Bekijk originele versie : homo ouders...
zou jij je kind /neefje/nichtje/broertje/zusje laten spelen bij een ander kind die wordt opgevoed door een homo stel?
was er wel benieuwd naar :nijn:
roemaisa78
21-06-2007, 23:38
ik denk het niet.
ik vind het moeilijk om mijn kinderen bij hollanders te laten spelen die gewoon man vrouw verhouding hebben laat staan als ze beide van het zelfde geslacht waren.
het liefst wil ik eigenlijk dat mijn kinderen alleen moslims als vrienden hebben.
LoveBaby20
21-06-2007, 23:42
zou jij je kind /neefje/nichtje/broertje/zusje laten spelen bij een ander kind die wordt opgevoed door een homo stel?
was er wel benieuwd naar :nijn:
JA hoor,zonder twijfel:)
LoveBaby20
21-06-2007, 23:44
Don't know.
Ik vind homo's leuk, kan het super met hen hebben. Heb een homovriend, hij is echt geweldig!
Sommige homo's zijn zoooo irritant!! Soms kan ik ze echt schieten:moe:
Een paar jaar terug zat er een homo bij mij in de klas met iedere dag zware PMS, hij gedroeg zich echt als een BITCH..!
Maar er zijn ook leuke homo's..M'n beste vriend is homo..hij is leuk
ik vind dat zoooooooo modern :hihi:
nee liever niet nee
ieeuww
bollebuik
21-06-2007, 23:53
yeah right, net of je man dat gaat toelaten :moe:
LoveBaby20
21-06-2007, 23:56
yeah right, net of je man dat gaat toelaten :moe:
waarom zou hij het niet toelaten?
LoveBaby20
21-06-2007, 23:57
nee liever niet nee
ieeuww
Ben je vies van ze?
Je hebt zeker jou vrouw, mijn vrouw gekeken?
Ben je vies van ze?
ik moet zeggen dat ik er geen smakelijke gedachten bij krijg nee
zolang ze het homo-zijn bij mij vandaan houden vind ik het best.
ik moet wel zeggen...ik heb er niets mee, en ook niets tegen.maar ik heb ze ook niet in men buurt of dat nu bewust of onbewust is weet ik nie...
en ik heb idd mijn vrouw, jouw vrouw net gezien...en ik vond het heel erg die strenge vrouw reageerde, maar aan de andere kant zou ik mijn kind ook niet in zon omgeving willen laten opgroeien..
maar het wordt wel steeds gewoner dus zul je er vast en zeker ook meer mee te maken hebben..vandaar dus men vraag.
ik moet wel zeggen...ik heb er niets mee, en ook niets tegen.maar ik heb ze ook niet in men buurt of dat nu bewust of onbewust is weet ik nie...
en ik heb idd mijn vrouw, jouw vrouw net gezien...en ik vond het heel erg die strenge vrouw reageerde, maar aan de andere kant zou ik mijn kind ook niet in zon omgeving willen laten opgroeien..
maar het wordt wel steeds gewoner dus zul je er vast en zeker ook meer mee te maken hebben..vandaar dus men vraag.
Ja ik vond het wel zielig voor die vrouw die huilde. En mijn mening deel ik ook wel met die christelijke vrouw, maar zij reageerde te fel en te overdreven.
2_Heartbreak_3
22-06-2007, 03:17
Als moslim ouder neem jy de verantwoordelykheid over u kind om hen te beschermen tegen haramzaken.
Door zoiets toe te laten open je een deur voor hen naar el haraam.
Verder boeien homo's my niet zo ; ja de ene is homo & de andere is punk & de andere is moslim. Je kiest er zelf voor wie je te vriend neemt.
Oem_Prinsesje_
22-06-2007, 03:57
Nee en helemaal niet als het 'moslims' zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.