Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iets beginnen in Maroc..??

Pagina's : [1] 2 3 4 5

MarocKiaa
23-06-2007, 00:31

Wie lijkt het wat om later iets in marokko te beginnen?? Of zijn er zelfs al mensen die hier ervaring mee hebben... Meld het hier alsjeblieft:D Het lijkt mij namelijk echt leuk, zinvol en verstandig. Ik merk van mezelf dat ik daar de laatste tijd wel veel aan denk, vroeg me af of dit ook bij meerdere onder ons (marocs) speelt.... zo ja, zijn jullie dan ook echt al aant plannen of gwn meer dagdromen :hihi: Ewa reageer dus,, kwil het wete!! mss kunne we mekaar wel helpe :hadj:

sorayasousia
24-06-2007, 16:18
Hoi, Ik ben er ook al een tijdje aan het nadenken om wat te gaan beginnen in marokko, maar weet nog niet zo precies wat ik wil en wat goed gaat lopen daarzo. Mijn man wil het ook heel graag en we zijn ons een beetje hier in nl aan het orienteren en op onderzoek wat we kunnen beginnen. groetjes

St0ute_Dehab
24-06-2007, 17:40
Over Anderhalf Jaar Ben ik Allah0ea3lem In Marokko,Mesgien Zelfs Voorgoed Als Alles Goed gaat en het me bevalt Ik dacht Inshallah Iets te Beginnen Met Een Hotel En als Dat Goed Loopt Wil ik een Bakkery Opene O.a Owk Nederlandse Gebakke Etc [In Tetouan] Ik Wou Graag Adviezen Van Zusters en Broeders Die In Maghreb Wat hebben Gestart!!,En Die Daar Voorg0ed Woonen:goedzo: :zwaai:

tazaboy
24-06-2007, 20:21
ik denk ook aan om een supermarkt met de naam C1000 in marokko te beginnen ik heb ervaring met alles in nederland en ben ook bezig met opleiding voor eigenondernemer van c1000 supermarkt...:) :)

_BECOOL_
24-06-2007, 20:26

Huizen verhuren is een goede optie. daar zit ook veel toekomst in. ;)

MarocKiaa
25-06-2007, 17:40
Hoi, Ik ben er ook al een tijdje aan het nadenken om wat te gaan beginnen in marokko, maar weet nog niet zo precies wat ik wil en wat goed gaat lopen daarzo. Mijn man wil het ook heel graag en we zijn ons een beetje hier in nl aan het orienteren en op onderzoek wat we kunnen beginnen. groetjes Aah netjes, insha allah valt alles op zn plaats voor jullie... hier in nederland hebje wel twee instanties waarvan ik weet die zich hiermee bezighouden. Namelijk, HIC noord en ondernemenoverdegrens.nl (wat overigens samenwerkt met hic-noord) Kweetnie precies hoe ze allemaal te werk gaan, maar ben wel van plan om na mn vakantie hier wat meer informatie over op te vragen. Zelf weet ik ook niet WAT ik wil beginnen... maar de gedachte is er wel al. nu nog een plan van aanpak moewaha:lol:

MarocKiaa
25-06-2007, 18:00
Over Anderhalf Jaar Ben ik Allah0ea3lem In Marokko,Mesgien Zelfs Voorgoed Als Alles Goed gaat en het me bevalt Ik dacht Inshallah Iets te Beginnen Met Een Hotel En als Dat Goed Loopt Wil ik een Bakkery Opene O.a Owk Nederlandse Gebakke Etc [In Tetouan] Ik Wou Graag Adviezen Van Zusters en Broeders Die In Maghreb Wat hebben Gestart!!,En Die Daar Voorg0ed Woonen:goedzo: :zwaai: Woow meid jij hebt ballen :hihi: Maar insha allah zal je droom slagen. Ik hoop nog meerdere mensen te zien als jij. Gaje dit trouwens met nog iemand anders doen, of alleen?

