Bekijk originele versie : hallo dames ik heb een belangrijke vraag
praatjes
27-09-2003, 19:47
Hoe is het om nummer 2 of 3 te zijn tenopzichte van nummer een. Iedereen weet dat jullie wel eens 2 of derde eindigen. Het is geen geheim meer, dus vertel. :)
SweetRose
27-09-2003, 19:49
Ik ben gewoonweg nummer één :bril:
Van de klas...Alfabetisch dan...:D
al heel m'n leven lang :hihi:
In wat voor opzichte bedoel je dat?
praatjes
27-09-2003, 20:00
Origineel gepost door Noa
In wat voor opzichte bedoel je dat?
Ik zeg het anders...Hoe is het wanneer je hem beter hebt leren kennen, en je komt erachter dat jij al die tijd maar een nummertje was. Jij hebt vast wel zoiets meegemaakt. Vertel me hoe het was :)
Origineel gepost door praatjes
Ik zeg het anders...Hoe is het wanneer je hem beter hebt leren kennen, en je komt erachter dat jij al die tijd maar een nummertje was. Jij hebt vast wel zoiets meegemaakt. Vertel me hoe het was :)
Jij hebt het vast wel zoiets meegemaakt? Wat is dat nou voor vooroordeel???
praatjes
27-09-2003, 20:04
Jij hebt het vast wel zoiets meegemaakt? Wat is dat nou voor vooroordeel???
Het was geen vooroordeel, meer een gok. Ik heb dus fout gegokt. :)
Het was geen vooroordeel, meer een gok. Ik heb dus fout gegokt. :)
Ik hou er niet zo van als mensen ergens van uit gaan zonder kennis van zaken in dit geval ben ik het..
praatjes
27-09-2003, 20:16
Ik hou er niet zo van als mensen ergens van uit gaan zonder kennis van zaken in dit geval ben ik het..
Maar ik heb wel kennis over jou. Ik weet hoe jij bent, je verschilt echt niet meer dan alle meisjes. Ik ken jullie veel te goed. Ik heb jou nu ook in het vizier, ik kan bij je naar binnen kijken. Ik kan ook bij je naar binnen kruipen. Nogmaals ik ben op de hoogte van jou en alle andere meisjes. Nu weetje dat ik jou ook door heb, en hoe je inelkaar steekt. Je bent makkelijk voorspelbaar, je bent overzichtelijk, en net zo helder als glas maar kan zijn.
En ik ben ook niet van plan om jou beter te leren kennen want dat heb ik toch al gedaan. ;)
Ja ik ben nummer 3..snik snik snik,,Mijn Ma vind mijn 2 andere zussen liever... :huil: omdat ik altijd zeg wat ik denk, en dat vind mijn Ma niet altijd leukkk..
praatjes
27-09-2003, 20:26
Origineel gepost door Salaama
Ja ik ben nummer 3..snik snik snik,,Mijn Ma vind mijn 2 andere zussen liever... :huil: omdat ik altijd zeg wat ik denk, en dat vind mijn Ma niet altijd leukkk..
Kan jij ook niet met een normaal antwoord komen op mijn vraag. Mijn vraag is niet nieuw. :) Er zijn veel meisjes die er bekend mee zijn. Misschien wel allemaal.
MissyMaroc
27-09-2003, 20:26
Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Maar een meisje dat ik ken die ging een hele tijd met een gozer. Echt langer dan een jaar en toen kwam ze erachter dat hij getrouwd was. Echt haar hele werled stortte in, ze is echt ziek geworden en nu heeft ze zelf eetstoornissen. Echt zulke gasten die moeten echt ....................... zonde gewoon!!!!!!!!!!!!!!!1
Lijkt me echt erg om zoiets mee te maken!!!!!!!!!1
praatjes
27-09-2003, 20:30
Origineel gepost door MissyMaroc
Ik heb het zelf nooit meegemaakt. Maar een meisje dat ik ken die ging een hele tijd met een gozer. Echt langer dan een jaar en toen kwam ze erachter dat hij getrouwd was. Echt haar hele werled stortte in, ze is echt ziek geworden en nu heeft ze zelf eetstoornissen. Echt zulke gasten die moeten echt ....................... zonde gewoon!!!!!!!!!!!!!!!1
Lijkt me echt erg om zoiets mee te maken!!!!!!!!!1
Wejouw allatief!! Kijk dat bedoel ik nou. :(
Gelukkig is het maar bij eetstoornissen gebleven en geen zelfmoord.
En vertel me eens MissyMarok ben jij wel eens geen Nummer 1 geweest. :)
Kan jij ook niet met een normaal antwoord komen op mijn vraag. Mijn vraag is niet nieuw. :)
Kan JIJ dan niet met een normale discussie komen????/
[i]
Er zijn veel meisjes die er bekend mee zijn. Misschien wel allemaal. [/B]
'Allemaal'..Zooooooo Jij bent erggggg..Hoe kan je nou je eigen soort zo laag beoordelen..Oké er zijn er een paar die uit de boot vallen, maar dan hoef je niet gelijk iedereen over één kam te scheren..tjonge, jonge
praatjes
27-09-2003, 20:34
Origineel gepost door Salaama
Kan JIJ dan niet met een normale discussie komen????/
'Allemaal'..Zooooooo Jij bent erggggg..Hoe kan je nou je eigen soort zo laag beoordelen..Oké er zijn er een paar die uit de boot vallen, maar dan hoef je niet gelijk iedereen over één kam te scheren..tjonge, jonge
Ik scheer ook niet al mijn soort over een kam. Ik heb toch de jongens weggelaten.
chicamaroquia
27-09-2003, 20:34
Maar ik heb wel kennis over jou. Ik weet hoe jij bent, je verschilt echt niet meer dan alle meisjes. Ik ken jullie veel te goed. Ik heb jou nu ook in het vizier, ik kan bij je naar binnen kijken. Ik kan ook bij je naar binnen kruipen. Nogmaals ik ben op de hoogte van jou en alle andere meisjes. Nu weetje dat ik jou ook door heb, en hoe je inelkaar steekt. Je bent makkelijk voorspelbaar, je bent overzichtelijk, en net zo helder als glas maar kan zijn.
En ik ben ook niet van plan om jou beter te leren kennen want dat heb ik toch al gedaan. ;)
Vies pervers mannetje! :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.