Bekijk originele versie : Saai zonder hen!
Hé wat is hier SAAi! is het jullie niet opgevallen!-
Waar zijn de oude leden???Die hier leven in de brouwerij brachten!,die je konden laten lachen, die PIT brachten in deze forum!
Leila19
Pablo
Nadia25
Leeuwenhart
Abdenour
en vele anderen!
Beloning voor degenen die weten waar ze zitten :)Je kan me ook een Pm sturen als je weet waar ze zitten!
Saluuuu!
Wake-Up!!!!!! Yasmina leden
Bedtijd is al lang over!
Missrapster
06-08-2002, 12:50
kdenk dat ze op vakantie zijn...
ahya Emshoom, geen liefje :D
Mwahahahaha
Origineel gepost door Emshoom
ik heb geen liefje en loop geen blauwtjes op , dan kun je merken aan mijn reacties, ik blijf dapper verder reageren....maar ja, ik ben dan ook maar een Emshoom :zwaai:
Zo zo nu is de waarheid onthult jij hebt geen vriendin :D
Origineel gepost door hichamtwentyone
Emshoom ik moet toegeven je zegt veel dingen die kloppen als een tobis ! :D
Daar kun jij nog veel van leren 'Boy'
mwuhahahhahaha :p
Missrapster
06-08-2002, 12:56
hoe zou dat toch komen emshoom???
Origineel gepost door Missrapster
kdenk dat ze op vakantie zijn...
Denk je dat of ben je er zeker van?
Heb je het gelezen?of heb je het alleen maar opgevangen?
ken je ze persoonlijk Of alleen van hun reacties?
Saluuuuuu!
Miss_Banana
06-08-2002, 13:03
Tja,geloof hetof niet , ze hebben allemaal al een vriendje/vriendinnetje gevonden, jemoet er eens opletten, er is een bepaald patroon merkbaar;
-mensen verschijnen op yasmina, reageren als gek.........en dan ineens zijn ze verdwenen........ze hebben "prijs" :D
-sommigen duiken na een poosje op, dan moet je eens letten op hun reacties, meestal zijn die erg bitter .....dwz ,ze hebben een blauwtje opgelopen :D , en zo beginnen ze dan opnieuw,de cirkel is rond dan !
ik heb geen liefje en loop geen blauwtjes op , dan kun je merken aan mijn reacties, ik blijf dapper verder reageren....maar ja, ik ben dan ook maar een Emshoom :zwaai:
Emshoom, jongen....
Je staan de spijker op zijn kop. Het zal maar een maandje of 3 duren voordat ze allemaal weer binnen komen druppelen. Bij sommigen misschien een maandje langer, andere hebben minder tijd nodig om te beseffen dat er in hun leven een leegte bestaat die alleen opgevuld kan worden door de woorden van YASMINA.
Het zal niet lang meer duren, Sheraz, en dan zit hier hier weer vol met Leila's, Nadiaatjes en veel meer!
Groetjes,
Banaantje
Origineel gepost door Miss_Banana
Emshoom, jongen....
Je staan de spijker op zijn kop. Het zal maar een maandje of 3 duren voordat ze allemaal weer binnen komen druppelen. Bij sommigen misschien een maandje langer, andere hebben minder tijd nodig om te beseffen dat er in hun leven een leegte bestaat die alleen opgevuld kan worden door de woorden van YASMINA.
Het zal niet lang meer duren, Sheraz, en dan zit hier hier weer vol met Leila's, Nadiaatjes en veel meer!
Groetjes,
Banaantje
Je spreekt toch (hopelijk)niet uit ervaring hé meiske euhh banaantje???
mwuhahaha
Miss_Banana
06-08-2002, 13:16
Banaantje, een goede emhoom hoort veel dingen, enne, met de meesten van hen sta ik in "persoonlijke" verbinding, dus please , give me a break ok :D
Volgens mij heb je het verkeerd opgevat. Ik wil hiermee zeggen dat je helemaal gelijk hebt! Boy meets girl, girl meets boy. Boy likes girl, girl likes boy. boy and girl leave yasmina for a while. After a few months boy hates girl, girl hates boy. Boy and girl back on yasmina!
C'est tout!
Missrapster
06-08-2002, 13:16
zozo persoonlijk..doe je aan bussines?hahah ik heb echt nix te doen en sherez ik hoorde dat nadia25 op vakantie was van de rest weet ik het niet
Origineel gepost door Missrapster
zozo persoonlijk..doe je aan bussines?hahah ik heb echt nix te doen en sherez ik hoorde dat nadia25 op vakantie was van de rest weet ik het niet
Weet je toevallig ook waar Leeuwenhart uithangt?. Hij had altijd van die gesjellige topics. Mis zijn inbreng hier!
Xperience
06-08-2002, 14:03
Waarom open je zelf geen gezellige topic want tot op heden heb ik geen gevoel van gezelligheid met jou kunnen ervaren. Gewoon een tip van iemand ie het goed met je bedoelt.
Groeten,
x
Origineel gepost door Xperience
Waarom open je zelf geen gezellige topic want tot op heden heb ik geen gevoel van gezelligheid met jou kunnen ervaren. Gewoon een tip van iemand ie het goed met je bedoelt.
Groeten,
x
Hou in het vervolg je "tips" voor jezelf!
whuhahaha
Ps. Ik open niet zomaar om de haverklap (zoals de meeste hier, net kleinekindjes)topics......En als er dan een topic van me komt, dan is ie de moeite waard om gelezen te worden, neem dat maar van mij aan Xperience!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.