouw? Klinkt misschien heel stom het idee speelt vaak in mn hoofd dat het later tegen je kan worden gebruikt op een of andere manier.. van zij kwam toch op mij af dus bladiebla of bij een ruzie later dat de man denkt laat haar maar achter mij aan komen, want zo is 't toch allemaal begonnen..hahaaha weet 't ben niet zo goed bij m'n hoofd denk ik.. Ben heel erg benieuwd naar jullie mening hierover..:goedzo: Grtjssss

elhobgataar
24-06-2007, 00:07
Ik vind zelf, dat je wel initiatief kunt nemen. En daar bedoel ik niet mee der gelijk boven op springen, maar meer van een praatje maken. Zoals wij meisjes het leuk vinden als een jongen tegen ons zegt dat die ons leuk vind, zo vinden hun dat ook leuk.

Ewaywaa
24-06-2007, 00:15
Ik zou het ook heel romantisch vinden als een vrouw het initiatief neemt. Ik zie mezelf dat in gedachten wel eens doen, ziet er altijd leuk uit : p. Maar wat dat betreft telt het later-tegen-je-gebruikt-krijgen toch iets zwaarder mee, and it always will be ; ).

LoveBaby20
24-06-2007, 00:52
Ik ben wel iemand die subtiele hints geeft..Maar zou nooit de stap zelf nemen i think.. Misschien te onzeker ervoor, te bang dat het gevoel misschien niet wederzijds is etc..Who Knows.. Ik vind het gwn dat de jongen de eerrste stap moet nemen..heb meer zo iets van, als hij me echtttt ziet zitten...dan moet ie het laten blijken en het me vertellen. Komt hij er nooit mee, dan zal ik zelf nooit die stap zetten..want heb meer zo iets van..kennelijk vind hij je niet leuk genoeg,anders had hij die stap wel gezet,dus doe geen moeite voor iemand die je toch niet ziet zitten.

2_Heartbreak_3
24-06-2007, 03:39

Huh waarom niet? Ik heb dat zelf al vaker gedaan ; meestal blyft het dan gewoon by vriendschap omdat diegene toch niet is zoals hy eruit ziet. Maar als je geen haram intenties hebt zou het best kunnen & misschien wel et beste met mahram & het kan niet tegen u gebruikt worden want je hebt nix te verliezen. Eer & trots is u gedrag niet u arrogasme

Amsterdammer83
24-06-2007, 03:41
ik geloof er neit zo in eerlijk gezegd...

Nysha
24-06-2007, 11:23
Ik denk dat hoe harder een man voor je werkt hoe beter het is.... Je mag jezelf wel presenteren, bedoel ik bij hem in de buurt hangen of oogcontact maken etc..maar hij zet de eerste stap, hij belt, hij smst, hij vraagt je uit hij betaalt ;) etc etc laat hem maar werken, zo heb je alleen nog maar meer waarde... met vriendelijke groet, 24 & single :hihi:

LoveBaby20
24-06-2007, 12:50
Ik denk dat hoe harder een man voor je werkt hoe beter het is.... Je mag jezelf wel presenteren, bedoel ik bij hem in de buurt hangen of oogcontact maken etc..maar hij zet de eerste stap, hij belt, hij smst, hij vraagt je uit hij betaalt ;) etc etc laat hem maar werken, zo heb je alleen nog maar meer waarde... met vriendelijke groet, 24 & single :hihi: Zo denk ik er ook over, exactly! Wel hele subtiele hints, oogcontact soms, iets vaker in zijn buurt zijn etc..maar toch NIET die stap zetten:hihi:

RENTMEESTER
24-06-2007, 12:53
Tot je merkt dat je oud begint te worden wetend dat al je vriendinnen al getrouwd zijn en trouw je met de eerste beste loser die je hand vraagt :hihi:

LoveBaby20
24-06-2007, 12:53
Tot je merkt dat je oud begint te worden wetend dat al je vriendinnen al getrouwd zijn en trouw je met de eerste beste loser die je hand vraagt :hihi: Ik heb nog zat tijd:ego:

Nysha
24-06-2007, 13:04
Ik ook !!:ego: ik snap niet waarom men denkt dat mannen uitgestorven zijn??? indien we genoegen ozuden nemen met zo maar iemand kon ikmorgen al getrouwd zijn met 5 :moe: maar dit wilt men ma ook niet begrijpen :hihi:

ClassyCasaouia
24-06-2007, 13:22
Ik heb voor mezelf besloten dat ik me meer pro-actief in de markt ga 'gooien' :hihi:. Vraag me niet hoe, maar ik wil wel openlijker zijn en mijn spontaniteit laten zien. Ik heb heel vaak gemerkt dat subtiele hints niet werken. Oogcontact heb ik wel met hem, van hier tot weet ik veel waar, maar niemand die de stap zet. Dat is wel zonde want ik kom welles leuke mannen tegen, die eigenlijk te leuk zijn om ze te laten gaan. Groetjes, 24 en definitely not single for long. :maf2:

ClassyCasaouia
24-06-2007, 13:33
Huh waarom niet? Ik heb dat zelf al vaker gedaan ; meestal blyft het dan gewoon by vriendschap omdat diegene toch niet is zoals hy eruit ziet. Maar als je geen haram intenties hebt zou het best kunnen & misschien wel et beste met mahram & het kan niet tegen u gebruikt worden want je hebt nix te verliezen. Eer & trots is u gedrag niet u arrogasme arrogasme? :hihi: :hihi:

Nysha
24-06-2007, 14:19
Oh hon, so true! Flirten mag en moet soms ook, gewoon om je het gevoel te geven dat je damn goodlooking bent en nog steeds gewild bent, :hihi:. Maar for serious: nee, dan hou je je hoofd koel en doe je rustig. Leuk en gezellig mee praten, maar niet zelf allerlei acties ondernemen. En dit is niet zo alleen bij de Marokkaanse man, bij alle mannen gewoon. Mn vriendin is pas getrouwd en in t begin deed hij zoveel moeite voordat ze trouwden en toen ze eenmaal getrouwd waren helemaal niks, niet eens een smsje, belletje etc etc. Dus as she says: geniet ervan voordat je getrouwd bent, want als je getrouwd bent kun je ernaar fluiten! En als je al merkt dat er niks van terecht komt voordat jullie getrouwd zijn, dan moet je geen dingen verwachten als jullie eenmaal getrouwd zijn. En ja, a lady wants to be conquered. zooooooooooooooooooooo waaar!!! damn!!:banana:

shliehaatje
24-06-2007, 21:50

ik geloof er neit zo in eerlijk gezegd... Waar geloof je niet zo in? Vertel.. ben benieuwd naar de reactie van een guy

Pagina's : [1] 2