Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : topic verplaatst

model24
22-06-2007, 11:42

Waarom is mijn topic verplaatst. Ik had het over muizen in mijn huis!!! dit hoort toch in deze rubriek!!!!!!!!!!! Dus gelieve deze topic te laten staan!! Maar jullie denken dat ik muizen heb:huil: Ik heb net alles achter de kasten,banken schoongemaakt en heb overal muizenpoep gevonden.:( Ben als de dood voor die beesten. Ik heb wel kinderen dus ben bang om muizengif te strooien wat kan ik nog mer doen om ze te doden:confused:

mientje007
22-06-2007, 11:45
je kan van die muizen lijm kopen., tis wel illegaal. maar dat help echt goed. je krijgt ze meteen te pakken. ik ozu sowieso geen gif doen want daar gaan ze niet meteen dood aan. en soms gebeurt het dat ze dood gaan terwijl ze onde eenkast ofzo zijn. dan gaat t echt stinken

maysa84
22-06-2007, 11:47
ieuwwww muizen... :eek: ik ben zo bang van ze....:jammer: wat je nog meer kan doen om ze te doden om op ze te jagen! lijm help ook.. kan je vragen bij de roteb... sterkte en succes

model24
22-06-2007, 11:48
ieuwwww muizen... :eek: ik ben zo bang van ze....:jammer: wat je nog meer kan doen om ze te doden om op ze te jagen! :schrik2: Jagen!!!!!! wil je me dood hebben ofzo:huil:

maysa84
22-06-2007, 11:52

:schrik2: Jagen!!!!!! wil je me dood hebben ofzo:huil: :haha: .. Ik ben zelf ook bang van ze :jammer: wat je kan nog meer kan doen muizenlokdozen kopen..

marocloubna
22-06-2007, 11:52
Muizen??????? Oh My God!! Mijn grootste vijanden!! Vorige week zaten mijn vriendin en ik in de Mac toen we een muis op de grond zagen. Ik wilde meteen weg, maar mijn vriendin vond dat ik me aanstelde en dat ik maar met mijn voeten op de bank moest zitten. We hadden er nog een hele disscussie over toen mijn vriendin keihard begon te gillen!!!! Die rot muis was via de muur haar kant op gekomen!!!!! We wisten niet hoe snel we weg moesten daar!! Dus dames, let op: De Mac van Hoog Catharijne zit vol muizen!!!

maysa84
22-06-2007, 11:53
waar zit nu dan? ben je alleen? ben je niet bang?

OemSoufian
22-06-2007, 11:55
Muizen??????? Oh My God!! Mijn grootste vijanden!! Vorige week zaten mijn vriendin en ik in de Mac toen we een muis op de grond zagen. Ik wilde meteen weg, maar mijn vriendin vond dat ik me aanstelde en dat ik maar met mijn voeten op de bank moest zitten. We hadden er nog een hele disscussie over toen mijn vriendin keihard begon te schreeuwen!!!! Die rot muis was via de muur haar kant op gekomen!!!!! We wisten niet hoe snel we weg moesten daar!! Dus dames, let op: De Mac van Hoog Catharijne zit vol muizen!!! :hihi:

maysa84
22-06-2007, 11:56
ps: muizenlokdoos is te koop bij tuincentra, doe-het-zelfzaken, drogisten en dierenwinkels... begin daar eerst maar aan.. muizen zijn onhygiënisch.. dus sluit al je eten goed af en berg ze goed op