Bekijk originele versie : wa 3ibadelah ik raak geirriteerd...
Ms_Lalla_Jdidia
23-06-2007, 01:19
Telkens wanneer ik wat typ om op te zoeken, krijg ik wahed lijst met woorden die ik eerder heb opgezocht, ik hoef maar een letter te typen en ik krijg een lange lijst met woorden. En dat irriteeeeert me, hoe kom ik er van af pleaseeee, sbart hta 3ite. Een groen puntje voor de moeite:goedzo:
WitteWijk
23-06-2007, 02:43
Telkens wanneer ik wat typ om op te zoeken, krijg ik wahed lijst met woorden die ik eerder heb opgezocht, ik hoef maar een letter te typen en ik krijg een lange lijst met woorden. En dat irriteeeeert me, hoe kom ik er van af pleaseeee, sbart hta 3ite. Een groen puntje voor de moeite:goedzo:
http://www.eerstelinie.nl/hetkan/ie7/autocomplete/browsegeschiedenis.htm
Als je ie7 hebt ga naar extra, dan naar internetopties daar zie je: Browsegeschiedenis
Tijdelijk bestanden, geschiedenis enzo., hierbij zie je knop verwijderen, druk op deze knop, zodra je dat gedaan hebt krijg je een lijst met wat je allemaal kan verwijderen, hiervan moet je de bovenste drie verwijderen
dus in samenvatting:
1. extra (zie je als je je browser opent bovenaan op je scherm)
2. Internetopties
3.bij browsegeschiedenis optie verwijderen aanklikken
4.bovenste 3optie verwijderen
als je ie6 hebt ga naar de knop op je bureaublad klik erop en klik nog een keer maar dan met rechtermuisknop
[U]rest in ongeveer hetzelfde als ie7[/B]
Ms_Lalla_Jdidia
25-06-2007, 12:21
Hartstikke bedankt, aardig van jullie!:goedzo: Het is gelukt. Jullie puntjes komen eraan:D
hoe doe je dat als je FF hebt?
Narutard
25-06-2007, 16:02
Extra --> Opties
- Tabblad Privacy
"Informatie die ik invoer in webformulieren en de zoekbalk onthouden" uitvinken.
Heb het niet geprobeerd maar ik denk dat hij het zo wel zou doen =)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.