Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DaMeS En HeReN...LeKkEr RuiKeN En VeRweNnEn

Pagina's : [1] 2

sherine
27-09-2003, 21:01

ik hou er echt niet van als mensen stinken ofzo persoonlijk vind ik echte lichaamsgeur van mensen altijd fijner deo moet wel standaard natuurlijk anders :stoned: worden we high enzo.. maareh vertel me dus effe.,.,, je gaat douchen >> - welke shampoo en zeep schuim gebruik je ?? je bent klaar >> - welke parfum en deo spuit jij op ?? met welke merk wasverzachter ? daar ruiken je kleren natuurlijk naar nou nou kijken hoe erg jullie into geurtjes zijn :giechel: :D

moiself
27-09-2003, 21:07
vogue deo badduch sanex zwitsel creme en voor haar :D hahah parfum armani, of glow, blue violet en voor mijn handen handcreme van k weet niet welk merk hahhaha

Zinagirl21
27-09-2003, 21:11
Ik ga me baden aan de overkant van me huis dus de slootwater lekker goedkoop,, als shampoo gebruik ik de poep van de eenden zeep nee te duur.. deo gewoon de w.c-spray uuh merk wasverzachter me kleding ruiken altijd naar bleekmiddel.. daar ruik altijd naar Shit ik schaam me dood :rolleyes:

moiself
27-09-2003, 21:11
Origineel gepost door Zinagirl21 Ik ga me baden aan de overkant van me huis dus de slootwater lekker goedkoop,, als shampoo gebruik ik de poep van de eenden zeep nee te duur.. deo gewoon de w.c-spray uuh merk wasverzachter me kleding ruiken altijd naar bleekmiddel.. daar ruik altijd naar Shit ik schaam me dood :rolleyes: wouahhahahahahah

celine_4ever
27-09-2003, 21:12

dove shampoo dove cream oil shower.... dove deo dove creme voor me gezicht.... dat was het... jammer dat er geen dove geurtje is.... maar ik ben zoet met celine dion de geurtje.... :zwaai:

sherine
27-09-2003, 21:12
moiself blijf maar bij mij uit de buurt,,wantteh volgens mij ga ik jou ech willen knuffelen hmmmmmm...lekker man...;) zina girl..damn babygirl jij bent >>> :maf: mievrouw dove :p alles goed met oju dannnnnn

moiself
27-09-2003, 21:15
Origineel gepost door sherine moiself blijf maar bij mij uit de buurt,,wantteh volgens mij ga ik jou ech willen knuffelen hmmmmmm...lekker man...;) zina girl..damn babygirl jij bent >>> :maf: mievrouw dove :p alles goed met oju dannnnnn hahah vin k leuk dus :D

celine_4ever
27-09-2003, 21:17
Origineel gepost door sherine moiself blijf maar bij mij uit de buurt,,wantteh volgens mij ga ik jou ech willen knuffelen hmmmmmm...lekker man...;) zina girl..damn babygirl jij bent >>> :maf: mievrouw dove :p alles goed met oju dannnnnn <--------- chek dove.... ik ga douchen doeiii...... :D

sherine
27-09-2003, 21:18
hmmz ok moiself :stout: ,me to...hihihihih ik ga ook douchen heel haarlem stinkt whuahauha paas me beetje dove dan whuaha neeh neeh ik ga deze reis voor voque goed voor je :lekkerpuh:

celine_4ever
27-09-2003, 21:20
Origineel gepost door sherine hmmz ok moiself :stout: ,me to...hihihihih ik ga ook douchen heel haarlem stinkt whuahauha paas me beetje dove dan whuaha neeh neeh ik ga deze reis voor voque goed voor je :lekkerpuh: I know :stout:

sherine
27-09-2003, 21:23
ik vind alle soorten baby creme standaard lekker... krijg je ook niet zo een ****ed up huid van weet je :) ok nu moet ik echt douchen :boos: anders kom ik vanavond nooit weg whauhaa

celine_4ever
27-09-2003, 21:25
Origineel gepost door sherine ik vind alle soorten baby creme standaard lekker... krijg je ook niet zo een ****ed up huid van weet je :) ok nu moet ik echt douchen :boos: anders kom ik vanavond nooit weg whauhaa waar ga je heen???

sherine
27-09-2003, 22:57
ik ben eindelijk uitgezwommen heeeeerlijk,,ik ruik fris ik ga naar amsterdam naar me zus...effe feesten ;)

tatouzient
27-09-2003, 23:32
shampoo: dove douchegel: dove deo: dove bodylotion: dove parfum: sensi (armani) das degene die ik momenteel gebruik, wissel vaak af (poeme, romance, hugo boss, naomi cambell, etc...) bisous xxx

MocrowGirlBella
27-09-2003, 23:54

Origineel gepost door Zinagirl21 Ik ga me baden aan de overkant van me huis dus de slootwater lekker goedkoop,, als shampoo gebruik ik de poep van de eenden zeep nee te duur.. deo gewoon de w.c-spray uuh merk wasverzachter me kleding ruiken altijd naar bleekmiddel.. daar ruik altijd naar Shit ik schaam me dood :rolleyes: Hahahahaha:D:D:D

Pagina's : [1] 2