Bekijk originele versie : Ik mag dat niet, ik keur dat af.
praatjes
27-09-2003, 20:49
Vrouwen die een mannen rol aannemen. Zijn ze gek geworden!! De moderne vrouw van deze tijd vraagt de man tenhuwelijk. Als dat bij mijn overkomt, ik word geweldadig. Dat is voor zeker en ik bluf niet. :zwaai:
_l_wael_l_
27-09-2003, 20:50
ja zeker weten bro :goedzo:
dat zijn geen vrouwen meer man!
ik wil mn vrouwtje verwennen en beschermen maar tegenwoordig willen ze dat niet meer he ;)
praatjes
27-09-2003, 21:13
Origineel gepost door _l_wael_l_
ja zeker weten bro :goedzo:
dat zijn geen vrouwen meer man!
ik wil mn vrouwtje verwennen en beschermen maar tegenwoordig willen ze dat niet meer he ;)
Wat mankeren ze nou eigenlijk. Wat zit er toch los in dat hoofdje van ze. Er zal toch wel een storing actief zijn daar bovenin hun hoofdje. :)
praatjes
27-09-2003, 21:21
Origineel gepost door nadyaa
Dan is jou ZE niet al te groot......... :D....... Cuz I aint one of them :D
Wat probeer jij te vertellen ik snap het niet.
douniaberkania
27-09-2003, 21:24
Origineel gepost door praatjes
Vrouwen die een mannen rol aannemen. Zijn ze gek geworden!! De moderne vrouw van deze tijd vraagt de man tenhuwelijk. Als dat bij mijn overkomt, ik word geweldadig. Dat is voor zeker en ik bluf niet. :zwaai:
:hihi: :lol:
Origineel gepost door die_ene_persoon
?
wist je dat het bij onze profeet Mohamed zo is gebeurd?
:cool:
douniaberkania
27-09-2003, 21:25
ja khadija heeft mohammed salaha alaihou waselem ten huwelijk gevraagd...
....maar vind het zelf tegenwoordig best wel raar
Praatjes, begin je nou alweer over die vrouwen te PRATEN..Wees maar niet bang..Ik zou je NOOIT ten huwlijk vragen, Sterker nog al zou je mij ten huwlijk vragen zou ik NEEEEEE zeggen..
praatjes
27-09-2003, 21:27
Lees.... tegenwoordig willen ze....... Wie is ze..... 2 vrouwen, 3 of de hele populatie :D...........
Mijn opmerking......... I aint one of die Ze.............
;)
Oke dankje wel voor de duidelijkheid. Je voelt je niet aangetrokken in die hoek. Ik begrijp alleen dat. :)
praatjes
27-09-2003, 21:32
Origineel gepost door Salaama
Praatjes, begin je nou alweer over die vrouwen te PRATEN..Wees maar niet bang..Ik zou je NOOIT ten huwlijk vragen, Sterker nog al zou je mij ten huwlijk vragen zou ik NEEEEEE zeggen..
Een meisje met klasse zou mijn nooit ten huwelijk vragen. Dus jij beweert dat jij over klasse beschikt. Ik twijfel hier aan als ik even eerlijk moet zijn. :)
praatjes
27-09-2003, 21:35
Damn Ik zie dat een hersentje van jou toch maar heeft besloten om mijn tekst te analyseren........ en begrijpen..... :goedzo:
En ja voor de rest.... als ik als vrouw zijnde een man ten huwlijk moest vragen... nee das geen gezicht echt niet......... dan maar een ouwe vrijster worden :D.......
Sorry maar ik weet echt niet of jij wel iemand bent die een man nooit ten huwelijk zal vragen. Want je weet tegenwoordig, je kan niemand :)
Een meisje met klasse zou mijn nooit ten huwelijk vragen. Dus jij beweert dat jij over klasse beschikt. Ik twijfel hier aan als ik even eerlijk moet zijn. :)
Denk effé slim na, dat is ook de reden dat ik jouw niet vraag.. :D
numidiya25
27-09-2003, 21:40
Vrouwen die een mannen rol aannemen. Zijn ze gek geworden!! De moderne vrouw van deze tijd vraagt de man tenhuwelijk. Als dat bij mijn overkomt, ik word geweldadig. Dat is voor zeker en ik bluf niet. :zwaai: hahahhahahh wees maar niet bang ik denk nou dat niemand dat bij jou zou durven te flikken :) :)
Als je een jongen ten huwelijk vraagt, dan verlies je je vrouwelijkheid niet noch je klasse. :)
Tis juist prachtig dat de Islam veel vooruitstrevender is dan culturele codes.
litle_girl14
27-09-2003, 21:49
sorry dat ik het seg dit vind ik egt nergensop slaan een vrouw mag zeker een amn ten huwelijk vragen en sterker nog als een man van die vrouw houd dan segt hij seker ja anders is de vrouw de man nie waard ik vind jullie nu gewoon evr discrimineren want als de vrouw van de profeet(saw)het heeft gedaan mogen wij het ook en ik vind dit gewoon niet kunnen wat jullie doen,het is netalsof je segt dat de vrouw van de profeet vrede zij met hem en haar niet goed besig was sorry maar dit is mijn mening wasalaam alaikoem
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.