Bekijk originele versie : Mocro vrouwen die ruzie maken in de
winkel--->schamen ze zich niet??
ik kom net van stad en was een winkel binnen gestapt..ik hoorde ineens van alles geroepen in het arabisch en nederlands.
Ik ga kijken, blijkt het een Arabische vrouw te zijn, kort geknipt haar, make up hier en daar, die roept tegen berberse vrouwen die beter als haar gekleed waren...en waarover ging het??? :jammer: "Don't take to me!!! Ik wil je niet meer zien, heb je dat begrepen??" zei de arabische dame...en al die belgen maar kijke, wat heb je daar nu aan???
walah geen schaamte meer...tfoe :boos:
moekarso
27-09-2003, 15:11
:jammer: SHAME ON HERR!! :jammer:
:hihi: echt nie normaal meer!! :D
Origineel gepost door moekarso
:jammer: SHAME ON HERR!! :jammer:
:hihi: echt nie normaal meer!! :D
Je moest ze daar is zien...wajow ik zou me echt schamen
maar wat kunne we daar nu aan doen? :verdriet:
MOcROzINA
27-09-2003, 15:14
HAHAHA WEL FUNNY :D:D:D ( VIND IK )
dan had je moeten schreeuwen: "KIJK niet naar mij!!!! Praaaaat niet met mij!"
aandacht op jezelf vestigen hé ;)
ofzo :D
riffia85
27-09-2003, 15:15
wiellie wiellie wiellie
tfoe jeh ieuwthen :jammer:
SweetRose
27-09-2003, 15:15
Vind ik zielig...:stoned:
yasminatje18
27-09-2003, 15:17
wallah die marokanen meiden van tegenwoordig,wallah ik stond ook verschut deze week,er was een gevecht op school tussen 2 marokaanse meiden,de meneer zo tegen mij het zijn altijd alleen de marokaanse meiden,hij zo ja ik vroeg een keer aan zo een marokaanse meisje waarom en ze zei ja die marokaanse dames praaten te veel.wallah ik vind dat echt voorschut,elke dag is er wel een gevecht tussen 2 marokaanse dames,waar gaat dit heen
hahahhaha t wordt steeds gekker
Origineel gepost door amianis
dan had je moeten schreeuwen: "KIJK niet naar mij!!!! Praaaaat niet met mij!"
aandacht op jezelf vestigen hé ;)
ofzo :D
Lacht niet mij!!!!!!!!! :D
Smeetje_Mocro
27-09-2003, 18:06
liloeshhhhhh missed me? :blauwkus: geheh ey rustig ik joke maar...
Maarre ja marokaanse vrouwen of meiden die ruzie zoeken in de winkel zijn LEVELOOSHHHH...ik zou ze echt hard hebben uitgelachen!
Wild_Female
27-09-2003, 18:25
Origineel gepost door Smeetje_Mocro
liloeshhhhhh missed me? :blauwkus: geheh ey rustig ik joke maar...
Maarre ja marokaanse vrouwen of meiden die ruzie zoeken in de winkel zijn LEVELOOSHHHH...ik zou ze echt hard hebben uitgelachen!
Yoooooooow trutje waar bllijf je? ik wacht nog steeds op je :kwaad: neem die zitoen mee die ik bij je ben vergeten!!!!
:giechel:
kom nu aapin!
samira_el
27-09-2003, 18:29
vechten! vechten! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.