Bekijk originele versie : "ze vroegen erom!!"
_l_wael_l_
27-09-2003, 21:47
dit is 1 van de dingen waar ik me echt aan erger!
en marokkaans meisje word verkracht om 2 uur in de nacht door een stel marokkaanse jongens.
"ze vroeg erom moet ze maar niet 2 uur in de nacht op het station lopen" niemand praat over die jongens!!!
wie zijn wij om te zeggen "ze vroeg erom?" misschien kwam ze ergens vandaan en moest ze met de trein reizen!! weet jij veel??
al loop je diep in de nacht naakt op straat niemand heeft het fakking recht om je aan te raken zonder dat jij dat wilt!!
:kwaad:
douniaberkania
27-09-2003, 21:53
Helemaal mee eens :D...............maar het is Allahs wil, ik denk als je gewoon een goed meid bent en op Allah vertrouwt en doea's verricht je niks zal overkomen ;)
yasminatje18
27-09-2003, 21:55
jij snapt het pas,die nadere jongens geven altijd het meisje de schuld.
Origineel gepost door _l_wael_l_
en marokkaans meisje word verkracht om 2 uur in de nacht door een stel marokkaanse jongens.
"ze vroeg erom moet ze maar niet 2 uur in de nacht op het station lopen" niemand praat over die jongens!!!
wie zijn wij om te zeggen "ze vroeg erom?" misschien kwam ze ergens vandaan en moest ze met de trein reizen!! weet jij veel??
al loop je diep in de nacht naakt op straat niemand heeft het fakking recht om je aan te raken zonder dat jij dat wilt!!
Alles gebeurt met een reden.
Dit meisje zal ook wel om een reden verkracht zijn.
Niks gebeurt zomaar!
En hallo....... 2 uur in de nacht? Wat moet je nog zo laat op straat?
Origineel gepost door douniaberkania
Helemaal mee eens :D...............maar het is Allahs wil, ik denk als je gewoon een goed meid bent en op Allah vertrouwt en doea's verricht je niks zal overkomen ;)
Die jongens moeten met hun poten van de vrouwen afblijven,,Weet je wel wat een grote zonde dit is als je een meisje verkracht..één van de GRote zondes, en jongens met een Islamitiche achtergrond moeten dit weten..
Hoe later je nog op straat rondloopt, hoe meer risico's je loopt...dat spreekt voor zich. MAAR dit rechtvaardigt het zeker niet :jammer:
Laat allah swt ons beschermen tegen die zieke mensen inshallah.
Zinagirl21
27-09-2003, 22:04
That`s my boy :goedzo:
al_hamka
27-09-2003, 22:06
Damn right :goedzo:
Goed gezegd!!!!
** SouSou **
samira_el
27-09-2003, 22:07
Origineel gepost door Faatima
Niks gebeurt zomaar!
:eek: Dit meen je niet :huil:
mocromagic
27-09-2003, 22:07
Niks gebeurt zomaar!
sjow dit is echt een van de domste opmerkingen die ik op marokko.nl heb gehoord!!!
Er zijn genoeg redenen waarom iemand om 2 uur nog op straat loopt troela! sjitt!! 3alah domme opmerking!!
al_hamka
27-09-2003, 22:08
Origineel gepost door mocromagic
sjow dit is echt een van de domste opmerkingen die ik op marokko.nl heb gehoord!!!
Er zijn genoeg redenen waarom iemand om 2 uur nog op straat loopt troela! sjitt!! 3alah domme opmerking!!
Jah...:confused: Je hebt gelijk meid ---> echt een domme opmerking
Dom Dom Dom... :D
Slaat echt nergens op hoor... Je weet nooit waar ze vandaan kwam. Dus om zoiets te zeggen :jammer: OUF
** SouSou **
Allah(swt) zal ons helpen om beter te redeneren :)
Origineel gepost door al_hamka
Jah...:confused: Je hebt gelijk meid ---> echt een domme opmerking
Dom Dom Dom... :D
Slaat echt nergens op hoor... Je weet nooit waar ze vandaan kwam. Dus om zoiets te zeggen :jammer: OUF
** SouSou **
Ah domme boeren trienen.
Stelletje mongolen leg mij aub uit wat een NORMALE meid om 2 in de nacht buiten moet.
Origineel gepost door mocromagic
Dat noem je geen domme opmerking maar logica.
En BTW noem jezelf troela.
samira_el
27-09-2003, 22:13
Ah domme boeren trienen.
Stelletje mongolen leg mij aub uit wat een NORMALE meid om 2 in de nacht buiten moet.
Al kwam ze net terug van de hoerendienst dan nog moet jij je bek houden!
Ik walg van meiden zoals jou, Tfoe!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.