MarocKiaa
25-06-2007, 18:02
ik denk ook aan om een supermarkt met de naam C1000 in marokko te beginnen ik heb ervaring met alles in nederland en ben ook bezig met opleiding voor eigenondernemer van c1000 supermarkt...:) :) Hoe creatief :hihi:

MarocKiaa
25-06-2007, 18:28
Huizen verhuren is een goede optie. daar zit ook veel toekomst in. ;) Jah woellah dat klopt, zowiezo hebbe de mannen van onze familie allemaal iets met huizen... ze maken of kopen ze en verhuren het af of knappen ze op en verkopen ze door.. die tjappies hebbe altijd minimaal 3 huisjes voor zichzelf :kwaad: ... Maar wat wel relaxed lijkt om idd te gaan verhuren maar dan gwn zo geld sparen snappie en wat ook interessant is om gwn grond te kopen bij buurten waar nu volop al die buitenlanders hun huisjes aant bouwen zijn daar bij marrakech bijv enzo en als iemand dan zn huisje op mijn grond wil bouwen... dan mag die wel een aardig prijsje dokke :hihi: Zowiezo zulje binnekort zien dat ook in maroc de prijzen stijgen voor huizen en grond.. iedereen komt zn pensioennetje vieren daar, dus zou wel snel in iedergeval met IETS moeten beginne :stoned:

Marokkaantje18M
25-06-2007, 18:34
Ja inshallah hier dipomas halen en hier paar jaartjes werken en sparen en dan in Marokko iets beginnen inshallah hier is egt nix wallah. In huizen zit veel geld, 1 huis was in 1 jaar 5000 euro waardevoller geworden dus ja zit wel dirhams in he . En dan dan daar trouwen inshallah tog.........zo snel mogelijk. trouwen ?

MarocKiaa
25-06-2007, 19:35
Hahah jah woellah insha allah jonge, la7 i jibel elghir... en betreft trouwen?? Weetje wat.. wie het eerst iets opzet in maroc, oke.. als ik eerder ben dan jou dan ist nee:ego: en als jij eerder bent dan mij.. dan zeg ik: schat !! het eten staat klaar :D

_BECOOL_
25-06-2007, 19:55
Jah woellah dat klopt, zowiezo hebbe de mannen van onze familie allemaal iets met huizen... ze maken of kopen ze en verhuren het af of knappen ze op en verkopen ze door.. die tjappies hebbe altijd minimaal 3 huisjes voor zichzelf :kwaad: ... Maar wat wel relaxed lijkt om idd te gaan verhuren maar dan gwn zo geld sparen snappie en wat ook interessant is om gwn grond te kopen bij buurten waar nu volop al die buitenlanders hun huisjes aant bouwen zijn daar bij marrakech bijv enzo en als iemand dan zn huisje op mijn grond wil bouwen... dan mag die wel een aardig prijsje dokke :hihi: Zowiezo zulje binnekort zien dat ook in maroc de prijzen stijgen voor huizen en grond.. iedereen komt zn pensioennetje vieren daar, dus zou wel snel in iedergeval met IETS moeten beginne :stoned: Wat ook een goede voorstel is, is dat je huizen door verkoopt. plus je boekt volle winst en je koopt weer het andere in. wat ik bedoel met huren is net als: kantoortjes winkeliers. snap je;) of aan de spanjaarde of fransen. die huren het wel door. kijk daar zit toekomst in. Veder winkeltjes openen in Marokko vertel me wat wil je daar openen? ze hebben alles daar. Tenzij je partijtjes opent. zoals goederen van china die je voor een heel klein prijsje verkoopt. maar jah zoveel winst is dat ook weer niet. Marokko beginnen kan beter met huizen en of wat ik ook zie is Motors die strandauto's verhuren, die je hier voor een koopje koopt. dat soort materialen.

Marokkaantje18M
25-06-2007, 21:18
hahah safi als ik iets begin dan wil ik dat Loubia klaar staat, en als je me inhaalt dan kom ik voor je werken boeit niet waar zolang ik maar daar ben, safi ? hahah deal

leef-in-marokko
27-06-2007, 19:26
Als Je Veel Geld Hebt Begin Maar In D Handel Van Appartementen Zo Niet Blijv Lekker In Nederland

_BECOOL_
27-06-2007, 19:36

Als Je Veel Geld Hebt Begin Maar In D Handel Van Appartementen Zo Niet Blijv Lekker In Nederland Ja appertementen is ook een goede optie;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5