Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : GiRlsZ gIrLsSz GiRlSz de leukste vetste beste coolste handigste tips

Pagina's : [1] 2

LZN
06-08-2002, 11:08

weer een topic voor girls only hhahahahahh :D maar een vraag ik wil graag ff weten wat nou de beste tips zijn of afraders op het gebied van girls things.....wat heb je nou zo goed ervaren en raad je de andere meiden aan of wat is echt een NOT thing en een echte afrader, dat kan bv op het gebied van haar kleding make up boys lingerie noem maar op zijn gewoon op het gebied dat elke meid intereseerd ok girls GO A HEAD....gooi het in de groep en leer van elkaar ;) xxxx btissam ciao :zwaai:.

Missrapster
06-08-2002, 11:56
ff kijken neem nooit 2 viendjes...levensgevaarlijk..geen zware make-up op zetten..daarmee bedoel ik te veel zwart om je ogen...wat ik iedereen wil aanraden is...wees gewoon je zelf..volg je hart...die zal je leiden..voor de rest weet ik het ook niet....vertouw niet iedere onbekende.. Khoop dat je gier wat aan hebt..

saidaaatje
06-08-2002, 13:25
ALS JE EEN DATE HEBT,NOOIT TEVEEL MAKE-UP OPDOEN!!!WEES JEZELF EN DOE JE NIET ANDERS VOOR DAN JE BENT.OOK AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTERHAALT HEM WEL HMM WAT NOG MEER?STEL EEN JONGEN NIET OP DE PROEF,KUNNEN ZE MESTAL NIET TEGEN. ALS JE EEN WITTE DOORSCHYNENDE BROEK AAN HEBT,HMM NO DONT!!!!!! DOE ER DAN IETS LANGERS OVER!!!

Missrapster
06-08-2002, 13:30
he saisaaatje ik had het ook een keer gedaan(doorschijnende broek)whoe was echt gevaarlijk, iedereen kijken en mn boy vond het niet zo leuk omdat iedereen(jongens)begonnen te fluiten..

Angel_fatima
06-08-2002, 13:46

hhahaha meskiena, je kan er een witte boxershort onder aan doen doe ik ook in plaats van een string. liefs fatima

saidaaatje
06-08-2002, 13:51
ja dat is t nadeel van zon witte broek....en vooral niet by marokanen ik bedoel by nederlanders is dat normaal dat alles zo doorschynend is

ZiLaaL
06-08-2002, 15:55
TIPS: _het schijnt dat het dragen van een paarse of rode slip onder een doorschijnende broek, nix doorlaat schemeren! _nu zo na de zomer is het een genot voor je haar om een zelfgemaakt maskertje van eigeel en olie in je haar te laten trekken! helpt tegen verbrand/beschadigd haar! _in de zomer: gebruik alleen gloss en waterproof mascara of het liefst helemaaaal nix natuurlijk: de zomerzon geeft je vanzelf die mooie tint! _gebruik babyolie voor je haar!

