Bekijk originele versie : dagje uit metje liefje maar waar ????
dag dames,
Ik wil een dagje uit met me man maar heb geen idee naar waar.
tijdje terug zijn we naar de efteling geweest was erg gezellig.
hebben jullie ideeen.
selaam,
je kunt overal met je man naar toe gaan, kijk op de website of koop een boekje waarin staat waar je naar toe kunt gaan. in dat boekje staat bijvoorbeeld parken waar je kunt wandelen, maar ook pretparken zoals walibi of beekse bergen etc. je kunt het kopen in elke boekhandel.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt; Veel plezier als je weer uit gaat...:) :) :)
groetjes malika
Gypsymeid
23-06-2007, 11:51
Ik wil nog steeds naar het dolfinarium, lijkt me echt mooi:)
Nu is het niet zo mooi weer, maar anders ballonvaart, kost iets van € 160 euro, is wel apart....
Dagje karten, als je man race freak is zoals de mijne, kan je nog lachen als jij sneller bent dan hem:D
Naar Duitsland met sneltrein en daar lekker winkelen en de stad verkennen
Beauty salon met zijn tweetjes om bij te komen
Safari park Beekse Bergen, kan je met jeep langs wilde dieren rijden, echt leuk en er zit ook een pretpark bij enzo...
ga lekker een strand wandeling maken en daarna een haje eten, of wokken nog leuker duurt de heleeeeeeeeeeeeeeeee dag:hihi:
Lekker rondvaren in Rotterdam .. lijkt mij geweldig :love:
http://www.bus-idee.nl/SpidoJamesCook.jpg
http://www.oplocatie.nl/public/image/bedrijven/spido_vlt.jpg
kindly_mom
23-06-2007, 13:05
pannekoekenboot :likje: onbeperkt pannekoeken eten :likje:
www.lakonia. be samen genieten :D
bruidsuitte boeken en dan chillen :o
etc.
lakonia ga ik insha Allah doen in de winter ongeveer in dec als ik bijna ga bevallen:banana:
Nisrientje
23-06-2007, 13:16
pannekoekenboot :likje: onbeperkt pannekoeken eten :likje:
www.lakonia. be samen genieten :D
bruidsuitte boeken en dan chillen :o
etc.
Ja die pannekoekenboot , er is er toch een in adam als ik me niet vergis, weet nog niet precies waar, maar ik wil er heen met mijn kinderen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.