Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeders waar moet ik nog meer aan denken?

Pagina's : [1] 2 3

schatje26
21-06-2007, 12:57

Salaam, De kleine vertrek zaterdag incha allah richting marokko met mijn ouders :huil: Dit ga ik haar meegeven dus mocht ik wat vergeten zijn graag jullie tips:o Koffer vol met kleding Paspoort met toestemmingsformulier Verzorgingsartikelen zoals: Shampoo Lotion Babyolie (voor haar haren) Zonnecreme Medicijnen: Paracetamol Zetpillen Antiwormtabletjes Diarree remmers Pleisters + Pleisterspray Afterbite voor kids

Salamalikoum
21-06-2007, 13:01
Ah ik zou dat echt niet kunnen :( maar wel leuk voor oma en opa haarborstelje? pakjes drinken Ik weet niet wat je dochter lekker vindt, iets wat ze daar niet hebben, hagelslag of zo?

f_mouslima2
21-06-2007, 13:12
snoepgoed of ander lekkernijen (liefst gezond!) teken/leesgoed, voor als ze zich daar verveelt ,maar ook voor in t vliegtuig, haar lievelingsspeelgoed,pop endergelijlke.. drinken mag je niet zoveel mee t vliegtuig in nemen (ook andere vloeibare dingen mogen niet als handbagage,max. van 100ml of id,) hou daar rekening mee.. verder iets van kauwgom ofzo zodat ze geen last krijgt van haar oortjes bij stijgen en dalen vn vliegtuig.. daar zal t allemaal wel zn gangetje gaan..ze zal t lekker naar dr zin hebben, vooral als er genoeg nichtjes/neefjes zijn ;)

serenity
21-06-2007, 13:14
Zonnebril en petje! :bril:

noona
21-06-2007, 13:15

fotootje van mamma en dochter een shirt van mamma voor als ze je mist dan kan ze die aantrekken

laila00
21-06-2007, 13:16
Salaam, De kleine vertrek zaterdag incha allah richting marokko met mijn ouders :huil: Dit ga ik haar meegeven dus mocht ik wat vergeten zijn graag jullie tips:o Koffer vol met kleding Paspoort met toestemmingsformulier Verzorgingsartikelen zoals: Shampoo Lotion Babyolie (voor haar haren) Zonnecreme Medicijnen: Paracetamol Zetpillen Antiwormtabletjes Diarree remmers Pleisters + Pleisterspray Afterbite voor kids ors misschien?? ze is trouwens prachtig! tbarkellah!!

Sibel_flower
21-06-2007, 13:17
iets van jou voor als ze heimwee krijgt en jou heeel erg gaat missen.. Wel knap van jou dat je dat kan..

mimi_tangaouia
21-06-2007, 13:19
speelgoed zodat ze zich niet verveelt

schatje26
Thanks dames :goedzo: @Noona een goed idee ga vanavond wat voor haar zoeken :hihi: En ze krijgt een tas vol met speelgoed die ze zaterdag gehad heeft voor haar verjaardag, ze heeft ze niet uitgepakt ze zei neem ze mee naar marokko :hihi:

teletubbie
Pleisters, jodium, desinfectielotion/zeep! Of gewoon een E.H.B.O zit alles in! Ors tegen uitdrogen (diaree) Creme tegen geirriteerde huid zoals uitslag op voeten, handen, billetjes! Extra vitamintjes verder weet ik het effe niet! ik ben ook druk bezig, ik vertrek volgende week inchallah!

schatje26
21-06-2007, 13:21
@laila00 wat is ORS :confused: @Sibel heb er wel moeite mee hoor :huil: maar zij heeft er helemaal zin in :o

Sibel_flower
21-06-2007, 13:23
@laila00 wat is ORS :confused: @Sibel heb er wel moeite mee hoor :huil: maar zij heeft er helemaal zin in :o Maar ja Ze is met opa en oma zal wel feest zijn voor haar

smurfi
21-06-2007, 13:26
Mooi meisje mashallah, schatje! Wens haar veel plezier en de rest komt wel goed ;)

boug85
21-06-2007, 13:29
Vraag aan je moeder of je zo alles compleet hebt..ze zal het zeker wel weten.. straks neemt ze teveel mee..

noona
21-06-2007, 13:29

Maar ja Ze is met opa en oma zal wel feest zijn voor haar hier kan ik over meepraten. elke keer als we maar op de thee zijn zeggen ze al : mamma, ga maar. ik blijf hier bij oma! slapen! terwijl ze oma stevig vasthouden

Pagina's : [1] 2 3