Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidsjurk met hoofddoek?

Pagina's : [1] 2

Gremling
27-09-2003, 15:24

Wie weet een website waar ik die kan zien? :D

moekarso
27-09-2003, 15:28
jaaaa das mooooi dass prachtig een turkse vriendin heeft het een keer gedaan!! ze was een engeltje!!! maar volgens mij bestaat er geen website en zij moest helemaal naar turkije om die jurk te laten maken en te halen dusss!! :confused: maar als er toch een site bestaat zou ik ook graag heen willen surfen!! :zwaai:

aminatje
28-09-2003, 13:57
ik denk niet dat dat gaat staan hoor het is wel de mooiste dag van je leven waarom dan een hoofdoek?? veel succes meid groetjes aminatje

HajaQadura
28-09-2003, 14:18
Je geloof in Allah achterwege laten omwille van "het zal niet staan!!!!"?????

MiSs_TaNgEr24
28-09-2003, 18:47

Nou ja wat is dat nou voor een reactie: het is de mooiste dag van je leven waarom een hoofddoek. Dus jij zou liever je hoofddoek afdoen en je nieuwe leven met een zwarte lijst beginnen. Astagfiru Allah. Ik ga binnnenkort ook trouwen en ik hou mijn hoofddoek op! Ten eerst als je het in een zaal doet kun je nooit onder controle houden dat er helemaal geen mannen of vreemden binnen komen. ten tweede als je fotos maakt kunnen bijvoorbeeld niet je zwager en je neven op de foto. En dan nog de camera draait. Dus nee ik zou hem ophouden. Als je eenmaal de keus hebt gedaan om je hijaab te dragen moet je het ook goed doen. ma3asalama ougtik fi dien

noortje2003
16-10-2003, 12:54
Origineel gepost door aminatje ik denk niet dat dat gaat staan hoor het is wel de mooiste dag van je leven waarom dan een hoofdoek?? veel succes meid groetjes aminatje Omdat Allah swt je huwlijk zegend en ook blij voor je is, in plaats dat jij je lekker bloot geeft en feest viert en allah swt boos op je is. Ik heb op de tv zender iqra gekeken, was een reportage over trouwen met een hoofddoek de vrouw was beeld schoon echt mooi. Tenslote gaat het om 1 dag, en het hiernamaals is voor altijd, en wat is het mooiste van het mooiste als ook allah swt blij is voor je Als ik innsallah ga trouwen van de zomer doe ik het ook met hijaab innsallah. Je moet doen wat aalh swt tevreden stelt niet wat je zelf en de mensen tevreden stelt allah jehdiek innsallah

noortje2003
16-10-2003, 12:58
Origineel gepost door MiSs_TaNgEr24 Nou ja wat is dat nou voor een reactie: het is de mooiste dag van je leven waarom een hoofddoek. Dus jij zou liever je hoofddoek afdoen en je nieuwe leven met een zwarte lijst beginnen. Astagfiru Allah. Ik ga binnnenkort ook trouwen en ik hou mijn hoofddoek op! Ten eerst als je het in een zaal doet kun je nooit onder controle houden dat er helemaal geen mannen of vreemden binnen komen. ten tweede als je fotos maakt kunnen bijvoorbeeld niet je zwager en je neven op de foto. En dan nog de camera draait. Dus nee ik zou hem ophouden. Als je eenmaal de keus hebt gedaan om je hijaab te dragen moet je het ook goed doen. ma3asalama ougtik fi dien lieveerd je haalt de woorden uit me mond weet je hoe mooi het staat een mooie bruidsjurk met lange sleep en een witte zijde hoofddoek in een knot en daar boven twee meter stof met stenen over je hoofddoek naar beneden laten lopen mooie lichte make up en wat ook mooi is zijn lenzen in doen grijze of groene dat mag wel maar je eigen kleur ogen zal ook geweldig zijn. en bij je tekschitat kan je de zelfde kleur hoofdoek gebruiken en tegen woordig heb je van die mooie hoedjes klein die je op je hoofddoek doet ziet er echt schitterend uit. het belangrijkste is dat allah swt je huwlijk zegend in plaats van vervloekt