Sista
06-08-2002, 15:59
HIHI AF MEISJE GOED IDEE ik ben dus een expert in make up en jongens: MAKE UP: Vlak voor de zomer zonnebanken GEEN BRUIN POEDER GEBRUIKEN TIJDENS DE ZOMER SLECHT IDEE Licht schminken tijdens de zomer das mooier en lichte kleuren gebruiken dus vergeet die donkere kleuren lippenstift enzovoort Okay winter dan: De poeder nr. 10 van de hema gebruiken echt donker en gemakkelijk aan te brengen doe het echter met een borstel en heel voorzichtig zie da je zo'n sponsje hebt om bij te werken zo'n witte spons ni 1 die vol met poeder zit oké 's winters mag je een beetje meer schminken vind ik donkere kleuren zijn dus dan ook toegelaten al wie er van houd HAAR: Wil je er wild uit zien krullen volle volle krullen en GEEN FRUCTISE GEBRUIKEN BAD FOR YOUR HAIR wil je er braaf uit zien pak je haardroger dan meid begin maar al te brushen hahahaha FIRST DATE HAAR BRUSHEN DAARNA HAAL JE JE KRULLEN MAAR TERUG MAAR 1ste afspraak PLAT HAAR!!!!!! VERY VERY IMPORTANT Okay wat nog KLEDIJ SEXY KLEREN MAG MAAR NI OVERDRIJVEN UW BORSTEN MOET JE NI HELEMAAL LATEN ZIEN MAAR EEN HEEL KLEIN BEETJE HEEEEEELLLL KKKKLLLLEEEEIIIINNN BBBEEEETTTTJJJE OKAY STRING ONDER WIT NOP ZOEK MAAR AL EEN BOXERSHORT MEID SPANNENDE KLEDIJ MAAR NI ZO SPANNEND FIRST DATE TIPS DRAAG KLEREN WAARIN JE JE OP JE GEMAK VOELT MEISJE COMBINEER DE KLEUREN VAN JE KLEDIJ MET DIE VAN JE SCHMINK BIJVOORBEELD HEB JE IETS ROOS AAN ZIE DAT JE EEN BEETJE ROZE OOGSCHADUW AANDOET NI DONKER ROOS MAAR ZO'N SCHOON KLEUR ROOS YOU KNOW WHERE I'M TALKING ABOUT DON'T YOU HEB JE EEN WITTE BROEK AAN DOE DAN VAN DIE GLINSTEREND WIT BOVEN JE OOG HEB JIJ BIJVOORBEELD ROOD AAN MET IETS LICHT ROOS SCHMINK JE OGEN DAN ROOD EN DAN LANGS DE ZIJKANT EEN BEETJE ROOD Héééél klein beetje da je het juist een beetje ziet doe ik ook hihi das echt kei mooi krijg kei veel complimenten daarover SECOND TIP LUISTER EN DAN SPREEK LACH NI TEVEEL ALS HIJ VRAAGT BEN JE ECHT GEÏNTERESSEERD IN MIJ ANTWOORD DAN NI JA BAD ANSWER DAN ANTWOORD JE GEWOON WAAROM VRAAG JE ZOIETS? GEEF GEEN RECHTSTREEKSE ANTWOORDEN OP ZIJN VRAAG ALS HIJ HANDTASTELIJK WORD LEER JE LES DAN EN SPREEK NI MEER AF MET HEM GO ON WITH YOUR LIFE IT WAS JUST YOUR FIRST DATE WITH HIM ALS HIJ JE EEN COMPLIMENT GEEFT WORD DAN NI INEENS BIJ GLIMLACH ALLEEN MAAR ALS HIJ ZEGT IK HEB U GRAAG LACH DAN MAAR NI OVER DRIJVEN EN ZEG HET NNOOOIIITT TERUG OP HET EERSTE AFSPRAAK IK HERHAAL NOOIT WAS DIT NU GENOEG hihi your big sista

Sista
06-08-2002, 16:02
IK BEDOEL ROOS EN EEN BEETJE ROOD LANGS DE ZIJKANT heb perongeluk twee maal rood getypt

