Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom toch?

ghorotia
21-06-2007, 11:44

hallo ik draag een hoofdoek en gisteren waren er een paar gasten aan het spreken in de bus over hoofdoek. ze waren zo bezig van de meisjes die hoofdoek dragen allemaal H***** zijn. Wrm veralgemene ze altijd? er zijn er die het niet op de correcte manier dragen , ok, maar dan nog zo'n taal. Ik heb mij omgedraaid en tegen die jongen gezegt wrm dragen jullie strakken broeken? zijn jullie meiden geworden. ze konden er niets opzeggen. ik was zo woedend. ik wou eerst niet reageren maar kon mij echt niet inhouden. wie heeft dit ook al meegemaakt?

dondu
21-06-2007, 11:53
Goed gedaan xx

tantesoemaya
21-06-2007, 14:30
Vaak genoeg meegemaakt. Meid, dan is het aan jou om te bewijzen dat je anders bent toch! ;)

TanGerLayD
21-06-2007, 17:30
Mensen generaliseren altijd, ongeacht wat voor afkomst ze hebben... Maar ja ik zou me ook niet hebben ingehouden hoor... Je hebt wijven die het inderdaad verpesten en de hoofddoek als een soort modieus ding zien... Maar ja dat heb je altijd.... de kleine groep verpest het voor de grote groep...

Zahra__
23-06-2007, 16:32

goed zo meid!

jaliel
23-06-2007, 16:34
Meid marocs zijn onwetendheid en leven van verhaaltjes en denken te snel somige jongens hebben geen gespreks stof en dan is er maar 1 onderwerp die hun imago hoog houdt ze3ma en dat is roddelen en over maroc meiden slecht praten terwijl ze niks van leven weten en hun verstand nog steeds in hun gulp zit hahah en moet je na gaan ik zeg dat als maroc jongen hahah