Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik voel me

Pagina's : [1] 2

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 21:44

incompleet in mijn hele puzzelstuk genaamd leven ontbreekt dat ene stukje die ik zo erg mis :(

Cina
27-09-2003, 21:46
...:( It's gonna be allright.. Remember: There's no joy without sadness..

Salaama
27-09-2003, 21:48
Wil je dat ene stukje dat je mist, aan ons mededelen (wat het is).. -is het geld -is het Liefde -is het Geluk ........whetever Misschien dat wij je kunnen helpen..

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 21:50
Origineel gepost door Cina ...:( It's gonna be allright.. Remember: There's no joy without sadness.. voor op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef maak jij em verder af cientje :D

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 21:53

Origineel gepost door Salaama Wil je dat ene stukje dat je mist, aan ons mededelen (wat het is).. -is het geld -is het Liefde -is het Geluk ........whetever Misschien dat wij je kunnen helpen.. het is figuurlijk bedoeld over een letterlijk persoon:maf:

Salaama
27-09-2003, 21:54
Origineel gepost door ZonderzonlevenD het is figuurlijk bedoeld over een letterlijk persoon:maf: SuKKEL Maar goed..---->Waarom vraag je haar niet ten huwlijk, kan je je ................

Cina
27-09-2003, 21:57
Origineel gepost door ZonderzonlevenD voor op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef maak jij em verder af cientje :D Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. Go on A! :D

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 21:59
Origineel gepost door Salaama SuKKEL Maar goed..---->Waarom vraag je haar niet ten huwlijk, kan je je ................ denk je dat ik niet zou willen trouwen? heel graag zelfs maktab 3and allah

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 22:10
Origineel gepost door Cina Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. Go on A! :D Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. verborgen onder de deken van de duister lag ik doodstil te luisteren naar de wind huilde mijn tranen en legde mijn oren te luister naar mijn hart en gevoel ze waren eensgezind als ik jou niet kan zien, dan maar het donker zonder je liefde leven is niks meer dan straf ik veroordeel mezelf tot het verblijf in deze kerker geef onze liefde het paradijs en niet deze donkere graf

Salaama
27-09-2003, 22:12
Origineel gepost door ZonderzonlevenD denk je dat ik niet zou willen trouwen? heel graag zelfs maktab 3and allah Oké Sorryyy InschAllah zal het met je droomvrouw zijn ;)

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 22:17
Origineel gepost door Salaama Oké Sorryyy InschAllah zal het met je droomvrouw zijn ;) inshallah salama ik weet wie mijn droomvrouw is doe doe3a voor me :o

Cina
27-09-2003, 22:19
Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. verborgen onder de deken van de duister lag ik doodstil te luisteren naar de wind huilde mijn tranen en legde mijn oren te luister naar mijn hart en gevoel ze waren eensgezind als ik jou niet kan zien, dan maar het donker zonder je liefde leven is niks meer dan straf ik veroordeel mezelf tot het verblijf in deze kerker geef onze liefde het paradijs en niet deze donkere graf Ik weet nog de dag dat ik je zag, Er straalde een licht vanuit je gezicht. Het was alsof Engelen rondom jou zweefden En mijn hart leek vleugels te hebben, zo licht. Die nacht zag ik jouw ogen wel duizend keer opnieuw Ik kon niet slapen van wakkerhoudend geluk, Ik voelde me gelukkig, zo veilig in jouw armen Maar dat gevoel is nu verdwenen, alles is stuk

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 22:31
Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. verborgen onder de deken van de duister lag ik doodstil te luisteren naar de wind huilde mijn tranen en legde mijn oren te luister naar mijn hart en gevoel ze waren eensgezind als ik jou niet kan zien, dan maar het donker zonder je liefde leven is niks meer dan straf ik veroordeel mezelf tot het verblijf in deze kerker geef onze liefde het paradijs en niet deze donkere graf Ik weet nog de dag dat ik je zag, Er straalde een licht vanuit je gezicht. Het was alsof Engelen rondom jou zweefden En mijn hart leek vleugels te hebben, zo licht. Die nacht zag ik jouw ogen wel duizend keer opnieuw Ik kon niet slapen van wakkerhoudend geluk, Ik voelde me gelukkig, zo veilig in jouw armen Maar dat gevoel is nu verdwenen, alles is stuk stuk en alles in scherven, die liggen op de grond ik wil ze op pakken en vast aan elkaar plakken wil niet dat het verloren gaat ons verbond bij het pakken heb ik mij in mijn vingers gesneden dan realiseer ik me, dat de kleur hetzelfde is als die van mijn tranen als iemand kon verdrinken in tranen, dan was ik de eerste laat me terug in je hart, waarom toch dat bannen je bent mijn hart en mijn liefste