Asri
06-08-2002, 19:31
Origineel gepost door Sista HIHI AF MEISJE GOED IDEE ik ben dus een expert in make up en jongens: MAKE UP: Vlak voor de zomer zonnebanken GEEN BRUIN POEDER GEBRUIKEN TIJDENS DE ZOMER SLECHT IDEE Licht schminken tijdens de zomer das mooier en lichte kleuren gebruiken dus vergeet die donkere kleuren lippenstift enzovoort Okay winter dan: De poeder nr. 10 van de hema gebruiken echt donker en gemakkelijk aan te brengen doe het echter met een borstel en heel voorzichtig zie da je zo'n sponsje hebt om bij te werken zo'n witte spons ni 1 die vol met poeder zit oké 's winters mag je een beetje meer schminken vind ik donkere kleuren zijn dus dan ook toegelaten al wie er van houd HAAR: Wil je er wild uit zien krullen volle volle krullen en GEEN FRUCTISE GEBRUIKEN BAD FOR YOUR HAIR wil je er braaf uit zien pak je haardroger dan meid begin maar al te brushen hahahaha FIRST DATE HAAR BRUSHEN DAARNA HAAL JE JE KRULLEN MAAR TERUG MAAR 1ste afspraak PLAT HAAR!!!!!! VERY VERY IMPORTANT Okay wat nog KLEDIJ SEXY KLEREN MAG MAAR NI OVERDRIJVEN UW BORSTEN MOET JE NI HELEMAAL LATEN ZIEN MAAR EEN HEEL KLEIN BEETJE HEEEEEELLLL KKKKLLLLEEEEIIIINNN BBBEEEETTTTJJJE OKAY STRING ONDER WIT NOP ZOEK MAAR AL EEN BOXERSHORT MEID SPANNENDE KLEDIJ MAAR NI ZO SPANNEND FIRST DATE TIPS DRAAG KLEREN WAARIN JE JE OP JE GEMAK VOELT MEISJE COMBINEER DE KLEUREN VAN JE KLEDIJ MET DIE VAN JE SCHMINK BIJVOORBEELD HEB JE IETS ROOS AAN ZIE DAT JE EEN BEETJE ROZE OOGSCHADUW AANDOET NI DONKER ROOS MAAR ZO'N SCHOON KLEUR ROOS YOU KNOW WHERE I'M TALKING ABOUT DON'T YOU HEB JE EEN WITTE BROEK AAN DOE DAN VAN DIE GLINSTEREND WIT BOVEN JE OOG HEB JIJ BIJVOORBEELD ROOD AAN MET IETS LICHT ROOS SCHMINK JE OGEN DAN ROOD EN DAN LANGS DE ZIJKANT EEN BEETJE ROOD Héééél klein beetje da je het juist een beetje ziet doe ik ook hihi das echt kei mooi krijg kei veel complimenten daarover SECOND TIP LUISTER EN DAN SPREEK LACH NI TEVEEL ALS HIJ VRAAGT BEN JE ECHT GEÏNTERESSEERD IN MIJ ANTWOORD DAN NI JA BAD ANSWER DAN ANTWOORD JE GEWOON WAAROM VRAAG JE ZOIETS? GEEF GEEN RECHTSTREEKSE ANTWOORDEN OP ZIJN VRAAG ALS HIJ HANDTASTELIJK WORD LEER JE LES DAN EN SPREEK NI MEER AF MET HEM GO ON WITH YOUR LIFE IT WAS JUST YOUR FIRST DATE WITH HIM ALS HIJ JE EEN COMPLIMENT GEEFT WORD DAN NI INEENS BIJ GLIMLACH ALLEEN MAAR ALS HIJ ZEGT IK HEB U GRAAG LACH DAN MAAR NI OVER DRIJVEN EN ZEG HET NNOOOIIITT TERUG OP HET EERSTE AFSPRAAK IK HERHAAL NOOIT WAS DIT NU GENOEG hihi your big sista Say w:schok:t (CopYright Parabier)

Alabama
06-08-2002, 20:30
Yoepie....here goes! Als je zin hebt om flink uit je dak te gaan....pak de trein naar de achterhoek.....weinig getuigen van je slippertje! Make-up...liefst GEEN....of met mate (mannen ervaren een overdaad aan make-up als een afknapper) trouwens stel hij ziet je een keer zonder make-up...surprise.. its me? Nooit vloeken, schelden of boeren.....tja je hebt ze echt hoor! Vertel hem je best friends secret nooit .......zoek maar een andere manier om indruk te maken! Hou het luchtig....geen shakespears-lines gebruiken! ......zonder jou kan ik niet leven!!! .........yeh right! GEEN STRAKKE OUTFIT......kan ordinair overkomen! Geen super strakke broek....en een super kort jasje......kontje pieren wordt over het algemeen door een maroc niet op prijs gesteld! en ehhh...let me think......wordt vervolgd! :D

