Bekijk originele versie : it's hard 2 be a woman
Hot_n_Spicy
06-08-2002, 00:58
Waarom is er zooooooveel verschil tussen een vrouw en een man??
* de vrouw wordt ongesteld 1 x per maand
* vrouw moet kind baren
* vrouwen moeten ervoor zorgen dat ze niet ongewenst zwanger worden
* vrouw moet pijn leiden met ontmaagding, mannen stoppen hun dingetje er maar in en HUPPA geen probleem
*vrouwen moeten vaak voor het huishouden en opvoeding zorgen!
* ouders zijn strenger bij meisjes dan jongens....
waarom is er zoooooooveel verschil...
het is mooi om een vrouw te zijn maar kijk hoeveel nadelen er aan vast zitten....
Ik zou jullie mening erover willen horen meiden....
ps als ik een nadeel vergeten ben moet je het ff erbij voegen :D
greetzzzzzzzz :zwaai:
soussiasaida
06-08-2002, 01:07
Nou ik ben eerlijk gezegd BLIJ dat ik een meisje ben!!! misschien wel wat nadelen maar die hebben de heren ook.
Wat betreft de bevalling, dat zou iets heel erg moois moeten zijn, ik zie dat niets als nadeel.
Huishouden en opvoeden?? hoort erbij maar hoeft niet perse een vrouwentaak te zijn.
strengheid bij ouders? wat ik niet mag mag mijn broer evenals niet dus das geen probleem bij ons thuis
Ongesteldheid, dat varieerd per vrouw, de een is het 3 dagen de ander een week
Ontmaagding, nou ik zou het niet weten of het pijn doet ik ben nog maagd dus ik kan daar niet over oordelen en die verhalen er allemaal omheen is pure onzin ook dat verschilt per vrouw!
Je wordt maar 1 keer ontmaagd, dus het doet maar 1 keer pijn.
Wij mannen moeten ons ook laten besnijden. Dachten jullie dat dat geen pijn doet?
En wij moeten keihard werken voor brood op de plank (en het geld waarmee mevrouw kan gaan winkelen).
soussiasaida
06-08-2002, 01:21
Nou najib ik werk wel voor mijn eigen centjes hoor, als ik iets wil dan haal ik dat gewoon en ga niet wachten totdat mijn man uitbetaald is;)
Hot_n_Spicy
06-08-2002, 01:29
nee ben ook trots dat ik een vrouw ben hoor !!! zeker...maar je mag wel toegeven dat het soms wel moeilijk is...
ps ik zelf ben 6 dagen ongesteld en heeeeeeeeeeeel erg :-(
SaraZena
06-08-2002, 02:00
Origineel gepost door Timoucha
he he en wij geven wel het mooiste geschenk aan de mensheid, wij baren wel mooi het kind! daar kan niks tegen op!
helemaal mee eens!!!!:goedzo:
It's great to be a woman!
Hot_n_Spicy
06-08-2002, 02:04
Origineel gepost door OMar_EN_OMar
dan verander je je naam beter in
RED HOT -N- SPICY OF GEWOON IN THE RED HOT CHILI PEPPERS :D
hmmm ojeeee :rolleyes:
Origineel gepost door Hot_n_Spicy
Waarom is er zooooooveel verschil tussen een vrouw en een man??
* de vrouw wordt ongesteld 1 x per maand
* vrouw moet kind baren
* vrouwen moeten ervoor zorgen dat ze niet ongewenst zwanger worden
* vrouw moet pijn leiden met ontmaagding, mannen stoppen hun dingetje er maar in en HUPPA geen probleem
*vrouwen moeten vaak voor het huishouden en opvoeding zorgen!
* ouders zijn strenger bij meisjes dan jongens....
waarom is er zoooooooveel verschil...
het is mooi om een vrouw te zijn maar kijk hoeveel nadelen er aan vast zitten....
