Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laat me gaan

Pagina's : [1] 2 3

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:11

laat me gaan verscheur me in stukken eet me hart op dien me aan kannibalen genoeg van alles,ben op graaf die graf, ik lig alvast leven jullie mee, met medelijden dat lijkt me wel gepast hoef de waarheid niet, geef me de leugen alles voelt zo koud had niks van het leven verwacht nog jong maar voel me oud laat me sterven geef me alleen iets dat me pijn verzacht maak me dan maar verder belachelijk kan het toch niet meer horen gelukkig ben ik niet onsterfelijk nooit meer kijken naar me wonden die nooit wilden helen geef me in het hiernamaals alleen een pen pak dat niet van me af, laat me verder schrijven in het leven anders, op papier wie ik echt ben dan kan ik die masker achter me laten altijd maar acteren en de onzekerheid verbergen het beulde me af ben nu zo moe ben voorbereid op de reis nadat ik ben begraven het paradijs als het me gegund is, daar wil ik naar toe deze heb ik al eerder geplaatst hopelijk bevalt ie wel , k ben wel eens gelukkig hoor :(

kickgirl
27-09-2003, 13:16
Tbarkallah aliek Is het eens handig om een gedichtenbundel te schrijven en uit te geven??

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:22
Origineel gepost door kickgirl Tbarkallah aliek Is het eens handig om een gedichtenbundel te schrijven en uit te geven?? soukrane kickie 7ta ntiena tbarkellah 3liek ik wil niet uitgeven ofzo, kreeg het al op de bassischool te horen mensen zijn gek :D je hebt me beloofd he kijk hoe ik me voel, dus je gaat minimaal 8 personen slopen :o

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:25
Origineel gepost door doenja_18 :Iluvu: ;) al7amqa :D

kickgirl
27-09-2003, 13:26

Origineel gepost door ZonderzonlevenD soukrane kickie 7ta ntiena tbarkellah 3liek ik wil niet uitgeven ofzo, kreeg het al op de bassischool te horen mensen zijn gek :D je hebt me beloofd he kijk hoe ik me voel, dus je gaat minimaal 8 personen slopen :o Juist als ze het je al op de basischool heben verteld dan is het duidelijk! :D Dat dit iets is aar je wat mee moet gaan doen. :o Hmm moet ik echt 8 mensen slopen? Ik sla niet zo graag hoor! :(

Tweetylove
27-09-2003, 13:29
ik weet al wie je bent je hebt dit eerder hier op de forum geplaatst maar waarom heb je je nick dan verandert??????????

LadyLo
27-09-2003, 13:34
hoort dit niet bij een andere forum thuis, bij gedichten of liefde of zo???

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:34
Origineel gepost door kickgirl Juist als ze het je al op de basischool heben verteld dan is het duidelijk! :D Dat dit iets is aar je wat mee moet gaan doen. :o Hmm moet ik echt 8 mensen slopen? Ik sla niet zo graag hoor! :( en jij dan al ass kicken bij de zandbak :D ik hou ervan om creatief bezig te zijn, ben zowieso altijd deprie, soms grappig zoals je weet he :D kom gaan we dan samen mensen beuken :o

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:36
Origineel gepost door Tweetylove ik weet al wie je bent je hebt dit eerder hier op de forum geplaatst maar waarom heb je je nick dan verandert?????????? ik weet heb het ook erbij gezet was beter om die nick weg te gooien no more aardbei :D

kickgirl
27-09-2003, 13:37
Origineel gepost door ZonderzonlevenD en jij dan al ass kicken bij de zandbak :D ik hou ervan om creatief bezig te zijn, ben zowieso altijd deprie, soms grappig zoals je weet he :D kom gaan we dan samen mensen beuken :o Nee man op de basisschool was ik een lieverdje :o Op de middelbare school een lieverdje :D En nu nog :engel: Ik sloeg alleen als het echt moest. Dat hield dus in zo vaak over me heen laten komen en dan Kaboemmmmmmmmmmmmmm :bril:

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:43
Origineel gepost door kickgirl Nee man op de basisschool was ik een lieverdje :o Op de middelbare school een lieverdje :D En nu nog :engel: Ik sloeg alleen als het echt moest. Dat hield dus in zo vaak over me heen laten komen en dan Kaboemmmmmmmmmmmmmm :bril: hahahaha ja want je wil echt slopen, dus opkroppen tot je niet meer kan en dan het dubbele eruit ass kicken is therapie voor mensen die niet willen luisteren dat maakt ons dokters :o :engel:

kickgirl
27-09-2003, 13:47
Origineel gepost door ZonderzonlevenD hahahaha ja want je wil echt slopen, dus opkroppen tot je niet meer kan en dan het dubbele eruit ass kicken is therapie voor mensen die niet willen luisteren dat maakt ons dokters :o :engel: Dr. Kickasses :bril:

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 13:48
Origineel gepost door kickgirl Dr. Kickasses :bril: hahaaha ja dr kickie hey there is an emergency we need to operate :D

Tweetylove
27-09-2003, 13:50
Origineel gepost door ZonderzonlevenD ik weet heb het ook erbij gezet was beter om die nick weg te gooien no more aardbei :D waarom ben je dan zo deprie??

Sanela
27-09-2003, 13:52

mooi mooi mooi!!!! :love: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3