Missrapster
06-08-2002, 21:52
mijn tip is wees niet al te braaf op je first date,gewoon lekker brutaal zijn....doe ik ook altijd...en ik hou ze heel lang bij me...kweet niet hoe dat komt.. als hij zegt je ziet er leuk uit niet meteen geloven..want die wil maar een ding..you know what i mean.. *hij moet niet alleen op je uiterlijk af gaan,maar ook innerlijk..kheb meegemaakt werd aan de hele bende voor gesteld vanwege mn uiterlijk..tzz....meteen uit gemaakt..ben geen barbie!! *geen domme dingen doen op je first date..drankjes laten vallen..gewoon zijn wie je bent.. *geen witte broek dragen,ook niet met boxer want die zie je toch en dat is soms echt lelijk... *niet bloot doen,dus geen hotpaints,mini rok weet ik veel wat je tegewoordig hebt *een lekker geurtje...tommy girl,gloria,fatal snake..een mix van sportief en sexy..is het beste..

Sista
07-08-2002, 09:12
PARFUM Tommy girl is afgezaagd meid weet je welke ik gebruik die van Clinique happy zoet en lekker mmmmm of Ralph lauren die is echt wel goed Gloria ken ik ni is da goed of wa???? Wees ni te brutaal op je eerste afspraak maar meer zo van ik voel me echt wel goed en IK HEB JOU NI NODIG die mentaliteit dat trekt hun aan wallah zo doe ik het altijd hahahahaha

AmatRahmaan
07-08-2002, 10:28
Bismilahie Rahmanie Rahiem La Hawla Koewata Illah Billah Spijt me Zusters, vind het zo jammer dat jullie dit leven Nastreven En niet het hiernamaals. Moge Allah Jullie en ons Leiden op het juiste Pad.. Leren jullie nou echt niet van fouten van andere meiden?? Er staan hier zoveel waargebeurde verhalen.. Wie geeft jullie de garantie dat jullie niet de verkeerde jongen tegen het lijf lopen. Bescherm Jezelf tegen het dagelijkse gevaar.. En voor Alle zondes. LIEVE ZUSTERS JULLIE ZIJN ALLE DIAMANTEN VERGEET DIT NIET nog een klein stukje uit een Gedicht Ik hoop dat dit een bepaald gevoel bij jullie losmaakt. En mijn Heer wil niet dat ik de aandacht van mannen trek en bij hen allerlei lustgevoelens opwek. Mijn lichaam is alleen voor mijn eigen man En niemand anders die het ooit nog zien kan. En moge Allah mij voor mijn hijaab belonen en de onwetende de weg van de Islam tonen. BEDEK DAAROM JEZELF. En Streef Naar het leven van de wetten van De KORAN En De Soenna Wa Salaam oe Alaikoem Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe Wa Magfiratoe Een zuster die om jullie geeft.. Vergeef me als ik iets zeg dat jullie niet aanstaat.. Maar het is wel de waarheid.

freemale
07-08-2002, 13:09

Origineel gepost door Sista PARFUM Tommy girl is afgezaagd meid weet je welke ik gebruik die van Clinique happy zoet en lekker mmmmm of Ralph lauren die is echt wel goed Gloria ken ik ni is da goed of wa???? Wees ni te brutaal op je eerste afspraak maar meer zo van ik voel me echt wel goed en IK HEB JOU NI NODIG die mentaliteit dat trekt hun aan wallah zo doe ik het altijd hahahahaha Dames, er is maar een geur die alle mannen op hol laat slaan: ANGEL VAN TIERRY MUGLER!!!!!!! Ik krijg complimenten van zowel jonge mannen als oudere mannen, buschauffeurs, mijn werkgevers, de buurman... IEDEREEN. Nou ja, er zijn er twee.... die van LaPerla, Exlic is ook super.

Pagina's : [1] 2