iness2002
16-10-2003, 13:15
:) Gelukkig zijn er elhamdoelilah meiden die iets goeds zeggen maschaalah.. Ik ben trots op jullie echt waar.. Maar ik heb 1 vraagje waar kan je zo'n hoedjes kopen??? ik heb ze nog nooit gezien en ik wil ze toch wel uitproberen... :p Alvast bedankt.... :zwaai:

noortje2003
16-10-2003, 13:33
Origineel gepost door iness2002 :) Gelukkig zijn er elhamdoelilah meiden die iets goeds zeggen maschaalah.. Ik ben trots op jullie echt waar.. Maar ik heb 1 vraagje waar kan je zo'n hoedjes kopen??? ik heb ze nog nooit gezien en ik wil ze toch wel uitproberen... :p Alvast bedankt.... :zwaai: bij bruidszaken vooral bij nederlandse bruids winkels heb je hoedjes in alle kleuren en maten. Bij de v&d. http://webmail.zonnet.nl/horde/imp/view.php?thismailbox=INBOX.Verzonden&index=41&id=2&actionID=113&mime=3c0e7eb3056531199b9ab0c49f3055e2 ik zal even verder voor je kijken www.lemariage.nl en dan moet je naar assoswaris en dan naar bendeden www.avondjurk.com naar hoeden er zitten mooie tussen maar niet allemaal het beste is om een bruidszaak te gaan waar ze jurken verkopen endan vragen hebben ze altijd ( wel nederlandse zaken)

oem_roekaya
18-10-2003, 20:20
Origineel gepost door noortje2003 lieveerd je haalt de woorden uit me mond weet je hoe mooi het staat een mooie bruidsjurk met lange sleep en een witte zijde hoofddoek in een knot en daar boven twee meter stof met stenen over je hoofddoek naar beneden laten lopen mooie lichte make up en wat ook mooi is zijn lenzen in doen grijze of groene dat mag wel maar je eigen kleur ogen zal ook geweldig zijn. en bij je tekschitat kan je de zelfde kleur hoofdoek gebruiken en tegen woordig heb je van die mooie hoedjes klein die je op je hoofddoek doet ziet er echt schitterend uit. het belangrijkste is dat allah swt je huwlijk zegend in plaats van vervloekt salaam eleykoem wr wb ik ben het hier helemaal mee eens maar ik begrijp niet helmaal wat je bedoel met die hoofddoek die sluieren kan je me dat nog even uitleggen misschien prive ofzo? alvast bedankt zuster p.s lenzen mag je niet dragen je hebt een kleur van Allah swt gekregen en die mag je neit veranderen walikom salaam

oem_roekaya
18-10-2003, 20:22
p.s ik wil ook dat mijn hals bedekt is he!!

miwoeren
18-10-2003, 21:50
volgens mij is het best mooi ja !:goedzo:

0uidath
19-10-2003, 17:26
jah het kan mooi zijn, de jurk waar ik helemaal verliefd op ben is heel erg bedekt en makkelijk te combineren met een hoofddoek

noortje2003
02-11-2003, 05:10
Origineel gepost door robio ik ga ook binnekort trouwen en ik wil mijn hoofdoek oplaten alleen waar kan ik een bruidsjurk vinden met een hoofdoek, en neggefa wie kan mij daar bij helpen. (let niet op deze naam robio) salaam, bel gewoon een aantal negaffet's op en vraag of ze rekening kunnen houden met je hijab vast wel hoor lieverd komt wel goed. Innsallah. mirjam uit utrecht neggaffa is erg goed ze komt uit tetouan is spontaan lief en heel goed heeft altijd de laatste mode wa salaam

hello2
05-11-2003, 00:05

Mischien een tip in belgie hebben ze een bruidsboetiek met veel islamitsiche trouwjurken dus dit houdt in trouwjurken die veel bedekken en een bijpassende hoofdoek heel mooi vrouwelijk en elegant. Deze zaak ligt in brussel in de rue de brabant als je deze kent. Suc6

Pagina's : [1] 2