Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse wijven

Pagina's : [1] 2

LZN
27-09-2003, 19:01

ik moet wel met een marokkaanse trouwen wil ik geen problemen krijgen met mijn familie maar ik kan de meeste niet uitstaan wat nu.

RealCasawia
27-09-2003, 19:15
Salaam... Hmmzz erg ingewikkeld maar ik zeg je jouw meisje bestaat maar je moet wel zoeken om haar te vinden eens kruist zij jouw pad wel inshallah en niet alle meisjes zijn hetzelfde.... Maar het allerbelangrijkste volg je hart en jouw familie zouden je eigenlijk moeten steunen met jouw keuzes.. Veel suc6 agoya Lay 3awnek.

beetjeverlegen
27-09-2003, 21:32
Origineel gepost door ghettogangsta ik moet wel met een marokkaanse trouwen wil ik geen problemen krijgen met mijn familie maar ik kan de meeste niet uitstaan wat nu :rolleyes: Dan trouw je toch niet :rolleyes:

khaldia
27-09-2003, 21:43
nee alleen de marokaanse meisjes zijn wijven maar om eerst naar zichzelf te kijken nee dat doen we niet want ja de marokaanse jongens tja die zijn o zo goed en heilig

maghrebgirl20
27-09-2003, 22:15

Origineel gepost door ghettogangsta ik moet wel met een marokkaanse trouwen wil ik geen problemen krijgen met mijn familie maar ik kan de meeste niet uitstaan wat nu noem je je moeder en zussen ook "die wijven"? :confused:

beetjeverlegen
27-09-2003, 22:33
Origineel gepost door maghrebgirl20 noem je je moeder en zussen ook "die wijven"? :confused: Of niet :lol:

lala_fatima
27-09-2003, 22:37
Origineel gepost door ghettogangsta ik moet wel met een marokkaanse trouwen wil ik geen problemen krijgen met mijn familie maar ik kan de meeste niet uitstaan wat nu :rolleyes: volgens mij kunnen de marokkaanse "wijven" jou ook niet uitstaan... jeetje hej, waar blijft die respect :verdriet:

kouzina_lover14
29-09-2003, 17:17
heyy ik wou effe seggen dat niet alle marokaanse meiden het zelfde zijn in sommige heb je wel gelijk maar niet alle meiden zijn zo ZO ALS IK:kusgrijs:.........en nog veel meer meiden zakia

Mocro4eva
29-09-2003, 19:37
Origineel gepost door maghrebgirl20 noem je je moeder en zussen ook "die wijven"? :confused: hehehehe bullzeye :hihi:

esma16
29-09-2003, 21:28
niet iedreen over 1 kam scheren he.ahhahaahhahaha trouwens als je van iemand houd en je hebt het gevoel dat dat je ware is vind ik dat je gewoon met haar moet trouwen. je ouders moeten achter je staan. en niet alle marokkaanse meisje zijn slecht mischien heb je toevallig net die meisjes leren kennen. veel succes alvast met je huwelijk hahahaha

camillia1984
29-09-2003, 21:47
WHAAAAAAZ UUUUUUUUUP!!! Ik weet echt niet wat het is, maar ik hoor dit steeds vaker!!!! Echt jammer man, je moet in ieder geval niet de hoop opgeven......... Blijf zoeken, en insha allah vind je haar wel!!!!! GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

LieveMarocBoy
30-09-2003, 13:13
ewa ja kijk die topic van amsterdamw dan weet je waarom hij ze niet uitkanstaan

Ikram21
02-10-2003, 20:03
Jou probleem

LieveMarocBoy
13-10-2003, 01:07
Nee is zijn probleem

Darine_Chamalia
13-10-2003, 14:58

Nou nou zeg, Allah gkla oe ferak...de goeie en slechte heb je overal tussen zitten. Het is maar net wat jij tegenkomt en welk groepje jij zelf aantrekt. Misschien ligt het probleem wel bij jou??? Als je arrogant overkomt dan spreekt het voor zich als je arrogante WIJVEN (hun mag je gerust WIJVEN noemen en zelfs zo aanspreken) is dit niet het geval dan zou je toch verder moeten kijken dan je NEUS LANG IS!!! Sta eerst bij jezelf stil voordat je verder gaat....dit veroorzaakt alleen maar haat! Je hebt genoeg nette MEIDEN.....het is maar waar je opvalt en je weet het: de slechte valt om wat voor redenen dan ook altijd op. Zoek geen pop maar een vrouw met een doel in het leven. Wees trots op de nette marokaanse meiden, en kijk wat ze allemaal Alhamdoe Allah bereikt hebben.....ze hebben het volgens mij nog verder geschopt als "jullie" PLAYERS.....(met alle respect naar de juiste mannen toe) Salaam, Darine Chamalia Tetouania

Pagina's : [1] 2