Cina
27-09-2003, 22:40
Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef [B]Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. verborgen onder de deken van de duister lag ik doodstil te luisteren naar de wind huilde mijn tranen en legde mijn oren te luister naar mijn hart en gevoel ze waren eensgezind als ik jou niet kan zien, dan maar het donker zonder je liefde leven is niks meer dan straf ik veroordeel mezelf tot het verblijf in deze kerker geef onze liefde het paradijs en niet deze donkere graf Ik weet nog de dag dat ik je zag, Er straalde een licht vanuit je gezicht. Het was alsof Engelen rondom jou zweefden En mijn hart leek vleugels te hebben, zo licht. Die nacht zag ik jouw ogen wel duizend keer opnieuw Ik kon niet slapen van wakkerhoudend geluk, Ik voelde me gelukkig, zo veilig in jouw armen Maar dat gevoel is nu verdwenen, alles is stuk stuk en alles in scherven, die liggen op de grond ik wil ze op pakken en vast aan elkaar plakken wil niet dat het verloren gaat ons verbond bij het pakken heb ik mij in mijn vingers gesneden dan realiseer ik me, dat de kleur hetzelfde is als die van mijn tranen als iemand kon verdrinken in tranen, dan was ik de eerste laat me terug in je hart, waarom toch dat bannen je bent mijn hart en mijn liefste Jouw afscheid heeft een gat achtergelaten in mijn hart Een gat gevuld door leegte van eindeloze herinneringen die boven komen drijven, juist wanneer ik het niet wil Ik zie weer hoe je lachtte, en duizend andere dingen Die me laten slikken, beven, huilen, stampen totdat ik ril En dan komt weer dat duistere, zwarte in me naar boven Ik probeer het tegen te houden, maar het is sterker dan ik Ik voel haat jegens jou, ik kan het bijna niet geloven Mijn liefde voor jou is zelfs zo groot dat ik er in stik..

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 22:56

Op zoek naar jou terwijl je al in mijn leven verbleef Ik hou zoveel van jou zag je maar hoe vaak ik je naam in mijn hart schreef Telkens vergat mijn wezen de magische letters in mijn hart te lezen En zo bleef ik blind ronddwalen In de gangen van mijn gesluierde dromen Zonder het lichtje te zien, Dat mij de weg zou wijzen Om uit de duisternis te komen.. verborgen onder de deken van de duister lag ik doodstil te luisteren naar de wind huilde mijn tranen en legde mijn oren te luister naar mijn hart en gevoel ze waren eensgezind als ik jou niet kan zien, dan maar het donker zonder je liefde leven is niks meer dan straf ik veroordeel mezelf tot het verblijf in deze kerker geef onze liefde het paradijs en niet deze donkere graf Ik weet nog de dag dat ik je zag, Er straalde een licht vanuit je gezicht. Het was alsof Engelen rondom jou zweefden En mijn hart leek vleugels te hebben, zo licht. Die nacht zag ik jouw ogen wel duizend keer opnieuw Ik kon niet slapen van wakkerhoudend geluk, Ik voelde me gelukkig, zo veilig in jouw armen Maar dat gevoel is nu verdwenen, alles is stuk stuk en alles in scherven, die liggen op de grond ik wil ze op pakken en vast aan elkaar plakken wil niet dat het verloren gaat ons verbond bij het pakken heb ik mij in mijn vingers gesneden dan realiseer ik me, dat de kleur hetzelfde is als die van mijn tranen als iemand kon verdrinken in tranen, dan was ik de eerste laat me terug in je hart, waarom toch dat bannen je bent mijn hart en mijn liefste Jouw afscheid heeft een gat achtergelaten in mijn hart Een gat gevuld door leegte van eindeloze herinneringen die boven komen drijven, juist wanneer ik het niet wil Ik zie weer hoe je lachtte, en duizend andere dingen Die me laten slikken, beven, huilen, stampen totdat ik ril En dan komt weer dat duistere, zwarte in me naar boven Ik probeer het tegen te houden, maar het is sterker dan ik Ik voel haat jegens jou, ik kan het bijna niet geloven Mijn liefde voor jou is zelfs zo groot dat ik er in stik.. het koude gevoel baant zich diep in mijn botten door mijn hele lijf ik zie mijzelf veranderen, zwijgzaam en stil ik voel geen warmte meer, ik ben bang dat ik zo blijf zo ben ik nooit geweest, ik met het gouden hart, zo kil de mensen zijn mijn vijanden geworden mooie gedachten en herinneringen doen mij pijn ze mogen mij gestolen worden, ik wil ze vervangen wil alleen de gedachten houden, waarin we samen zijn

Pagina's : [1] 2