Ik zou jullie mening erover willen horen meiden....
ps als ik een nadeel vergeten ben moet je het ff erbij voegen :D
Tegen de eerste twee dingen breng ik niks in maar dat gel*l over dat een vrouw ervoor moet zorgen dat ze niet zwanger wordt... wat een bullshit! dus dit vind jij een nadeel omdat je een vrouw bent? Als het goed is heb jij je hersens in je bovenkamer zitten en niet ergens anders als je begrijpt wat ik bedoel...En een vrouw moet pijn lijden bij de ontmaagding??? volgens mij wordt je maar 1 keer ontmaagd ik weet niet waar jij woont maar bij ons is het nog gewoon 1 keer.. en dat vrouwen voor de kids en de huishouding moeten zorgen...nogmaals waar woon jij? Dat is een kwestie van afspraken maken...
greetzzzzzzzz :zwaai: :zwaai:
Hot_n_Spicy
06-08-2002, 18:43
eehhhh selim als jij het fatsoen niet hebt om NORMAAL te reageren dan reageer ik niet op jouw "verhaaltje"
leer eerst normaal praten ja....
SaraZena
06-08-2002, 19:06
Origineel gepost door Hot_n_Spicy
leer eerst normaal praten ja....
dat wilde ik ook net zeggen....sommige mensen:jammer:
Het kwam dus anders over dan ik had gewild goed dan bij deze mijn excuses maar ja ik blijf mijn standpunt....daaaaaaaggggggg
ohhh ik zag net dat je 17 bent dat verklaard het dus...
Origineel gepost door rebel
Tot nu toe heb ik alleen maar voordelen ondervonden met mijn vrouw-zijn!!!
Zoals:
-Voorrang krijgen op de weg (wanneer je ze een beetje lief aankijkt natuurlijk :D )
-Word meestal vriendelijk te woord gestaan
-Mag in de rij van de kassa ook voorgaan
-Word altijd geholpen met het tillen van "zware" spullen
-Word ook geholpen met het buiten zetten van de vuilniszakken
-Mensen wantrouwen me minder
-D'r word niet veel van me verwacht... :D
Enzo kan ik nog heel lang doorgaan....
ja wallah ben het helemaal met je eens.... hahahah ook met de voorrang en enz hahaha
salaam hot n spicy, Maar ja ik zie nergens nadelen voor een vrouw ja als die jongen met wie je trouwd lief (insha'Allah, heb het beste met je voor) is en van je houd zal hij het zo doen dat hij zal proberen dat jij niet gaat lijden!! dus zal het ook geen pijn doen neem ik aan!! maar ja het baren van een kind en die negen maanden zwangerschap zouden natuurlijk wel ff doorbijten zijn maar als je daar ff bijstil staat zie je dat wij de mooiste taak hebben van de wereld we mogen een mens op de wereld zetten!!mmmmmmmm word er helemaal warm van van binnen haha oke maar genoeg zo zie je als je maar lang genoeg nadenkt over het zijn van een vrouw zie je dat wij het helemaal niet zwaar hebben maar dat we gezegend zijn!!
oke dikke kus
nee dat bedoelde ik niet.... haha zeg maar bij regel 2 begin van de zin maar ja ik zie nergens nadelen en enz.. dat moet je zien als een nieuwe alinea... capice misschien ben ik wat onduidelijk dikke kus
Hot_n_Spicy
06-08-2002, 21:56
Origineel gepost door Lamode
Salaam,
Ik ben er ook trots op om een vrouw te zijn..................soms dan als ik weer eens bijv. ongesteld ben en over de vloer kruip van de pijn, en als ik weer een discussie heb gehad met mijn ouders waarom mijn broertje wel mag en ik niet en buiten het feit dat je steeds te horen krijgt van doe dat zus en zo omdat jij een vrouw bent maar voor de rest ben ik TROTS om een vrouw te zijn.
En de ontmaagding hoeft toch geen pijn te doen als jij je man aantrekkelijk vind dan wind jij je toch op ......of niet ?
Maar ik kan me voorstellen als hij stinkt en lelijk is en vol met puisten en pus..............dat het dan een beetje pijn gaat doen.
Groetjes Lamode.
nou meissie....het eerste wat je zei ben ik mee eens...maar dat van lelijk of mooi slaat nergens op want ontmaagding doet WEL pijn (meestal dan, licht aan je maagdenvlies)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.