Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : islam+christenen

LZN
27-09-2003, 20:42

he butterfly ik ben zelf ook een nederlands meisje en ga al een tijd met een afghaanse jongen ik heb zijn ouders en familie al gezien en ze zijn echt heel erg aardig ik heb er met mijn moeder en vader over gehad en als ik langer bij hem ben dan word ik moslim ik hem me zelf al in de islam verdiept en het spreekt me erg aan hijzelf vind het ook fijn als ik moslim word want wrod het allemaal makkelijker ook met kinderen later wat jij zelf doet is jou keuze praat er een keer goed over met hem en informeer eens naar de islam en less er over dan wet je ook meer over wat je vriend gelooft en begrijp je het beter dat heb ik ook gedaan en ff voor de mensen die tegen huwelijken zijn met twee verschillende culturen:waarom,ALS JE ECHT VAN ELKAAR HOUD DAN MAAKT CULTUUR,RAS HUIDSKLEUR NIETS MEER UIT, maarja dat is mijn mening en voor degene die alle hollandse meisjes maar tr*tjes of sl*tjes vind dat slaat ook nergens op er zijn nederlanders die er bij lopen en zich gedragen als hoeren maar er zijn ook degelijke meisjes en die maagd blijven tot huwelijk enzo dus niet direct oordelen trekken aub grtjs. just a gurl who love a.

oemDua
28-09-2003, 10:30
heb ik 1 vraag voor je, wordt je enkel muslim als je bij hem blijft en als de relatie nou uitgaat ben je dan geen muslim meer :(??

Erwin
28-09-2003, 12:14
Anders leer je even leestekens gebruiken ofzo! Dit leest voor geen meter natuurlijk. Moslim hoef je niet te worden. Het enige wat je hoeft te doen is 'verklaren' dat er 1 god is, Allah met Mohammed als zijn boodschapper. Dan accepteert de familie jou en is alles opeens goed.

oemDua
28-09-2003, 23:45
inshAllah

Faris
29-09-2003, 00:32

Origineel gepost door just_a_girl_4_a nee ik word toch moslim bij hem blijven of niet dat geloof is gewoon beter. De bijbel is door de mensen in de loop van de jaren verandert zoals hun willen leven. De Koran is het woord van god! Ik wens je veel succes, hoe meer je in de islam verdiept hoe meer je zal van houden. Het is de mooiste geloof wat er bestaat. :zwaai:

lilmaroc
29-09-2003, 19:26
veel geluk samen ;)

RitaMaria
30-09-2003, 08:34
Origineel gepost door lakdim He Punjabi, Waarom zou de waarde van een volk ontnemen/verminderen als je mengt ?? Heb je er nooit aan gedacht dat als je volken mengt, dat er ook juist verrijking plaatsvind, want als je van 2 volken dingen mengt, heb je juist meer, "het beste van 2 dingen" is toch altijd beter dan 1 ?? :tunis: :goedzo:

Johanna
30-09-2003, 16:21
Wens je veel geluk toe, ben zelf ook nederlands en ben verloofd met een marokaan, luister niet naar al die andere mensen je moet doen wat jij denkt dat goed is.

Miss_Arabia
04-10-2003, 12:42
Heel veel geluk samen... En ik raad je ook aan om niet naar andere mensen te luisterenn, dat zal je alleen maar onzekerder maken. Ik had een vraagje, wat vinden jou ouders ervan als je je gaat bekeren tot de Islam? Groetjes